Reproducerea - compunerea unui copil de noua ani


Am primit textul pe mail, nu stiu daca e o compunere reala sau e rodul imaginatiei cuiva matur...dar si intr-un caz si in altul...e haios:
"Pentru ca se tot intimpla ca oamenii pur si simplu sa moara, trebuie saapara altii. Asta este copulatia. Insa oamenii nu dorm ci lucreaza cuinima, penisul si vaginul din greu. Eu i-am vazut pe parintzii mei incamera de zi cind copulau. Tata icnea ingrozitor si mama a urlat, insadeocamdata nici unul dintre noi n-a murit. Insa poate ca doar au exersatfiindca bunica e deja destul de batrina. Am observat ca ei exerseaza cam detrei ori pe saptamina, cred ca bunica va muri curind. In noptiera mamei amgasit niste pastile. Tata o tot intreaba daca si-a luat deja pilula. Precise si ea bolnava, insa nu merge la doctor. Insa daca ei continua sa exersezeasa de mult, sigur va aparea o noua fiinta pe lume. Eu mi-as dori uniepuras.Reproducerea la oameni se intimpla prin seminte. Florile si tufisurile sipomii trebuie udati des si mama face dus in fiecare zi. Poate atunci crestetotul mai repede.Noua fiinta creste in burta, insa fiindca mami e bolnava, o face de dataasta poate tati. I-a crescut deja burta insa nu ne-a spus inca nimic.Cind noua fiinta apare pe lume, trebuie sa iasa mai intii prin vagin si efoarte mica si alba. Negrii ies cu siguranta prin fund.EDUARD"

3 comentarii:

Linde-monA spunea...

:))
Super compunerea...ce imaginatie avea cel ce scris-o

AleXDX spunea...

Super tare, auzi "negrii sigur ies prin fund" , bestiala !

CPP spunea...

Cam sinistru...

  • - Geanta din material textil rezistent si intarit cu material termocolant. Este cusuta manual cu motive populare romanesti. Motivul nu se repeta si pe spa...

Postări populare