Vrei sa te insori? Stai la coada!

Cand ziceam si eu ca am trecut de toate “incercarile” lui D-zeu sau ale oamenilor si sunt pe ultima suta de metri inaintea consumarii actului…adica sa marit maimutza, cu mine…iete-te ca mai venii una.
Cica sa te casatoresti cu acte trebuie sa te prezinti la Starea Civila cu doua saptamani inainte cu toate actele in dinti, nu mai devreme, nu mai tarziu. Ok, zic…or fi si ei scrupulosi. Asa sa fie…o sa ma duc cu doua saptamani inainte, dar imi trece in cap sa pun o intrebare si prin telefon sa vad daca am citit eu bine pe net…si de aici incepe aventura.
Dupa noile miscari de trupe datorate (de fapt “din cauza” ca e de rau) crizei, Oficiul starii civile nu mai lucreaza sambata decat patru ore…de la 10 la 14.00, ca atare…daca te mariti trebuie sa te incadrezi in spatiul asta orar…iar in sambata aleasa de mine…e buluc de nunti. Cand am sunat o tanti simandicoasa si extrem de sictirita imi scuipa cateva cuvinte din care sa inteleg ca ei incep lunea programul de la orele 9.00 si ca virgule coada pentru a imi depune actele se face de duminica seara…si daca am bafta sa fiu intre cuplurile care intra pe lista sunt al naibii de coios (scuzati limbajul, dar pe asta il am la mine azi, maine promit sa fiu mai atent si sa mi-l iau si pe ala de intelectual rasat, pacat insa ca maine nu o sa am unde sa il folosesc ca stau in casa si dorm). La solicitarea mea de milog disperat sa imi spuna ce se intampla daca sunt in afara listei…mi se zice ca ma casatoreste cu mare placere luni, adica dupa ce eu eram programat la biserica si dupa ce eu imi programasem sa ma imbat ca porcul la propria paranghelie (intre noi fie vorba nu am vazut un porc beat, dar bag seama ca se mai intampla sa se imbete si porcu’ ca altfel nu inteleg scopul expresiei). Refuz politicos oferta si cer o alta solutie…”Vino vineri ca suntem mai relaxati”, primesc raspunsul. Acum ma gandeam eu ca si munca asta sa citesti 10 randuri dintr-un catastif presupune un consum enorm de substanta cenusie si ca nici mie nu mi-ar fi placut ca cel care imi citeste acest text sa fie obosit ca cine stie pe cine cu cine casatoreste si ma trezesc ca pe nevasta-mea o cheama Petrica si e gardian public. Nu ca Petrica nu ar fi si el de treaba sau ca as avea ceva cu gardienii publici, dar eu asa visez de mic ca nevasta-mea sa aiba uter…Petrica, bag mana in foc, nu are!
Nauc si lipsit de speranta ma gandesc ce naiba sa facem? Acum nu zic ca nu ma tragea atza spre aventura…sa stau la coada si sa las destinul sa decida…dar si destinul asta…daca mai greseste si eu am chemat lumea sa vina sa ne imbatam si eu nu mai am obiectul betiei? Dar ce ii zic eu lu’ Tata Popa? “Parinte sa-mi sara ochii, stii, astia de pe la stat e mai nervosi, e mai obositi si stii, sambata ei lucreaza juma de program ca sa nu se oboseasca mai rau. Asa ca fa si mata pe incredere slujba de cununie, ca vin eu si cu actul cand oi putea si or vrea functionarashii de la primarie”. Mare dilema! Dar ca sa nu va mai fierb va zic ca am decis sa stau la coada din creierii noptii in speranta ca o sa aibe grija Dzeu de noi sa nu ne strice tot aranjamentul…Si nu ni l-a stricat.
Da’ si cand ofitzerul starii civile a zis “Statul ocroteste familia” aveam un “CANCI” pe buze…care era gata-gata sa scape.

3 comentarii:

ARIPI DE FLUTURE spunea...

:)m-ai facut sa rad:)chiar asa a fost? deci ar fi bine sa merg de pe acum la starea civila sa ma programez(daca am nunta in 2011:)) pana atunci daca nu trece criza poate o sa lucreze 2 ore sambata:))

Cub de gheata topit dupa zambete spunea...

Cunosc senzatia si stiu ca exista si astfel de functionari sictiriti. Am lucrat alaturi de ei. Si un repros constant era: "De ce esti ma, asa de buna si pui suflet?" Nu pot renunta la bunatate si nici nu pot sa usuiesc pe cineva deoarece cheful meu e plecat cu sorcova pe alte meleaguri.De ce nu mai lucrez cu ei? Nu am putut sa le schimb mentalitatea .

Jean Bica spunea...

ARIPI...: ar cam fi cazul...trebuia sa va programati inca din 2006...vorba aia: "Ce ai facut in ultimii 5 ani?" "Am stat la coada ca sa ma marit!" Nu e asa ca e cool?!
CUB DE GHEATA: Am invatat si eu cum e cu functionarii...ca sunt unii dintre ei. Apropo, avem prietenii comuni...

  • - Geanta din material textil rezistent si intarit cu material termocolant. Este cusuta manual cu motive populare romanesti. Motivul nu se repeta si pe spa...

Postări populare