Stire bomba! SUNT OM!


Dupa ultimile zile, cand m-am dovedit putin EMO am primit numeroase mesaje de genul: « Ma uimesti, Jeane, dai si tu dovada ca esti om si te doare si pe tine ceva... » sau « Jeane, textele astea nu ti se potrivesc, sunt prea triste... ». Credeam ca asta e evident ! M-a uimit ca lumea ma percepe doar ca pe un « bufon ». Viata mi-o iau in caterinca pentru ca nu am de ce sa o iau altfel... Sunt om si am caderile si urcusurile unui om normal. Sunt , totusi, un favorizat al vietii...vad viata intr-un mod mai optimist si totul este luat in gluma, chiar si chestiile serioase... Eu m-am distrat si atunci cand imi scuipam plamanii...Insa, nici o secunda nu am vrut sa fie blogul perceput ca unul strict de caterinca, ci un blog optimist in care faptele vietii, chiar si alea mai putin amuzante, sunt povestite intr-un mod amuzant...pentru ca tot ce nu ne omoara ne face mai puternici.
Asa ca...Stire bomba ! Sunt OM si am si caderi si cresteri...si asta cred ca e secretul vietii. E normal ca dupa o crestere spectaculoasa care te-a adus mai aproape de cer sa ai o cadere pe masura. Cum e normal ca atunci cand esti in varf sa te astepti sa ajungi in prapastie. De aceea nici nu imi doresc sa fiu foarte sus...desi traiesc uneori pe sistemul decat o viata cioara, ma bine o zi vultur. Si am avut si zilele mele de vultur, si zilele mele de cioara. Acum imi doresc sa fiu un pescarus...nici prea sus, nici prea jos. Cred in ideea ca viata iti poate oferi intr-un moment superlative in dragoste, in bani, in sanatate...dar nu toate in acelasi timp...si secretul este sa cauti sa iti dozezi, sa iti echilibrezi axele in asa fel incat sa fii si sanatos si iubit ; partea cu banii...vine de la sine..sau oricum nu e tocmai cea mai importanta daca celelalte doua exista si sunt pozitive. Acum am o axa la superlativ, una pe linia de plutire si una pe negativ. Bani am atat cat am nevoie, sunt bolnav si...restul decideti voi.
Acum pastrand subiectul…blogul meu ma reprezinta. E plin de caterinca atunci cand sunt binedispus, e mai poetic sau nostalgic atunci cand am astfel de stari si e revoltat atunci cand sunt revoltat. Blogul sunt eu, un oarecare, eu Jean Bica. De aceea, acum cand sunt bolnav, nu ma puteam tine de shotii ca de obicei, pentru ca as fi falsat. Deci...si posturile mele sunt letargice si pline de tristetze. Eu traiesc ceea ce scriu si scriu ceea ce traiesc. Asa ca atunci cand simt nevoia sa transmit si altora din fericirea mea o sa o fac, atunci cand vreau sa imi impart tristetea/fericirea/extazul/revolta cu altii, am sa o fac. Sunt un om patruns de propriile trairi si mai sunt si un animal social. Imi traiesc viata in public pentru ca publicul meu este barometrul meu.
Erick. Maria Redmarque, autorul celebrelor romane « Nimic nou pe frontul de Vest » si « Trei camarazi », spunea in unul dintre romanele lui ca nu poti sa scrii daca nu ai trait ceva...daca nu ai experienta necesara si un alt scriitor spunea ca numai nefericitul stie ce este fericirea pentru ca el stie sa o aprecieze.

3 comentarii:

Anonim spunea...

ai grija de tine si sa te faci bine! sanatate multa! si caldura! si iubire!

cubdegheata spunea...

Nici nu puteai surprinde mai bine parti din viata (chiar daca este vorba despre a ta). Si da, ai dreptate, nefericitul va sti mereu sa pretuiasca fericirea.

Linde-monA spunea...

Ai foarte mare dreptate.
Multa sanatate ;)

  • - Geanta din material textil rezistent si intarit cu material termocolant. Este cusuta manual cu motive populare romanesti. Motivul nu se repeta si pe spa...

Postări populare