Scuzati, un chiuretaj in gura, se poate? Dar, un detartraj vaginal?


Bucuresti, Militari, Apusului…parterul blocului. Firma stralucitoare. In acelasi apartament de bloc doua cabinete alaturate: Stomatologie si Ginecologie. Pana aici nimic spectaculos, din afara…”logie – logie” la amandoua…galben- galben la amandoua…un dintzisor ca si grafica reprezentativa la una…dar la cealalta ce ar fi trebuit sa puna…o putzulica? Nu, ca “oamenii intelege si singuri”.

Dar cum o fi dialogul cand vine un pacient.

- Buna ziua-buna ziua…am si eu programare la domn’ doctor!

- La care dintre ei, intreaba secretara cu capu’ in hartiile din fata ei.

- La al tanar…na, ca la cine?!

- Da, doamna, dar la ce?

- La ce, ce? Las’ ca-I zic lui…doar nu ti-o spune tzie?

- La care gaura va tratati, madam? La gaurica de sus sau la cea de jos? ridica tonul secretara exasperata. La ginecologie sau la stomatologie? mai adauga pe tonul obisnuit.

Sau:

O doamna intra in cabinetul ginecologic in loc sa intre in cel stomatologic.

- Buna ziua, am venit pentru tratament, spune cand vede doctorul aparut de dupa un paravan.

- Dezbracativa de la brau in jos…, spune doctorul mecanic.

- Da? intreaba mai mult pentru sine doamna. Dar de ce?

- Pai cum sa va consult? Stiti, eu sunt mai conservator…astia mai tineri mai fac consultatii si prin gura…ca sa nu deranjeze doamnele mai pudice, dar eu am ramas la varianta clasica…Si va rog sa va dezbracati mai repede ca mai sunt si alte doamne la rand.

Imaginatia-mi bolnava poate sa mai produca si alte cazuri interesante de confuzii ce pot aparea cand intri in “clinica” impartita de cabinetele de ginecologie, respectiv stomatologie.



Un comentariu:

Cristina spunea...

Foarte tare :))

  • - Geanta din material textil rezistent si intarit cu material termocolant. Este cusuta manual cu motive populare romanesti. Motivul nu se repeta si pe spa...

Postări populare