Jeane, ai prietena?

De cand ma tot dau pe net sau mai exact de cand am inceput sa ma exprim pe net, m-am tot intalinit cu tot felul de personaje…mai interesante sau mai banale…orice om are o poveste! Acesta e si motivul pentru care nimeni nu a primit ignore de la mine…pentru ca am vrut sa cunosc povestea fiecaruia inainte de a pune o eticheta… Insa uneori mai apar personaje care te imping sa dai ignore…la care tentatia e atat de mare incat sunt gata sa imi incalc principiul… cea cu care am avut urmatoarea discutie este una dintre acele personaje. Inainte de a citi trebuie spus ca este foarte tanara (minora) … Atunci cand accept pe cineva in lista mea nu cer buletinul si nici actele de studiu…desi uneori imi dau seama ca ar trebui.

Sorina347y : auzi ... sper ca nu deranjez....
Jean Bica : spera
Sorina347y: vroiam sa te intreb ceva
Jean Bica :intreaba-ma
Sorina347y :tu ai prietena sau sotie sau iubita ?
Sorina347y :ceva in genu
Jean Bica :NU
Jean Bica :ce is nebun
Jean Bica :ce sa fac cu ele?
Jean Bica : trei?
Jean Bica :neeee
Sorina347y :am zis : SAU
Jean Bica :aaa...sau! deci nu toate trei
Jean Bica :si nu toate odata?nu?
Sorina347y :iti bati joc dew mine
Jean Bica :eu?
Sorina347y :da, tu
Jean Bica :neee
Sorina347y : stii ceva ....
Jean Bica :cum sa fac eu asta?
Jean Bica :de ce as face-o
Jean Bica :vorbim si noi, nu?
Sorina347y : nu scrie clar
Jean Bica: relaxatzi..degajatzi...de ce sa fac misto de tine? nu as putea sa fac misto de tine...
Sorina347y :tu ai prietena sau sotie sau iubita ?
Jean Bica :decat poate din greseala...
Sorina347y : da…deci
Jean Bica ;am inteles...deci e o intrebare serioasa!
Sorina347y :da
Jean Bica :ok
Jean Bica : pai daca e o intrebare serioasa trebuie sa raspund serios, nu?
Sorina347y : da
Jean Bica :adica nu pot sa ma mai fofilez...sa mai evit...nu?ok
Sorina347y : da

Jean Bica : dar tu? tu ai?
Sorina347y:da, dar zii tu
Jean Bica :bravo,felicitari, si?
Sorina347y :ca eu te-am intrebat
Jean Bica :o iubesti?
Sorina347y : il iubesc, ca nu is lezbi
Jean Bica : pe ea...prietena, sotie sau ...am uitat ce mai era
Sorina347y : ma disperi
Jean Bica :aaa, e un el! am inteles
Sorina347y :stii ceva
Jean Bica : si zi asa...il iubesti! bravo
Jean Bica : stii? iubirea e un sentiment frumos, inaltator
Jean Bica : si cum il cheama?
Sorina347y: mai
Jean Bica : Mai?
Sorina347y: deci.... te i-au calm
Jean Bica : Mai e scurtatura de la ce?
Sorina347y : pana nu ma enervez
Jean Bica : MAIus?
Sorina347y: deci… ai prietena ?
Jean Bica : MAIan?
Sorina347y : Ignore, ca ejti prost de dai p'afara
Jean Bica : nu imi iese...de la ce vine MAI?
Sorina347y : a cu caciula

Sorina347y : stf de prost
Jean Bica : ce e aia stf?
Sorina347y : SA TE FUT
Jean Bica : a...e o invitatie sau o dorinta?
Sorina347y : tu vrei sa imi pui nervii la incercare, ok...sa vedem care pe care
Jean Bica : pai ai vreo preferinta ? de obicei stai tu deasupra sau invers?
Jean Bica : pai ai zis "sa vedem care pe care"...hai sa vedem...zi tu prima
Sorina347y: eu iti vorbesc frumos ... si tu ma iei la misto ........

Jean Bica : eu?
Sorina347y : da cine eu?
Jean Bica : cand te-am luat la misto?
Sorina347y: acumn
Jean Bica : pai...eu citesc ceea ce scrii si iti raspund ca atare, ai zis: sa vedem care pe care
Jean Bica : pai...HAI!
Sorina347y : ca sa nu zic ceva urat rau
Sorina347y : ca nu ai vrea sa stii ce imi trece acum prin cap
Jean Bica : nu ai zis: Pisy: SA TE FUT si apoi ai zis...sa vedem care pe care...
Jean Bica : unde te-am luat la misto ?

