Dorel exista!

L-am vazut eu! Ieri, in spatele blocului meu...chiar sub fereastra mea... Clar e o vedeta pentru ca el dadea la matura intr-un mare fel. Se vedea ca este o vedeta. Are talent, ce sa mai... Si asta cred ca apreciau si ceilalti ca stateau de a dreptul impietritzi uitandu-se la felul de a dreptul unic in care Dorel executa partitura la matura si farash (fara farash, dar asa am auzit eu ca se canta simfoniile alea grele la care obisnuiesc eu sa adorm ca vorba aia...eu nu sunt barbier, sunt fost frizer, si nu sunt din Sevillia, sunt din Bucuresti). Era o admiratie in ochii lor...si stateau care pe garduri, care in picioare, care pe unde apucau si admirau arta lu' "Dorel de Militari".

Ete dovada daca nu ma credetzi:




2 comentarii:

PACO spunea...

O sa apara si el cat de curand la Capatos sau la Acces Direct

Jean Bica spunea...

Sa apara...ca merita! Dadea cu matura aia cu atat talent si daruire...ca si colegii lui ramasesera cu gura cascata!

  • - Geanta din material textil rezistent si intarit cu material termocolant. Este cusuta manual cu motive populare romanesti. Motivul nu se repeta si pe spa...

Postări populare