Lepshuri...de primavara.

Mentionez ca "lepshuri" este pluralul de la leapsha asa cum "succesuri" e pluralul de la succes.
In aceeasi ordine de idei...am primit o leapsha de la Zugravu' (cel deprimat). Pe care o reproduc mai jos cu raspunsurile de rigoare.

Cu ce gand te trezesti luni dimineata?
Ooou, shit, e luniii…futu-i!

Care este intrebarea pentru care nu ai gasit inca un raspuns pana la varsta asta?
Da’ de ce? Cand eram mai mic gasisem…era “D-aia” sau “De richi, de michi, de trei lei ridichiiiii!”. Acu’ mi-a zis mai multa lume ca la 30 de ani nu mai mere raspunsul asta…asa ca am ramas descoperit…nu am un raspuns!

Care este raspunsul pentru care nu ti s-a adresat inca intrebarea de catre nimeni, desi iti doresti foarte mult sa ti se puna aceasta intrebare?
Eu! Tot timpul am vrut sa ma intrebe cineva “cine a pus magiun pe clanta?” ca ash fi avut raspunsul. Da’ nu m-a intrebat nimeni. Ghinion de nesansa!

Unde te vezi la batranete?
In statie la 336 asteptand sa-mi vina nepotii de la scoala.

Care este cea mai mare bucurie pe care ai avut-o pana in prezent?
Bucuria ca nu am fost lipsit de bucurii.

Iti place orasul in care traiesti? Daca da, de ce? Daca nu, de ce?
Raspunsul este…raspunsul (care nu mai e raspuns) de la intrebarea raspuns de la intrebarea nr. 2. In aceeasi ordine de idei…uneori da. Alteori nu. Da, atunci cand reusesc sa ma rup din cotidianul apasator si sa ma bucur ca am apa calda, desi e normal sa am apa calda ca o platesc. Nu, atunci cand se aduna presiunile cotidiene si praful imi pune o ceata pe ochi si vad viata putin in ceata.

Care sunt cele 3 cuvinte care reprezinta cel mai bine tara in care traim?
Frumoasa, pacat, locuita!

Daca intr-o zi ai putea alege intre a pleca sau a ramane (din Romania in alta parte, din orasul incare traiesti in altul) ce ai alege si de ce?
De plecat as pleca zilnic si tot zilnic m-as intoarce inapoi. Nu m-as vedea prea mult departe de Bucuresti, Romania. Aici sunt amintirile, locurile, viata, familia…In caz de necessitate as pleca cu tot cu familie si as pleca unde m-as simti in siguranta. Nu as alege pe considerente de imagine, ci de siguranta.

Cum crezi ca va arata Romania peste cinci ani?
Goala!

Defineste intr-un singur cuvant, cuvantul "optimism".
Fericire. (e greu sa definesti un cuvant printr-un alt cuvant…poti doar sa dai un sinonim…)

Sunt oameni care traiesc cu teama de ceva, care se raporteaza in tot ce fac la spaima lor interioara; Ti-e teama de ceva? (daca da, de ce anume?)
De o stare de asediu: boala, criza, razboi, foamete! Intr-un cuvant suferinta. Imi e frica de suferinta celor apropiati. M-ar durea mai mult decat daca suferinta aia as avea eu.

Rezuma fericirea la un singur cuvant care sa reprezinte cel mai bine (pentru tine) aceasta stare.
Familie!

Lepasha asta e la liber...cine se simte tare in replici ii recomand sa o preia cu amendamentele de rigoare...link de unde ai preluat-o, link celui/celor caruia le-o dai.
Am zis...si ca sa nu va plictisesc va spun ca "Traim in Romania si asta ne oftica tot timpul"!

6 comentarii:

Leo spunea...

Azi nu ma simt in stare sa raspund la intrebari de "lepshuri", insa am observat ca, de ceva timp, mai am un urmaritor, in persoana ta, Jean Bica. Multumesc de interes ! Te-am adaugat si eu in listuta mea, pentru ca reciprocitatea e corecta.

Gaby spunea...

:)) foarte tare
nu cred ca o sa o "preiau" ...nu sunt "tare" in raspunsuri..nu prea am multe succesuri la asta[by Eba:)) sa nu uitam:) ]

Geanina Codita spunea...

Speranta, bucurie, ganduri dintre cele mai alese. Paste Fericit!

tartoras spunea...

Sarbatori cu bine!!!!!Paste fericit si...Hristos a inviat!!
Numai bine va doresc!

A lu' Năstase spunea...

Buna leapsa asta...Daca am timp o sa o preiau si eu...Si chiar asa? Te vezi in statia lui 336 peste ani?

Anonim spunea...

de ce nu:)

  • - Geanta din material textil rezistent si intarit cu material termocolant. Este cusuta manual cu motive populare romanesti. Motivul nu se repeta si pe spa...

Postări populare