Sorina347y : te-am intrebat frumos .. daca ai prietena si tu nu mi-ai raspuns
Jean Bica : cum nu ti-am raspuns...ba dimpotriva...am vrut sa te cunosc mai bine
Sorina347y : nu mi-ai zis
Jean Bica : sa stiu cum il cheama pe MAI...acum stiu...MAI
Sorina347y : off.....
Jean Bica : dar nu stiu de unde vine MAI
Sorina347y : il cheama Alexandru ... nu are nici o legatura cu MAI
Sorina347y : te-am intrebat frumos .. daca ai prietena si tu nu mi-ai raspuns
Sorina347y : deci zi anul acesta daca se poate ... daca nu poate te astept si la anu
Jean Bica : pai ce mai e pana la anu'...cateva zeci de zile
Jean Bica : dar cand au trecut sute...ce mai sunt niste zeci...
Jean Bica : ai vazut ce repede s-a dus si asta?
Jean Bica : da...si pe mine ma bucura sfarsitul anului...
Sorina347y: ai prietena ?
Jean Bica : insa mai mult...faptul ca o sa inceapa altul

Sorina347y : ai prietena
Sorina347y : ai prietena
Sorina347y : ai prietena
Sorina347y : ai prietena
Sorina347y : ai prietena
Sorina347y : STF
Jean Bica : iar?
Sorina347y : iar
Jean Bica : pai parca nu te decise-i care sa stea sus
Jean Bica : propun sa tragem la sorti
Jean Bica : sau sa facem cu schimbul
Jean Bica : vrei sa fi tu prima?
Sorina347y : stau eu sus numai zimi daca ai prietena
Jean Bica : sus unde?
Sorina347y : infipta'n pula, ma
Sorina347y : depinde cat masoara
Jean Bica : cine?
Sorina347y : pula
Jean Bica : pai vii cu ea? deja...
Sorina347y : Ignore
Jean Bica : sau intentionezi sa o faci la fata locului?
Sorina347y : ce sa fac mah la fatza locului
Jean Bica : Pisy: infipta'n
Sorina347y : o secunda
Jean Bica : ca sa fi infipta...trebuie mai intai sa te infigi..nu?
Jean Bica : e logic
Sorina347y : ma rog
Jean Bica : exista un proces tehnologic pentru toate
Sorina34y :deci
Jean Bica : chiar si pentru actul de a iti infige ceva undeva
Sorina347y : sa o luiam
Jean Bica : ia-o tu eu nu iau nimic
Sorina347y : nu am nevoie
Jean Bica : ma rog...daca nu ai nevoie...asta e! inseamna ca nu mai conteaza care pe care

Sorina347y: stii ,eu nu vreau sa ne certam, nici sa dau Ignore
Jean Bica : stii care e negatia de la cearta?
Sorina347y: da ?: impacare, cred
Sorina347y : am pus o intrebare simpla... ok ?
Sorina347y : zi tu ca nu e simpla
Sorina347y : am intrebat ..... daca ai prietena, atat si inca nu ai raspuns
Jean Bica : stai ca deja nu mai inteleg nimic de la tine...pai mi-ai zis "SA TE FUT" si nimic, mi-ai zis ca vrei sa stabilim "CARE PE CARE" si nimic...promiti sa imi dai ignore de vreo ora...si nimic...nu prea te tii de cuvant...ba mai mult te si razgandesti
Sorina347y : deci... o luam de la inceput
Jean Bica : deci ce? ce sa luam de la inceput ?
Sorina347y : discutia
Jean Bica : care discutie?
Sorina347y : am plecat
Sorina347y : mai vb
Jean Bica : promiti?
Jean Bica : sau nici la asta nu o sa te tii de cuvant?
Jean Bica : las ca ma tin eu…si ma trec pe offline. Fac eu asta pentru tine!

Cred ca vreti sa stiti daca am dat…ignore! NU! Inca mai sper ca « Sorina347y » sa imi spuna povestea ei pentru ca sper ca totusi are si ea ceva de spus…contrar aparentelor.

Citeste episodul 2 (click aici )

14 comentarii:

AntiPitzi spunea...

Super tare, Jeane! Arde-le...ca daca nu se pricep...
Pitzi-pitzi, lasa-ne - lasa-e!

Jean Bica spunea...

Imi pare putin rau ca i-am dat dialogul...nu e chiar atat de rea...doar ca atunci cand a inceput sa vorbeasca vulgar m-a convins ca merita sa fie facuta publica discutia...
Apropo, pentru cei care au bagat-o in lista de mess pentru a face misto de ea, asa cum declara ei: eu zic sa nu o agresati verbal...e totusi un copil, e adevarat, unul teribilist...totusi un copil!

Anonim spunea...

N-am avut rabdare sa citesc chiar tot pentru ca mi s-a parut penibil felul in care ai vorbit tu cu ea. Am ajuns si la partea cu injuraturi, dar cred ca daca tu aveai mai multe abilitati de comunicare, cu siguranta nu aveai parte de ele. In plus, sa faci public ID-ul in speranta ca cei care o vor adauga NU o vor agresa verbal... Nu stiu cat de matur esti tu fata de ea.

Anca spunea...

