Maimutele la tara

Inainte de marea paranghelie , cand toata lumea intrase in fibrilatii , numai noi nu … ne-am hotarat sa plecam in weekend din Bucuresti ca sa nu stricam atmosfera celorlalati agitati . Asa ca am plecat la mamaie , ea nu stia de dj, de aranjamente florare , fantani de ciocolata, nuante care nu se asorteaza si nu mai stiu ce …

Asa ca iete ce a urmat :

Maimutz s-a imprietenit cu drumul de tara …el fiind baiat de baiat de oras si regele betoanelor a avut multe balegi de ocolit



Mamaie ne-a intampinat plina de faina , ne cocea paine la test ( asta e cuptor de lut care arata ca o palarie , eheeee….ce paine iese de acolooo ) Nu ne-a lasat sa o pozam ca nu era primenita …

Am gasit gradina in momentul ei cel mai frumos : trandafirii inca mai erau infloriti



Am papat si apoi a urmat muuuulta leneveala :
Am stat culcati in iarba




Restul fotografiilor le gasiti la Maimutza'n han

2 comentarii:

Vlad P. spunea...

E bestial blogul cu maimutele!!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

imi place tare mult cum scrii:)

  • - Geanta din material textil rezistent si intarit cu material termocolant. Este cusuta manual cu motive populare romanesti. Motivul nu se repeta si pe spa...

Postări populare