Relax, man, relax

Nu putem spune ca am fost foarte obositi dupa ce am maritat-o pe maimutza…cu mine!, dar ne doream cateva zile de relaxare inainte de a incepe munca. Si cum nu vroiam o zona in care sa fim tentati sa purcedem la vizitat am ales Vama Veche. Speram noi aici sa gasim linistea dorita, marea, nisipul, soarele si starea de trandaveala pe care o visam. Adevarul e ca am gasit-o cat de cat, desi avem ceva temeri. Sfarsitul de august in Vama Veche nu a ieftinit deloc cazarea. Am vazut dughene infecte pe care se cerea 150 lei pe noapte, e adevarat ca nu-i pasa daca acolo intrau 30 de oameni. Noi am gasit undeva mai retras si mai relaxant, casa de om gospodar care dorea sa isi mai rotunjeasca veniturile, pe recomandare. Ne stiam de anul trecut si anul asta a fost bucuros ca nu trebuie sa lase casa pe seama unor necunoscuti. In Vama nu ne-am inghesuit noi…insa am stat aproape vreo doua zile pe plaja band bere si trandavind, uitandu-ne la mare, pescarusi si avioane.

Dupa doua zile o cam luasem razna…sangele de oraseni isi cerea tributul asa ca ne-am suit in masina si am luat-o spre bulgari in vederea unor chestii noi. Prima asezare omeneasca mai acatari, nu parea nici statiune, nici orasel…un sat putin mai dezvoltat, Shabla pe numele lui.

Imi cer scuze daca am gresit cu aprecierile mele. Am vazut o masina cu numar romanesc si am intrebat de vorba si asa am ajuns intr-o zona teribil de salbatica in care am facut baie in apa adanca de cel putin 5 m. Doar stanci si marea. Aceeasi Mare Neagra, dar de data asta albastra. O mare pe care in Romania, pe litoralul nostru nu am vazut-o. Ciudat! Despre satucul asta nu stiu sa zic prea multe…ca nu e mai nimic de zis. Insa peisajul e de-a dreptul deosebit si asta se vede chiar si din pozele mele de amator.







2 comentarii:

Madalina spunea...

Superb, superb, superb...
Va invidiez, as fi mers si eu acolo

Molie pe creier spunea...

gata te-am bagat la blogroll,apropo superbe poze....se pare ca in unele locuri au mai cazut bucati din rai

  • - Geanta din material textil rezistent si intarit cu material termocolant. Este cusuta manual cu motive populare romanesti. Motivul nu se repeta si pe spa...

Postări populare