Bine , mai Jeane, chiar asa ?
fata are o intrebare importanta de al carui raspuns depinde intreaga ei existenta , adica ...cum sa mai poata ea sa invete, sa-si croiasca un drum in viata , sa aiba un destin daca nu stie RASPUNSUL?

Jean Bica spunea...

# Pentru "Anonim" - Pune-ma la incercare...insa nu inainte de a te asigura ca moralitatea ta e impecabila si de asemenea abilitatile tale de comunicare. Si dupa aceea...ia piatra si da!

cris spunea...

Daca i-ai fi raspuns la intrebare ai fi aflat si raspunsul care te interesa. Asa....dialogul a alunecat pe o panta vulgara si chiar puerila, devenind suparator la un moment dat... Mai ales atitudinea "d-rei" si curiozitatea ei. Exista totusi si alte subiecte de conversatie mult mai interesante....

Anonim spunea...

era chiar asa de greu sa raspunzi un simplu DA?

Jean Bica spunea...

Dialogul s-a continuat si azi...si a fost la fel de usor ca si ieri...
Floare la ureche: injuraturi, amenintari, rugaminti...
"Era atat de greu sa spui DA?"? Nu stiu, era? Dar oare e frumos sa minti? Conteaza atat de tare raspunsul? Oare viata e facuta doar din intrebari care trebuie sa aibe un raspuns?

Maya spunea...

am avut mai demult si eu un dubiu legat de tine .dar am scapat de faima

Jean Bica spunea...

Maya, orice intrebare are un raspuns...nu exista intrebare buna sau rea...doar ca, uneori, conteaza cum, cand si cine pune intrebarea...
Daca asta ai vrut sa spui...daca "intrebare" este egal cu "dubiu"...sper ca ti-am raspuns...
Stiu ca am parut rautacios in acesta discutie, poate am arborat o atitudine superioara...imi cer scuze...doar ca nu imi place sa fiu tarat prea des in derizoriu. Uneori mai am pretentia de a se mai adapta si interlocutorii discursului meu si nu invers...Si aici ma refer ca si cei mai "intelepti" sa se coboare la nivelul meu, asa cum eu incerc sa ma ridic si sa ma adaptez, in majoritatea cazurilor, interlocutorilor mei.
Recunosc ca partea cu "dar am scapat de faima" nu am inteles-o! ce ai vrut sa spui? sper ca mai esti pe receptie ca sa imi raspunzi...
Daca era vorba de "faima" mea...nu stiam ca am una...Daca ai scapat de a iti face faima...adica ca puteai sa fi tu aceasta Sorina/Florina...asta nu stiu...imi cer scuze pentru ca numele tau nu imi spune nimic... Insa faptul ca am facut acest gest de a publica...e o intamplare...nu cred ca exista prea multe persoane cu care nu am acceptat sa vorbesc sau care au fost ignorate...Sunt un om normal si ma comport ca atare...

Maya spunea...

de a fi in locul acestei fete.oricum eu nu am avut asa curiozitati si nu m-as fi chinuit cat ea.sincer ce spunea ea ca vrea sa stie pentru ea ,fara alte motive ascunse era un motiv suficient.pt mine ca fata.
numele asta l-am adoptat de ceva vreme asa ca probabil prin mess la tine am alt nume.

Jean Bica spunea...

* MAYA: Mda, cum spui tu... Doar ca nu am pus sub semnul intrebarii tocmai intrebarea...ci motivele, persoana si am fost sigur asupra faptului ca nu am nici un motiv sa raspund la intrebarea asta...
Mda...nu imi pot da seama cu cine am vorbit in trecut si acum se "ascunde" sub acest pseudonim "MAYA", iti respect insa dorinta si nu o sa incerc sa aflu...
M-am uitat pe blogul tau si mi-a placut...o sa mai intru...te-am adaugat si in blogrollul meu...

Petrescu spunea...

Vad ca ai scris cu ceva timp inainte...eu acum am ajuns sa citesc. Dupa parerea mea, nu ai facut decat sa iti pierzi timpul provocand o pustoaica. Ea te-a gasit, probabil, interesant. Nu e de condamnat ca vroia sa stie daca ai o prietena. Cat despre limbajul folosit, cam asta vad ca e lumea in care se invart adolescentii de azi. Nu cred ca ai schimbat ceva prin metoda gasita de tine. Dar si tie...ce-ti mai place sa provoci!!! Si ce te mai gadila sa vezi ca fetele te vor!

Byba spunea...

Sorina347y : SA TE FUT
Jean Bica : a...e o invitatie sau o dorinta?...:))
Am ras cu lacrimi cand am citit "conversatia voastra"
Bine macar ca pitipoanca a fost "satisfacuta"pana la urma si a aflat raspunsul tau....

  • - Geanta din material textil rezistent si intarit cu material termocolant. Este cusuta manual cu motive populare romanesti. Motivul nu se repeta si pe spa...

Postări populare