Baloane cu heliu, fantani cu ciocolata, arcade si alte chestii stranii…si total inutile

Pai da! Listele sunt viata unora…ale mele nu…eu sunt fauritor de strategii (numai de mine stiute), dar ar fi cazu’ pentru ca sunt tot felul de “amanunte” pe care toata lumea tine sa ni le aduca la cunostinta . Astfel ca si eu si Maimutza ne trezim des ca am trait degeaba pe lumea asta daca nu am stiut aceste amanunte despre nunta pe care o pregatim. Ca vorba aia: “Nu e nunta fara…” si aici se baga tot felul de chestii inutile sau stupide.
Cert e ca aceasta alaturare de cuvinte, “nu e nunta fara…” este cosmarul vietilor noastre din ultimul timp…dar si ambitia noastra secreta sa contrazicem pe toata lumea si sa dovedim ca e nunta si fara…aceste amanunte. A venit randul amenajarii locului unde o sa aiba loc paranghelia.
Pentru ca trebuia sa se ocupe cineva si de aranjatul zonei in care se va desfasura paranghelia de dupa ceremonia religioasa mi-am luat maimutza de mana si i-am directionat-o spre un mouse care sa serchuiasca dupa firme de amenajare. Iar pentru ca maimutza mai avea o mana libera i-am propus sa o puna pe telefon si sa sune la cateva firme alese cu ajutorul celeilalte maini. Asa a inceput aventura gasirii unei firme demne de o misiune atat de complicata…complicata pe naiba, insa asta au vrut toti sa ne faca sa credem.
Ne-am intalnit cu o multime de reprezentanti ai unor firme care se ocupa de organizare/amenajare de nunti. Am inceput acest demers plini de speranta…nu vedeam o mare filosofie in asta…noi stiam ce avem nevoie: platforma din lemn, mese, scaune, fete de masa, cort, alea alea. Aiurea…habar nu aveam… Insa au incercat sa ne deschida ochii…ba unii erau pe cale sa ne faca vinovati ca vrem sa ne ratam viata pentru ca nu ne-am gandit sa facem tot felul de chestii.
Una dintre chestiile care nu trebuie sa lipseasca de la o nunta este fantana de ciocolata. Asa ni s-a spus…”nu e nunta fara ea!”. I-as fi spus eu: “Ma sa mori tu! Pe bune? Daca fac paranghelia fara fantana ta…nu mai e nunta? E botez?”, dar m-am abtinut pentru ca ii vedeam cat de convinsi sunt. Am refuzat politicos si am trecut mai departe…
Baloanele cu heliu sunt absolut necesare…”sa ce cu ele?”. Pentru atmosfera! Cu asta m-a inchis. Eu ma gandeam ca sunt doar ca sa atarne de-a-n-p…. pe tavan cu niste floace atarnand in capul oamenilor…dar nu…ele sunt de atmosfera. Pot sa ma urasc de moarte cu proaspata sotie, dar daca am baloane cu heliu la paranghelie am atmosfera frumoasa. Si mai stii? Se imbata mesenii si incep sa traga heliu de ala…sa vezi ce atmosfera…Aveau dreptate! Dar m-am simtit nevoit sa zic PAS. Poate alta data.
I-am inchis cand imi tot impuiau capul cu tot felul de buchete de flori explodate in diferite pozitii…fara de care de asemenea nu se putea…Insa spunandu-le ca in jurul cortului o sa fie o feerie de flori infipte de ani de zile in pamant si ca pe dealurile din apropriere sunt tot felul de plante care imi ofera o atmosfera pe care nu mi-o pot oferi ei cu cacaturile lor de flori moarte si dopate cu diferite substante…M-am razbunat cu asta!
Ma imbiau cu arcade, cai troieni, arce ale lui Noe si alte instalatii de neinteles pentru mine si total inutile pentru aceeasi persoana enuntata anterior, adica sacrosanta mea fiintza. Evident ca nu am scapat nici aici de “nu e nunta fara arcada”. “Facem pariu?!” Nu i-a tzinut, asa ca am taiat si acest amanunt de pe lista.
Cand a fost vorba de fetele de masa si de scaun…a trebuit iar sa ne tinem de scaun sa nu fim tentati sa ne sinuciden ca noi ne gandeam la ceva simplu si elegant cand de fapt trebuia sa punem tot felul de pampoane din materiale cat mai lucioase si mai tzipatoare. Ma si gandeam punand mana pe ele daca nu o sa se dea invitatii pe scaunele sau mesele acoperite cu asa ceva ca pinguinii pe gheata cand le vine lor sa se transhumeze…erau atat de lucioase si kitchoase ca am ametit instantaneu. Dar mi s-a bagat argumentul ca o nunta nu e ca un eveniment obisnuit si ca invitatii trebuie sa stie ca au venit la o petrecere de nunta. M-am angajat cu mana pe inima ca o sa ma ocup personal sa informez invitatii ca e o nunta si nu un majorat, desi sunt convins ca invitatii mei o sa stie ca au venit la nunta ca doar nu o sa-i loveasca instant amnezia cand o sa vada mese acoperite cu fete de mese doar elegante, nu tzipatoare.
Evident ca pana la urma am ajuns si la firma care a fost in stare sa incerce sa imi bage pe gat tot felul de chestii fara de care sustineau ei ca nu o sa pot sa traiesc…asa ca pot sa imi linistesc invitatii…o sa fie totusi o nunta, chiar daca nu am fantani cu ciocolata, baloane cu heliu sau arcade de flori de plastic. Am zis!

Citeste si celelalte episoade din rubrica "Jurnal de ginerica" (CLICK AICI!)

Niciun comentariu:

  • - Geanta din material textil rezistent si intarit cu material termocolant. Este cusuta manual cu motive populare romanesti. Motivul nu se repeta si pe spa...

Postări populare