Pe o banca in Cismigiu...



6 comentarii:

DoarATAT spunea...

Hristos a Inviat !
Nu te supara ! Pe arhiva blog, "VAD" ca publici zilnic, dar:
1)La tine nu apare data cand ai facut "postarea"-cel putin "eu" nu vad nimic
2)La mine (http://corneliusrosca.blogspot.com/), Blogul tau apare ca n-ai mai publicat de 6 luni ! Si nu esti singurul ! La mine o fii "buba" ?
Si care o fii buba ? Chiar vroiam sa anulez si link-ul...fiindca NU PUBLICI NIMIC !!!!! Pe cand tu PUBLICI ZILNIC !!
Cate articole am pierdut--SA CITESC in "timp real"--adica la distanta de 2-3 zile !!!!!!
ADEVARAT A INVIAT !!!!

Jovi spunea...

Si la mine apare la fel in blogroll la tine, Jeane...Noroc ca eu m-am abonat si pe e-mail, dar cred ca e o problema la tine in setari, daca suntem doi (sau mai multi) in aceeasi situatie.
Cu bine,

Jean Bica spunea...

Mda...stiu problema. Am incercat sa o rezolv, dar inca nu i-am dat de cap... mai studiez...ca si mie imi da o stare de disconfort sa stiu ca exista.

Jean Bica spunea...

Adevarat a inviat!

Jovi spunea...

Vezi totusi ca e un concurs la Nemira...gasesti pe blogul editurii informatii...

Jean Bica spunea...

Multumesc, Jovi, vazusem (si citisem) la tine pe blog...

  • - Geanta din material textil rezistent si intarit cu material termocolant. Este cusuta manual cu motive populare romanesti. Motivul nu se repeta si pe spa...

Postări populare