EU sunt EROUL! (primul film in care apar!)

Povestea primului meu film e mai lunga, insa o sa spun aici atat cat ma lasa contractul.
M-am cunoscut cu regizorul, un suedez, la o bauta organizata ad-hoc de Craciunul de anul trecut... Era prietenul unei tipese, buna prietena cu sotzia mea... Nici nu stiam ca e regizor, parea mai mult un ciudat flower-power...pantaloni largi evazati, camasa inflorata, tot felul de chestii din piele atarnate la gat si de mana, parul lung prins in coada...ce sa mai...parea un bautor de cursa lunga...eu mai mult un sprinter... Dupa o cursa de cateva ore printre pahare si sticle mi-a zis ca e regizor si ca o sa gandeasca la un rol in care sa ma bage in proiectul sau... "The Hero"...am ras, ca ma gandeam ca aici in Romania toti suntem niste EROI.
Cum spuneam...discutia a avut loc in decembrie. La bautura! Si cate nu spune omul cand e baut...eu mi-am dat de nu stiu cate ori ceasul la diferiti agarici...din prietenie...si apoi alergam dupa ei...sa le zic ca am glumit...si ca voiam sa le arat cata incredere am in ei. Asa si cu suedezul...nici nu ma mai gandeam eu la promisiunea lui. Nu il bagasem in seama. Dar ce sa vezi?! Suedezul, suedez! In ianuarie ma suna si imi zice ca vrea sa inceapa filmarile. Asa ca in februarie si martie 2010...am jucat in primul meu film. Zic "primul" ca sper sa mai fie si altul...

Acum, sincer...sper sa nu ma criticati prea dur...e PRIMUL film. Nu oi fi eu un Al Pacino din prima...dar cine stie?!
Trebuie mentionat ca e doar trailerul filmului...restul apare pe ecrane in cel mai scurt timp...nu am date cand o sa vina si in Romania.

Vizionare placuta!



Un comentariu:

valive spunea...

:)) Bun rau filmul! O reclama mai reusita nu isi imagina nimeni pt blogul propriu. Felicitari pt idee.

  • - Geanta din material textil rezistent si intarit cu material termocolant. Este cusuta manual cu motive populare romanesti. Motivul nu se repeta si pe spa...

Postări populare