Jeane, ai prietena? (EPILOG)

Discutia cu Sorina/Florina nu a luat sfarsit…insa s-a subtiat atat de tare incat o pot considera inchisa…Insa au ramas o serie de teme de gandire, o serie de intrebari, unele nerostite.
S-a pus sub semnul intrebarii moralitatea mea pentru ca am publicat pe blog o discutie privata…Altii mi-au strigat: “Fie roata cat de patrata, tot se mai intoarce odata” si mi-au spus ca se va intoarce impotriva mea acest gest de a publica o discutie privata. Mi s-a intamplat deja, inainte de acest moment…cu atat mai mult cu cat eu nu am gresit cu nimic fata de persoana care si-a permis sa publice o discutie privata…nu i-am vorbit urat, nu am amenintat-o, nu am stresat-o cu intrebari…De asemenea, nu mi se pare imoral atata timp cat cei care stiu cine e persoana pe care am ascuns-o sub numele de Sorina/Florina sunt doar eu si persoana in cauza…In plus, in baza acestui blog imi exprim parerea explicita ca “unii” s-ar putea simti “ofensati” de mine si acest blog…insa acestia sa faca o analiza simpla si sa isi raspunda singuri la intrebare…E vorba de rea vointa, de intoleranta, de superioritate sau e vorba de o simpla intamplare de viata…pe care eu am decis sa o fac publica…cum am facut-o si cu alte momente din viata mea: analize medicale, experiente sexuale, aventuri sentimentale, vacante, excursii, impresiile despre o carte etc. si cele mai multe despre experiente banale de viata care pe mine m-au amuzat. In concluzie, cine se simte moral 100% sa dea primul cu piatra!
S-a mai spus…”Ce era asa de greu sa ii raspunzi?” Nu era. Dar nu vroiam. Blogul meu spune multe despre mine. Sunt deschis, uneori prea deschis, oricarei discutii…Insa am dreptul sa imi selectez si oamenii carora vreau sa le fac destainuiri. De orice natura. Si cred ca sunt numeroase fete care pot depune marturie de nopti intregi pierdute impreuna pe mess facandu-ne destainuri. In atare conditii…viata pe care eu decid sa o tin privata pentru anumite/i urechi/ochi…ramane privata!
Ultima si cea mai frecventa intrebare a fost daca, pana la urma, am sau nu o prietena…Sorinei/Florinei i-am spus ca nu…pentru ca orice raspuns i-as fi dat…ea era tot in lumea ei. In plus, cum am mai spus-o, nu vroiam sa ii dau nici un raspuns…nu vedeam sensul. Pentru restul celor care au intrebat, raspunsul este DA. Am o prietena, de fapt nu (numai) o prietena, nu in sensul golit de sens in care am fost intrebat de Sorina/Florina. Este un camarad, o logodnica si poate cat de curand o sotie si mama copiilor mei. Orice . Este persoana alaturi de care impart si bune si rele...alaturi de care inteleg viata altfel pentru ca ea mi-o explica altfel…este cea alaturi de care am plans, am ras, am tzopait si m-am tarat… A aparut atunci cand dupa exces ajunsesem la saturatie…a aparut atunci cand golit refuzam sa ma mai umplu si m-a suprasaturat de dragoste si m-a umplut cu acelasi lucru… Acum stiu ca nimic nu mai este greu si nimic nu este de netrecut…pentru ca nu fac asta singur…luam viata in piept impreuna. Alaturi de ea am fost atunci cand am cutreierat locurile despre care am scris pe blog. Ea m-a inspirat si ea m-a ajutat sa merg mai departe…credeti ca toate astea pot fi dezvaluite intr-o discutie cu un personaj fara substanta? Mi se pare ca fac o blasfemie…m-as simti ca si cum as vorbi de o icoana cu un barbugiu. Niciodata nu am sa fac asta! Profit de aceasta ocazie pentru a o spune public: AM O PRIETENA care imi este si IUBITA, si LOGODNICA si viitoarea SOTIE si viitoarea MAMA A COPIILOR MEI, SA NE AJUTE DUMNEZEU! Si o IUBESC! Si am vrut si vreau incontinuare sa o tin doar pentru mine si sa fie subiect pe blog doar acum… in rest o sa intre in cutiuta mea secreta pe care o tin in buzunarul de la piept unde tin familia si oamenii la care tin si care nu pot deveni personaje pe un blog pentru ca ele sunt mai mult decat atat!


