Eu si Mircea Badea

Lumea zice ca am semana. Cum care lume? Acea lume care crede ca exista ceva puncte comune intre mine si Mircea Badea.
Acum cateva minute pe mess:

AnonimCunoscut: Ce faci metre?
Jean Bica: Tzaca paca, produc senzatii tari pentru mustele din birou, le alerg cu pliciu..
AnonimCunoscut: Ce zici metre despre ce au facut astia in parlament ieri?
Jean Bica: Mi se falfaie de ce fac ei…orice ar face tot paine cu ceapa mananc. Poate sa imi ia ceapa…sau painea de la gura…ei si ce?
AnonimCunoscut: Ba, parca ai fi Mircea Badea. Lu ala i se barlale…
Jean Bica: I se ce, ma?
AnonimCunoscut: Barlale, ma, ce nu intelegi…
Jean Bica: Adica cum?
AnonimCunoscut: Adica i se falfaie ca tie, dar mai elitist sau intr-un stil mai filosofic…
Jean Bica: Pai da, ma, ca el e Mircea Badea…El mai vede si ceva unt manjit pe painea cu ceapa…eu canci! Si in plus el e vedeta, nu ca mine un anonim frizer lasat la vatra…
AnonimCunoscut: Pai da…ratatule! Asa ca sa ti se falfaie daca nu ti-a placut cartea cum i-a placut lui si sa ti se barlale!
Jean Bica: Asta e…daca nu am avut noroc in viata.

Si discutia a continuat si pe alte subiecte filosofice dar eu am ramas cu o idee care imi domina creierii: “EU SI MIRCEA BADEA” Ce tare sunt!
Exact ca in bancul cu soricelul si elefantul. “Un soricel si un elefant traversau un pod in sir indian, soricelul in fata, elefantul in spate. Pe la jumatatea podului soricelul se uita in spate si zice: Ba, dar ce mai tropaim!” Asa si eu: “Ba, Mircica, dar ce ne mai barlale tie si falfaie mie de astia din parlament!”

2 comentarii:

Cub de gheata topit dupa zambete spunea...

Cred ca de acum incolo multi dintre noi o sa o tinem intr-o continua falfaiala in ceea ce priveste clasa politica de azi. :)

clarisa spunea...

cu sau fara falfaiala,clasa politica ramane aceeasi,o clasa politica repetenta la lectia de practica.

  • - Geanta din material textil rezistent si intarit cu material termocolant. Este cusuta manual cu motive populare romanesti. Motivul nu se repeta si pe spa...

Postări populare