Despre lucrurile importante…

Am facut o pauza. Una mare. Pentru ca mi-am dat seama ca lucrurile importante nu se nasc pe net. Lucrurile importante se nasc in realitate. Si chiar s-au nascut.Iar pana sa se nasca si de cand s-au nascut si mi-am dat seama ca sunt prea ocupat ca sa traiesc alaturi de cei dragi ca sa mai am timp sa si scriu ceea ce traiesc. Sunt un oarecare, dar sunt oarecare care, spre fericirea mea, am ajuns un cineva dupa ce inainte de a fi un oarecare ma credeam cineva. E greu de explicat, mai usor ar fi sa arat. Si arat…fericit!

Cand am realizat asta m-am gandit ca e nedrept sa fiu fericit in cercul meu stramt. Desi fericirea nu e un lucru prea greu, doar ca multi dintre noi nu ne dam seama ca o avem si ca e la indemana noastra.

Unii imi spun ca sunt norocos. Asa e! Sunt! Dzeu mi-a dat si nu mi-a cerut nimic.

As fi vrut sa numesc “aberatiile” mele de acum…”despre lucrurile simple!” pentru ca viata mea e asa… Simpla. Dar abia acum am descoperit ca lucrurile simple sunt cele mai importante.

8 comentarii:

Denisa spunea...

E uimitoare revelatia aceasta, mai ales cand o avem dupa ce ne-am chinuit sa ne complicam existenta.
Sa iti pastrezi viata plina de lucruri simple si frumoase!

Jean Bica spunea...

Multumesc! Incerc.

OVIDIU PASCU spunea...

Apreciez articolul tau. O zi plina de bucurii.
Ovidiu Pascu

Anonim spunea...

Ce azi ti se pare important maine sau peste o clipa pare altfel.Tind sa cred ca uneori ne complicam existenta intentionat si ca fara sa vrem nu bagam in seama lucrurile marunte din jurul nostru.
Azi am fost si sunt in continuare ,,mandra'' (as putea spune si multumita)de un lucru catalogat ca fiind ,,neimportant'' spre rusinea mea,recunosc!
Am iesit cu picii mei afara in recreatie pentru a ne bucura de caldura soarelui (acum cat mai avem timp,pt ca maine se anunta ploi).Ezitam sa iesim pe o astfel de vreme,conducandu-ma dupa prejudecata ,,e un soare ce nu face bine organismului,
temperaturile sunt neobisnuite pentru aceasta perioada a anului''.Insa,bucuria de pe fata picilor mi-a demonstrat cat de mult ma inselam asupra acestui aspect si cum gresesc pur si simplu ,,aiurea''asupra unor fapte ,doar pentru ca le consider neimportante.
Am invatat si sper sa aplic in continuare ,,Lucrurile marunte fac deliciul vietii!''
Iti multumesc pt articolul de mai sus,un articol intr-adevar IMPORTANT intr-o mare de articole ,,importante''si prea mediatizate pe nedrept.
O cititoare interesata de viitoarele tale articole,
Elena Tariceanu

Jean Bica spunea...

#Ovidiu: Multzam. Sa dea Dzeu, asemenea!
#Elena:Ma bucur ca ai avut si tu revelatia ta... si sper sa ma ridic la asteptarile tale, desi sunt convins de pe acum...ca sunt prea mari in ceea ce ma priveste.

Profesorasul spunea...

Felicitari pentru reusita celor mai importante lucruri simple! Am avut un soc sa citesc acum, seara, comentariul Elenei Tariceanu. Intaia oara am vazut un comment anonim, dar pe masura ce citeam, ma gandeam daca nu cumva cineva imi joaca mie feste. Este exact ceea ce as fi scris eu azi, la aceasta ora, cu aceleasi evenimente si trairi de peste zi. Ma bucur sa observ ca cineva a trait si a simtit asemeni mie. Eram convinsa ca am scris eu si poate nu mai tin minte, ca poate am luat-o razna. Apoi am observat ca este semnat de Elena. Hm...Subscriu celor exprimate de cititoarea ta.
Sa ne ajute Dumnezeu sa avem puterea de a realiza lucruri simple, frumoase si importante!

Jean Bica spunea...

Mai doamnelor, si domnule, ma faceti sa roshesc...un text atat de mic produce reactii atat de...placute si pozitive?
VA MULTUMESC!

Elena T spunea...

#Profesorasule, si eu ma bucur ca nu sunt singura care mai greseste in privinta lucrurilor importante sau neimportante.Azi chiar a plouat un pic,iar un pici mi-a reprosat strengaresc ,,Daca nu ieseam ieri,dra,cand mai vedeam si noi soarele?''
Asadar,sunt multumita de fapta mea!
Aceeasi Elena,

  • - Geanta din material textil rezistent si intarit cu material termocolant. Este cusuta manual cu motive populare romanesti. Motivul nu se repeta si pe spa...

Postări populare