Vreau sa o "am" pe P.

Acum, da, chiar acum…chiar daca suna periculos (m-am insurat cu Maimutza, care mai si citeste acest blog, datorie de familie), as vrea sa o "am" (fie si platonica) pe P.. Sa ma intalnesc cu ea…sa ne uitam unul la altul si sa ajungem la o asemenea chimie incat , incet-incet, sa nu mai fie nevoie sa ma uit la ea…dar sa o simt…sa o stiu ca e acolo…ca e acolo pentru mine si numai pentru mine. Sa ma invaluie in “bratele” ei si sa ma mangaie tandru pe obraz…sa ma lase sa imi sprijin capul de ea si sa imi sopteasca incet la ureche cuvinte dulci…Sa ma invaluie in caldura ei si sa tacem amandoi cu inteles…pentru ca in acest moment cuvintele ar fi de prisos…noua nu ne-ar mai trebui cuvinte, priviri…am sti ca suntem unul langa altul. Ea acolo, eu aici, eu aici, ea acolo…am schimba locurile doar pentru placerea jocului si dintr-odata ne-am invada unul pe altul. Ne-am invata simturile unul altuia si tot asa de brusc cum ne-am apropiat unul de altul, tot asa ne-am arunca unul catre altul, mai mult eu si nu pentru ca dorinta mea e mult mai mare – ci pentru ca energia si simturile imi sunt mai ascutite, imi place sa o vanez, imi place sa fiu vanator. Ea este vanata. Ea este o victima. O victima a mea si a dorintelor noastre. Este sclava dorintelor mele, dar asta ii creeaza placere, stie ca pentru asta e facuta. Am sari unul catre altul si in zbor as impresura-o cu bratele mele, as dovedi-o inca din aer, ar fi captiva si s-ar lasa in voia mea. Si odata ajunsi in pat, jocul ar creste in intensitate. P. s-ar lasa in bratele mele, ar fi maleabila si mi s-ar lasa in maini. As experimenta toate pozitiile si P m-ar asculta si s-ar mula dorintelor mele si mie…cu cat ea ar fi mai moale cu atat satisfactia mea ar fi mai mare, si ea stie asta si profita, se lasa condusa, toate acestea pana am gasi pozitia care sa ne satisfaca pe amandoi si…am pastra-o pe aceasta pana cand amandoi ca toropiti de o oboseala care ne-ar ameti toate simturile, am cadea rapusi de "dans" si de cotidian…incet incet eu mi-as lasa capul pe ea si ea m-ar primi si m-ar impresura cu “bratele”ei…si asa…am adormi ca de fiecare data cand ne intalnim.
P. ar sta cuminte sub capul meu toata noaptea, nu ar vrea sa ma trezeasca...m-ar impresura bland si m-ar proteja de pericolul unui cosmar, l-ar alunga inainte de a-l simti eu chiar daca stie ca dimineata as abandona-o ca pe o amanta pe care o vad urata dimineata si seara o regasesc ca la prima intalnire. Stie ca este doar una dintre "amantele" mele dintr-o singura zi, dar stie ca la ea ma intorc de fiecare data noaptea...numai pe ea o las sa ma mangaie toata noaptea pe cap.
De dimineata am abandonat-o asa cum fac in fiecare zi. Am mai privit-o odata inainte de a iesi din camera. Era la fel cum o stiu. Cuminte, supusa si extrem de apetisanta. Statea pe pat...noaptea tumultoasa care abia se incheiase lasase semne, era ravasita, dar se observa satisfactia de care era stapanita...I-am facut un semn discret ca o parasesc, dar ma intorc...nu credeam ca o sa imi doresc sa ma reintorc la ea atat de devreme. M-am uitat la ea (poate galesh, poate protectiv, poate putin "stapan"), as fi luat-o din nou...
Voluptoasa, catifelata, fermecatoare…nu ii pot rezista si imi dau seama cat o doresc si…si incep acelasi joc de seductie si imperechere pana cand intr-un sfarsit, captiva in mainile mele, odata gasita pozitia in in care sa ne lasam cuprinsi de fiorul linistit al somnului, eu si P(erna) mea…adormim fara vise.



2 comentarii:

tartoras spunea...

Si eu care voiam sa te trag de urechi....offff!
Ne-ai tinut cu sufletul la gura pana la sfarsit!
Faina postarea!Fain Jean Bica!Faina Maimutzica!

Simona petrescu spunea...

Ce declaratie frumoasa! Chiar imi trecea prin minte...mai, da' Jean asta chiar vrea sa traiasca periculos. Cand colo, imaginezi ca nutresti dorinte fierbinti pentru un obiect atat de banal cum este P. Cred ca ai reusit cu asemenea cuvinte sa o insufletesti pana si pe P. si daca ar avea cum sa vorbeasca, probabil ti-ar raspunde.

  • - Geanta din material textil rezistent si intarit cu material termocolant. Este cusuta manual cu motive populare romanesti. Motivul nu se repeta si pe spa...

Postări populare