Ferma lu' Jean...


Daca mai aveam vreun dubiu, acum a fost eliminat. Imi curge beton prin vene!
Pai in urma cu cateva luni descopeream, si eu ca si alte milioane de oameni de pe glob, Farmville...un joc in care iti dezvolti o ferma cu animale, culturi, garduri, case, fertilizare, gaini, vaci, cai...alea alea... Dupa ce am convis cateva persoane, nu putine, sa intre in joc, mie mi s-a acrit si dadeam sa ma dau dus...sa renunt. Nu mi se parea funny sa dau cu sapa, sa fertilizez la altii...si am decis sa ies, dar am mai amanat momentul descoperind ca pot sa fac si afaceri in joc...cumperi ceva, vinzi altceva...te combini, daca te misti cu talent faci rost mai usor de cocarde si asa mai departe (initiatii inteleg ce zic, yo!) si am mai ramas. Si incet, incet au trecut lunile si iete-ma acum ca parca mi s-a luat o perdea de pe ochi si mi-am dat seama ca am fost in stare sa schimb si scopul jocului: "Viata la tara"! si am trasformat mediul rural in mediu urban...mi-am facut drumuri, am inghesuit locuintele, am facut zona de productie, zona de depozite, zona de agrement, ba mai mult...traind in oras, am si fobia furtului asa ca in joc mi-am facut si turnulete de observatie si paza ca sa imi pazesc viloiul de talhari...si usor-usor aproape a disparut tot verdele si au aparut toate elementele unui oras.
Sigur nu mai scap...
Stati pe aproape ca daca imi tai venele s-ar putea sa curga ciment!

Niciun comentariu:

  • - Geanta din material textil rezistent si intarit cu material termocolant. Este cusuta manual cu motive populare romanesti. Motivul nu se repeta si pe spa...

Postări populare