6 comentarii:

Anca spunea...

cutiuta secreta este cea mai frumoasa forma de a proteja pe cineva ...astazi am citit cele mai frumoase cuvinte scrise de cineva despre cineva ...ceilati-bagaciosii n-au decat sa existe ,voi sa fiti sanatosi si sa va dea Dumnezeu ce va doriti.

Roxana spunea...

Esti sincer cand scrii..dar never ever, nu ai putea sa iti pui viata pe o hartie, pe un blog, pe orice...pui doar particele din tine
ca daca le-ai pune pe toate ai ramane gol...Asa lasi o dara de mister.

Anonim spunea...

mi-a placut foarte mult cum ai descris ca a intrat in viata ta viitoare ta sotie ... esti un norocos si pastreaz-o langa tine pe aceasta persoana. Sper ca intr-o zi sa de si peste mine un asa noroc :)

Jean Bica spunea...

* ANCA: Sa dea Dzeu! Si iti doresc si tie la fel...sa ai parte de ceea ce iti doresti!
* ROXANA: Cred ca ai spus mai bine decat mine ceea ce am vrut sa spun. Blogul meu sunt chiar eu, cu mici exagerari si multa imaginatie, dar nu ar putea fi altfel pentru ca viata nu e intodeauna haioasa, noi ne-o facem asa cum vrem cu ajutorul lui Dzeu, dar nu as putea sa trag in jocul asta public, care pe mine ma amuza si relaxeaza, persoane care nu trebuie sa fie facute publice...Aici ma refer la familie si persoanele dragi mie...Ele sunt lucrurile pozitive si ele ma incarca pozitiv si nu trebuie sa fie personaje intr-un joc care imi apartine, ele ma sustin pe mine...nu jocul meu.
* ANONIM: Incep sa cred ca iti place foarte mult acest blog pentru ca iti simt prezenta frecvent cu comentarii, mai ales cand subiectul sunt eu si experientele mele... Cat despre faptul ca sunt norocos...probabil ca sunt, mai mult decat altii...insa relatia pe care o ai cu un om, in cazul meu cu "viitoarea mea sotie", nu este supusa hazardului sau norocului, cum spui tu, ci face parte din destinul fiecaruia si de faptele fiecaruia. In cazul meu, a trebuit sa trec prin anumite experiente pentru a ma bucura de un asemenea "noroc". Insa cred ca acesta e un alt subiect...

Anonim spunea...

felicitari!
ma bucur ca ti-ai regasit linistea, ca in sfarsit te simti complet, ca privesti inainte
va doresc sa fiti fericiti si sanatosi sa va bucurati unul de celalalt si de familia voastra!
si sa ne trimiti poze de la nunta :)

Jean Bica spunea...

* ANONIM (cel de al doilea): Iti multumesc pentru urari. Sper sa fie asa cum zici tu si cum imi doresc si eu...
Eu am avut mai tot timpul liniste...pentru ca vedeam de fiecare data altfel viata. Iar felul in care percepeam linistea intr-un anumit moment, nu mai seamana cu linistea pe care mi-o doresc acum...Inainte aveam alte prioritati, acum altele...inainte aveam ceva de construit, acum odata terminat imi permit sa ma gandesc si la altele...lumea e in schimbare si eu fac parte din ea.

Nu stiu daca o sa public poze...nu pot sa imi impart chiar atat viata cu vizitatorii sitului. Dar in mod sigur o sa gasesc ceva de luat in bascalie...poate pe mire!

  • - Geanta din material textil rezistent si intarit cu material termocolant. Este cusuta manual cu motive populare romanesti. Motivul nu se repeta si pe spa...

Postări populare