Intrebari la care astept raspuns.

- Atunci cand omul a descoperit ca vaca da lapte, ce cauta el de fapt in acel moment?
- De ce apasam mai puternic pe tastatura telecomenzii atunci cand bateriile sunt pe sfarsite?
- De ce poate sosi acasa o pizza comandata, mai repede decat ambulanta?
- De ce cuvantul ‘abreviere’ este atat de lung?
- De ce sucul de lamaie este facut din arome artificiale si detergentii de vase se fac cu lamai adevarate?
- De ce pentru a inchide programul Windows, trebuie apasat mai intai pe ‘START’?
- De ce se sterilizeaza acul serigii inainte de eutanasie?
- Fiecare avion este dotat cu doua cutii negre, indestructibile. De ce nu se construiesc avioanele in intregime din acest material?
- De ce, daca zborul avioanelor este din ce in ce mai sigur, aeroportul se numeste ‘terminal’?
- De ce pilotii kamikaze purtau casca de protectie?
- Cum ajung sa fie puse panourile cu inscriptia ‘ INTERZIS A CALCA IARBA ‘ in mijlocul peluzei?
- De ce desteptul ala de Noe nu a strivit cei doi tantari?
- De ce oile nu intra la apa, cand ploua, si lina da?
- De ce magazinele deschise 24 de ore din 24 au incuietori?

De fapt, nu! M-am razgandit, nu mai astept!

2 comentarii:

Handesion spunea...

mai Jeane... unele au raspuns logic altele intervine pur si simplu prostie... insa mia placut sa le citesc ma amuzat...
faza cu telcomanda este din prostia noastra....
faza cu lamaile... ideea este ca intrun suc trebuie sa gusti lamaia in timp ce la detergenti este nevoie de propietatile specifice... dar este absolut fantastic sa stii ca bei chimicale si speli vasele cu fructele naturale...
faza cu piloti kamikaze... gandestete putin... era necesar ca pilotu sa ajunga intreg la locul unde trebuia sa bubuie...
faza cu stelirizare mi se absurda...
iar cu avioanele.... din pacate defectiunile avioanelor in general nu tine de captuseala ci de interiorul sau...

Jean Bica spunea...

Mai Handesion...e o gluma...nu lucrare de doctorat...mi-a fost trimisa pe mail...si am pus-o si eu pe blog...ca mi s-a parut haioasa...
recunosc ca nu i-am facut si nici nu m-am gandit sa-i fac...analiza contextuala sau de alta natura...am citit-o m-am amuzat si am pus-o si pe blog...
Promit ca data viitoare cand mai primesc un text de genul asta...o sa il trec prin toate curentele literale, filosofice si "pisicologice". Jur pe rosu!

  • - Geanta din material textil rezistent si intarit cu material termocolant. Este cusuta manual cu motive populare romanesti. Motivul nu se repeta si pe spa...

Postări populare