Tovarasu’ meu, Sorel



Tovarasu’ meu, Sorel, se tine de bancuri. A intrat si el in lumea celor care se manifesta pe net. I-a fost mai greu la inceput sa descopere la ce este buna tableta aia cu patratele cu litere pe ele…Dar Sorel e un ambitios, i-a dat de cap si tastaturii…Apoi a cautat sa inteleaga cum e asta cu netu’…ma intreba curios: “Asa, tu scrii…dar cum da lumea de tine…cum stie lumea ca tu esti tu si unde sa te gaseasca…dar, tu scrii…dar cum bagi tu textul in calculator?” Asta ma intreba pe mine acum un an…

Timpul a trecut si acum l-am regasit pe Sorel pe Facebook…cum spuneam se tine de bancuri. “Pai, da, ba Jeane, ca stii ca mie mi se intampla lucruri…Mi se intampla multe lucruri” Si asa e, lu’ Sorel i se intampla toate lucrurile…daca nu ma credeti intrati pe Facebook si vedeti ce i se intampla lu Sorel.

Pagina lui de Facebook este : http://www.facebook.com/BancuriCuSorel

Niciun comentariu:

  • - Geanta din material textil rezistent si intarit cu material termocolant. Este cusuta manual cu motive populare romanesti. Motivul nu se repeta si pe spa...

Postări populare