M-o murat asfaltul!

Saptamanile trecute, atunci cand incepuse patinajul prin Bucuresti, mi-am adus aminte de o replica a unui pui de moldovan care cazuse si a spus ca l-a palit asfaltul si faceam comparatia cu ceea ce era in Bucuresti unde asfaltul a palit pe multi. Aia care au scapat de palitura atunci, musai acum is muratzi...ca nu ai unde sa pui o gheata fara sa te uzi pana peste glezne.
Propun stare de urgenta si sa se dea cate o barca de om sa ajunga la toti.
Aude cineva?
Normal ca nu...ca nici eu nu ma aud pe mine...ca am apa si in urechi de la lacurile formate ad-hoc.
Las'...sa fie primita si apa asta cum am primit si zapada si caldura si tot ce ne ofera natura. Ca ea da...noi luam si nu ne mai saturam.

Niciun comentariu:

  • - Geanta din material textil rezistent si intarit cu material termocolant. Este cusuta manual cu motive populare romanesti. Motivul nu se repeta si pe spa...

Postări populare