Scrie ca sa primesti o carte...

Nu am participat niciodata la un concurs cu acest blog...ca nu am vrut. Nu l-am facut ca sa castig nimic...poate nici atentia unora. Ci pentru simplu fapt ca imi face placere sa scriu...cat o sa imi faca. Am sustinut, timid, ideile altora... http://www.bookblog.ro/, este unul dintre ele... Il citesc cred ca inainte de a ma ocupa serios de blogul meu... L-am si bagat in blogrollul meu pentru a putea sa il impartasesc si cu cei care imi citesc blogul meu...si mai nou, gratie unui cititor (sper eu!) al blogului - http://mvs-jurnal.blogspot.com/, il cunosteti aici!, am primit si atentia celor de la bookblog...si in fiecare luni, recenzia mea este recomandata si pe blogul lor...Chestie de care sunt foarte mandru...si le multumesc lor si lui Mihnea pentru increderea acordata.
In aceeasi ordine de idei...pe http://www.bookblog.ro/ am vazut ca Editura Nemira desfasoara o campanie interesanta...pentru cei pasionati de carti (in special cele de la Nemira, evident, ca trebuie sa se promoveze si ei...nu?) si de blogarit...eu cred ca ma incadrez in amandoua...si ca atare sa imi tineti pumnii...pentru ca intru si eu in joc. Intamplator sau nu...cartea pe care vroiam sa o prezint miercuri, ziua de prezentare a unei carti, este una de la Nemira...si ca sa fie totul ok...o sa mai urmeze cateva de la aceeasi editura...una dupa alta...chiar daca nu obisnuiesc sa pun carti de la aceeasi editura sau din aceelasi domeniu...una dupa alta.
Daca sunteti interesati de subiect, click aici: http://www.nemira.ro/blog/scrie-ca-sa-primesti%e2%80%a6o-carte-ii si tineti-mi pumnii.

2 comentarii:

Jovi spunea...

Succes, particip si eu a doua oara. Sunt seriosi, am primit 4 carti in precedenta promotie.

Jean Bica spunea...

Asa o fi...dar au spus ca nu participa cartile care nu sunt pe pagina lor web...ceea ce mi se pare aiurea si ca atare...chiar daca aveam un plan sa prezint vreo 12 carti...acum o sa reduc la 2...si nici de aia nu sunt sigur...s-ar putea sa abandonez din orgoliu...pana la urma ar trbui sa se gandeasca si la cresterea brandului nu numai la bani...sa vanda carti mai multe. Treaba lor!

  • - Geanta din material textil rezistent si intarit cu material termocolant. Este cusuta manual cu motive populare romanesti. Motivul nu se repeta si pe spa...

Postări populare