Shhhhht, curge viata…

Au trecut multe saptamani de cand nu am mai avut activitate pe blog. Unii ar spune ca nepermis de mult si ca atare m-au si declarat disparut in misiune. Ei, misiunea mi-am indeplinit-o: am maritat maimutza…cu mine!, dar de disparut nu am facut-o…suntem bine sanatosi si casatoriti pe deasupra.

Cei care mi-au reprosat ca nu am mai scris si am lasat serialul “Jurnalul unui ginerica” neterminat pot sa stea linistiti…o sa il continui si chiar o sa il inchei cat de curand. Acum am terminat si cu nunta, ne-am consumat luna de miere si suntem iar pe baricade pe altarul muncii pentru altii si sprijinim altarul casniciei care e destul de solid, dar ca sa nu avem surprize avem si noi grija de el. Dupa vacanta dinaintea nuntii si dupa cea de dupa nunta…a venit momentul sa ne apucam de o alta vacanta, activa de data asta. Adica sa scriem pe blog si sa facem cercei si margele (asta daca nu stiati, e de altfel o ocupatie mai veche a tinerilor casatoriti, adica a mea si a maimutzei, mai mult a maimutzei ca eu sunt doar putin mai gingas decat un urs abia trezit din hibernare) pe care le gasiti “La hanul maimutelor” (click aici ca sa intri in han!)

Revenim imediat, nu schimbati blogul pentru ca nici nu stiti (de) ce pierdeti!.

4 comentarii:

Cristina spunea...

In primul rand va transmit felicitari si viata lunga, frumoasa si imbelsugata impreuna!
Apoi pupaturile de rigoare :)
Apoi: bine ai revenit!
Chiar mi-era dor de scrierile tale:) si eu chiar te-am dat disparut.

Jean Bica spunea...

Va foarte multumim! Suntem coplesiti si maguliti de atatea urari de bine...simtim ca nu am facut nimic special ca sa le meritam. Dar nici nu ne pare rau daca se implinesc toate!

clarisa spunea...

viata sa curga,indragostiti privitori,dar voi sa nu curgeti pe langa ea.profitati ca acum viata curge in voi,bucurati-va de valurile ei,aveti la indemana sa va balaciti sufletul in valuri.

inka spunea...

Buna, voiam sa te anunt ca m-am mutat de pe incasha.blogspot.com pe incasha.com. Daca vrei sa imi modifici si mie linkul, te rog frumos. O zi buna iti doresc!

  • - Geanta din material textil rezistent si intarit cu material termocolant. Este cusuta manual cu motive populare romanesti. Motivul nu se repeta si pe spa...

Postări populare