Georgica – controlor RATB


Pe Georgica il stiu inca din perioada liceului, deci de mult mult timp. E de prin cartier. Baiat finutz, dar cam afemeiat. Fierbea hormonul in el mai rau decat fierb capetele de gaina in ciaunul de descant al unei vrajitoare. Nu avea alt viciu pe care sa il stiu, doar ca era tot timpul dupa gagici. De cele mai multe ori ii iesea vrajeala, dar erau si cazuri cand dadea cu oistea in gard lamentabil de il stia toata strada.
Cel mai rau i-a fost atunci cand a incercat la o gagica de isi facea veacu’ pe la Inter’. Gagica buna, mai ca ai fi cazut in pacat cu ea… Eram intr-o noapte toata gasca hai-hui prin oras, trecem pe langa Hotelul Intercontinental si o vedem de la distanta, nu era chip sa o confunzi cu altceva decat cu o producatoare. Georgica, baiat sensibil s-a gandit ca i-o fi frig si ei pe o vreme asa cainoasa. Dar noi astilalti…eram mai cu ciorapii stransi de picior si mai aveam si alte metode de a pierde banii. Georgica nu…femeile erau scopul lui in viata. Asa ca ne-a trimis de unde veniram fiecare cand ne nascuram si “nu, ca el sta sa incerce”. Si statu’. A doua zi eram curiosi sa aflam cum a mers vrajeala si daca a pierdut banii cu folos. Georgica era putin stingher, dar isi lua inima in dinti si ne zise cum fu. Pai cica…discuta cu gagica si se intelesara la pret si ca la curve, banii inainte. Bani multi, fata stilata, bine facuta, rusoica se gandea Georgel. Au mers ei mai acatarii intr-o vila darapanata de pe Batistei si… sa isi consume banii si hormonii. Cand…ce sa vezi. Gagica era un gagiu. Georgel avea un nod in gat…ce naiba sa faca el cu un homo. Dar…daduse o gramada de bani, asa ca… De aici si concluzia ca pentru Georgica nu conteaza ce e… Oricum, la cate trofee feminine a avut si de care stim toti, nimeni nu se indoieste de orientarea sexuala a lu’ Georgica, dar legenda i-a ramas.
L-am intalnit saptamana trecuta, cu vreo 20 de kg mai mult, la fel de normal, nu a fost niciodata o frumusete a naturii, doar ca era bun cu vrajeala, acelasi Georgica. Acum controlor RATB. M-a prins si pe mine fara bilet. Ne-am dat jos din autobuz, de ochii lumi sa nu para ca el face concesii…este un dur.
- Jeane, te-ai ars, te amendez!
- Hai zi sa mori tu…nu am actele la mine.
- Las ca stiu unde stai, ii trimit amenda lu’ ma-ta!
- Las’, ma, dar ma-ta mai intreaba de mine?
- Ia zi, Jeane, ce mai zici…platesti amenda in natura, ca bine mai arati!
- Ba, cred ca toate gaurile din gard fug de tine de frica ca le violezi.
- Jeane, trai-ti-ar portofelul, de cand sunt controlor e belea…sunt aranjat.
- Ia zi, Georgele, cum asa…
- Pai, ma stii Jeane…nu am alte vicii. De baut nu beau, de fumat, nu…pe nas nu trag…Imi plac si mie piz…le! Colegii ma stiu. Si mai ales stiu ca am vrajeala la mine si ca ei rateaza…eu nu ma las pana nu obtin ce vreau. Asa ca decat sa scape vreuna…mi le lasa mie. Si, Jeane, am un succes la studente d-astea fara bilet, de zici ce e aia.
- Ete la el, ba! Cum faci, Georgele?
- Jeane, stii ca sunt baiat salon…cand ne suim in autobus, eu pun ochii pe alea care imi plac si colegii fac loc, nu se baga, ei cu norma, eu cu fu…iu’! O intreb “ Biletul sau abonamentul, frumoasa domnisoara!”. Unele are, altele nu…dupa procedura, coboram impreuna la prima statie si ar trebui sa completam procesul verbal…
- Si tu ce le zici…le ierti daca se culca cu tine, a?!
- Uite de aia tu f…te-ai picioare in gard si eu numai manechine…nu ai stofa, Jeane! Eu am tehnica, fratica! Le spun procedura, dar las de la mine…asa o portita. Fie ca pot sa aduca mai incolo banii ca sa nu ia amenda dubla, fie ca o iert acum, dar sa nu mai faca si da si ea o cafea sa-mi explice si mie cum e cu facultatea la care e…sau meseria ei, ca “stii, vreau sa ma pregatesc si eu sa dau la facultatea x sau ma dau astia afara si poate invat o meserie noua”. Stii, vrajeala…gasesc un punct de care sa ma leg. Adica pozez in baiat salon ca sa ii castig increderea si sa ne vedem in afara programului.
- Si merge?
- Ca unsa, frate! Oricum, daca imi iese una pe zi…e suficient. Pai iti dai seama ca fac asta cu cel putin 10 gagici pe zi…ca merg si eu pe autobuzele astea pe langa camine, facultati. Din 10, poate cu 9 nu cad la pace. Dar una mai vicioasa…sigur cade, ca e si ea femeie. Numai astia studiosii si timizii ca tine mai cred ca femeile nu vor si trebuie sa le convingi. Vor si ele, dar nu stiu cum sa o spuna. Unele s-au indragostit de mine, ale naibii tute. Nu mai scapam de ele, sa mor eu.
- Pai si asta faci tot timpul, Georgele, alergi dupa d-astea?
- Pai ce ai vrea, Jeane, sa fac? Ia, baga-o si tu p-aia ca mama: “Sa iti intemeiezi si tu o familie, sa iti faci o casa…” Nu, Jeane, cat mai merge si mai sunt femei pe pamant…f…t! Dupa aia…mai vedem.
Am mai stat la palavre cu Georgel…evident tot despre femei, ca asta stie. Toti banii lui si i-a bagat intr-o garsoniera primita de la parinti. A mobilat-o si aduce acolo ce ii pica. Si dupa spusele lui, ii cam pica. Pana acum la asta se rezuma povestea lui, femei. Cele mai multe fara bani, cum ii place lui sa se laude. “Jeane, io nu dau bani la femei, o data am dat si eu si aia era barbat, baga-mi-as…”

Povestile de pana acum le puteti citi aici (click pe titlu):

Un comentariu:

Chuckie81 spunea...

Prea tare omul ! Stie ce vrea !

  • - Geanta din material textil rezistent si intarit cu material termocolant. Este cusuta manual cu motive populare romanesti. Motivul nu se repeta si pe spa...

Postări populare