Demisionez!


Succesul creaza dependenta. Cu cat esti mai sus cu atat iti este mai greu sa mai cobori cu picioarele pe pamant. Cu cat esti cu picioarele mai sus si nasul este la fel.
Spuneam intr-un post anterior (click aici sa vezi ce aberam atunci!) ca pe langa jobul oficial unde ma paste preavizul (partea frumoasa) dinaintea concedierii (partea mai putin frumoasa) mi-am mai gasit unul…sunt fermier cu norma (din ce in ce mai) intreaga in Farmville, jocul de pe Facebook.
Au fost zile in care abia mai puteam ridica lingura la gura sa imi sorb ciorba de zi cu zi de la cat de mult sapasem la parcelele mele sau de la cat mulsesem la cele cateva zeci spre sute de vaci…Zile in care aveam par de pisica sau de cal si in dinti la cat de mult frecasem pisicile. Zile in care imi inghetasera degetele de la cuburile de gheata pe care mi le dadeau pinguinii…Nu mai zic cat am alergat dupa vreun animal care era busy cand puneam mana pe el sau cat m-am intins ca sa culeg toate fructele din sutele mele de copaci fructiferi…Au fost zile grele, zile frumoase, zile obositoare…dar, gata! Am decis ca am doua variante. Ori vand, ori angajez un ajutor.
Prima data am avut o discutie ca de la fermier la maimutza chiar cu Maimutza, celebra mea nevasta cu norma intreaga a carui sotz sunt eu cu un pic de norma, ca cu restul normei ma ocup de ferma. M-a refuzat categoric pe motiv ca daca suntem amandoi bagati cu genunchii in pamant si mirosim amandoi a balegar…cine se mai ocupa de casa, cine mai face mancarea, cine mai spala…Avea dreptate. Nu e bine. A trebui sa ma reprofilez pe o alta solutie. La solutii nu sunt bun, stiu sa fac probleme, dar la solutii nu prea am fost la scoala la lectia asta.
Am cautat mai departe pe cineva dispus sa ajute. Plata as fi facut-o in produse. Pai cultiv pepeni virtuali, dau pepeni virtuali. Nu a pus nimeni botu’. O lume de materialisti si pragmatici. Nu mai munceste nimeni pe o idee…toti vor bani. Iar eu nu am…sunt viitor somer, fost bugetar. Asa ca nu mi-a mai ramas decat demisia de onoare. Dar cum sa las eu caii, caprele, purcelusii care imi gasesc trufe si pinguinii care imi dau cuburi de gheata? Sau cum sa renunt la recolta de lavanda? Sau la fructele pasiunii? Cred ca ma mai gandesc…dar daca e cineva dispus sa preia o ferma in plin apogeu in franciza…e bine venit. Ofertele sa fie insotite si de CV cu poza. Ca doar nu imi las pisicile pe mana unui Jack Belitorul…sa imi beleasca pisicile sa le faca cimpoi.
Am zis!

2 comentarii:

victoria spunea...

hmm, interesant, dar deja ma lupt cu dependenta si eu. level 70, crop mastery la greu, ribbons si collections. nici n-am visat ca e asa addictive jocul asta :D

Jean Bica spunea...

Lupta!
Eu (fost) bugetivor, (actual) somer...nu mai lupt, INVESTESC! Poate-poate! Dar nu vrea sa cumpere nimeni de la mine ferma...oameni rai cu suflet rau!

  • - Geanta din material textil rezistent si intarit cu material termocolant. Este cusuta manual cu motive populare romanesti. Motivul nu se repeta si pe spa...

Postări populare