Si se facu si 2009!


In primul rand, pentru ca e prima data cand scriu pe 2009, LA MULTI ANI si tot ceea ce va doriti si bine (ca) v-am gasit! Si fusera vreo trei saptamani de vacanta…si fuse bine! Nu m-am sculat niciodata atata timp vazand zapada…cand in Bucuresti lumea se plangea ca nu ninge, eu ma uitam la zapada si la crucea de pe Caraiman…Dar se duse si acu’ am intrat in sistem si adanc in relatia mea intima cu Bucurestiu': “pinguineala” de la metrou, claxoanele de pe trecerea de pietoni ca ai tupeul sa treci pe verde, temerile ca o sa inghetam in casa ca a taiat rusu’ gazu’, pitzipoancele imbracate de viol desi afara sunt sub 0 grade… Mai ca sunt pe cale sa cred ca vremea cand stateam pe fotoliu langa o soba si ma uitam la TVR Cultural sau citeam sau priveam pe geam la brazi, muntzi si zapada este atat de departe…
In alta ordine de idei…sunt fericitul castigator al unui cadou de la Editura Nemira (http://www.nemira.ro/) castigat inainte de Craciun la campania "SCRIE CA SA PRIMESTI O CARTE" a editurii Nemira. Opt carti superbe pe care eu mi le-am ales, poza e elocventa. Practic asta e al doilea premiu pe care il castig in calitate de pseudoblogger. Primul a fost un un vibrator Big Boy, un tub de gel LubeX, un inel Magic si cinci prezervative London oferite de Askmen.ro, si nu fac misto, castigat pe baza povestilor mele din rubrica ““Sex and the city” dambovitzean” (http://jeanbica.blogspot.com/search/label/“Sex%20and%20the%20city”%20dambovitzean), pe care, din pacate, nu m-am dus sa le iau de la ei, desi si acum ma gandesc ca ar fi fost haios…dar asta a fost o forma de razbunare pentru modul total neprofesionist al echipei din spatele sitului. Oricum, le-am castigat o runda din trei si i-am abandonat.

Un comentariu:

razvan alexandru spunea...

la multi ani jeane..

  • - Geanta din material textil rezistent si intarit cu material termocolant. Este cusuta manual cu motive populare romanesti. Motivul nu se repeta si pe spa...

Postări populare