Puzzle bucurestean (de inceput de mijloc sfarsit de primavara)

Mai chinuit, mai hotarat, mai timid, mai lejer...timpul da semne ca e loc de plimbari in aer liber...asa ca in week-end nu am putut rezista sa nu iau maimutza de o aripa (ce nu stiati ca maimutzele au aripi? pai nu au...dar nu pot sa spun ca "o iau de o laba" ca nici d-asta nu are...asa ca o las asa cum a picat din putzul gandirii dintai) si am luat-o de la cerceii si margelele ei si am mers sa ne plimbam in Cismigiu si sa facem poze. Ete te ce am vazut!
"O lebada sta pe lac si mananca oac-oac" (nu am gasit alta rima :"> )


Se pare ca lebedele au chiar si o alee a lor... am cautat si "Spargatorul de nuci", nu l-am gasit, dar parca am vazut eu prin tufisurile din parcul Operei niste spargatori...dar de altceva!



Asta din plan apropiat cred ca e o "doamna de moda veche" ca era tare timida...nu a vrut deloc sa-si arate fata, nu o fi fost machiata...aia din plan indepartat cred ca era o "pitzi" lebadeasca...ca s-a tot foit, a tot pozat in toate pozitiile...ca o artista d-aia de isi face poze cu telefonul mobil in baie.


Am incercat sa o pacalesc pe "doamna", dar nici o sansa...
"Pitzi" in schimb...
Si-a etalat aripile sa vada toata lumea ce pene si-a luat de la Milano...
Ba ne-a aratat si fundu...sa stie lebadoii ce lebada de valoare e ea...sa moara de ciuda dusmanii inaripatzi.


Ete ca veni si "dusmanul de clasa"...dar cred ca singura ei prada...fura niste broaste blege si lenese...dar ea a incercat...si a pandit de prin boscheti ... consecventa puricoasa! Si asa...vizionarea a luat sfarsit din cauza puricoasei care ne-a speriat lebedele.


Niciun comentariu:

  • - Geanta din material textil rezistent si intarit cu material termocolant. Este cusuta manual cu motive populare romanesti. Motivul nu se repeta si pe spa...

Postări populare