Jeane, ai prietena? (2)


Discutia inceputa ieri a avut o continuare si azi…si inca una lunga. In ciuda moralistilor care s-au oripilat ca am dat discutia pe blog am decis sa dau si continuarea…pentru ca am apreciat consecventa Sorinei…dupa ce a incercat timp de cateva ore sa afle daca Jean Bica are prietena sau nu…dupa ce a apelat si la artileria grea cand a spus ca vrea sa aiba o relatie intima cu mine (acum nu sunt convins ca era una normala sau una considerate in anumite cercuri ca fiind perversiune, cititi si voi si decideti), dupa ce m-a rugat, m-a amenintat cu scoaterea din lista…si NIMIC, azi a revenit pentru a afla. Continuarea o aveti mai jos…cu comentariile de rigoare…


Sorina347y : te-ai hotarat sa lasi mistourile laoparte si sa vb serios?
Jean Bica: zi
Sorina347y: ai prietena ?
Jean Bica: bre, de ce tii neaparat sa afli raspunsul?
Sorina347y: asa ......
Sorina347y: spune ..... parca te-as manca
Jean Bica: “asa”...nu e un raspuns
Sorina347y: vreau sa aflu pt. ca ma intereseaza
Jean Bica: ok, asta am inteles..dar de ce te intereseaza...
Sorina347y: vreau si eu sa stiu... pur si simplu
Jean Bica: promit ca iti raspund...daca imi gasesti un motiv plauzibil
Sorina347y: nu am un motiv..... pur si simplu vreau sa stiu....
Sorina347y: deci da sau nu ?
Jean Bica: Sorina sau cum te cheama...crezi ca raspunsul meu o sa rezolve criza financiara mondiala? sau crezi ca astfel, raspunzand o sa salvez pinguinii imperiali?
Jean Bica: Daca zic NU o sa fie mai cald afara?
Jean Bica: daca zic DA o sa ploua in Sahara?
Sorina347y: nu .. pur si simplu vroiam sa stiu dar daca estia asa .... mai bine incheiem discutia ca vad k q tine nu ajung la un bun sfrasit.
Sorina347y: ce e mare lucru sa spui un da sau un nu ....
Jean Bica: trateaza-ma ca pe un om cu mai mult de doi neuroni in cap si am sa iti raspund la orice intrebare vrei...insa vorbind vulgar cu mine...si superficial… nu o sa reusesti sa duci o discutie la bun sfarsit...

Sorina347y: da nu vorbesc vulgar deloc
Sorina347y: te-am intrebat simplu ..... daca ai prietena sau nu, atat
Sorina347y: este asa de grau sa imi spui da sau nu?
Jean Bica: ti-am spus...daca imi gasesti un motiv plauzibil...nu teribilist, nu exagerat sau fals...ci unul pe care sa il pot crede...iti raspund si iti dau si detalii
Sorina347y: mai..... ti-am spus ..... nu am un motiv anume .... doar vreau sa stiu ......nu mi se pare ceva atat de greu sa spui da sau nu ......
Sorina347y: NU AM UN MOTIV ti-am subliniat ca sa intelegi ca vad k nu o scot la capat cu tine
Jean Bica: ok
Sorina347y: esti mai dificil decat imi imaginam
Sorina347y: acum imi dai si mie raspunsul ..... pana nu cedez nervos
Sorina347y: te rog .....ce ai vrea sa fac .... sa-ti pup picioarele sa aflu un raspuns la intrebarea mea foarte simpla
Sorina347y: of :((

Jean Bica: de ce plangi?
Sorina347y: de nervi
Jean Bica: nervozitatea e o stare care poate creea probleme de sanatate...la varsta ta nu e permis...iti dai seama ca daca esti bolnava ai putea sa nu mai mergi la discoteca?! Sa nu mai iesi cu fetele? Sa nu mai mergi la bar…
Sorina347y: haha
Sorina347y: bla bla bla
Sorina347y: iar ocolesti intrebarea mea
Sorina347y : of ..... Doamne ..... dece. dece eu
Jean Bica : de ce sa o ocolesc?
Jean Bica : nu ocolesc nimic
Sorina347y : pai vad ca asta faci
Sorina347y : te-am intrebat simplu ... daca ai prietena .... de aici tu incepi sa cauti nod in papura si incepi cu nervozitatea si cu discoteca .... sa ma pis pe ele
Jean Bica : pe cine? pe discoteca?
Sorina347y : da
Sorina347y : daca ajung
Sorina347y : pana acolo
Sorina347y : of....... Doamne
Jean Bica : ce sa intamplat? te-ai lovit?
Sorina347y : raspunde-mi o data pana nu credez nervos si fac praf casa ..... Doamne
Sorina347y : te mai intreb o data ..... ai prietena ?

Jean Bica : Sorina...casa iti ofera adapost...raspunsul meu nu stiu daca te va putea apara de ploaie sau de frigul iernii..alege si tu ce vrei mai mult...un raspuns? sau sa iti pastrezi casa? si apoi incepe sa distrugi!
Sorina347y : un raspuns vreau
Sorina347y : daca imi raspunzi .... nu mai distrug casa ca ma calmez
Jean Bica : si daca nu iti raspund o distrugi?
Sorina347y : da, de nervi
Jean Bica : m-ai pus intr-o mare dificultate...si acum ma gandesc daca sa iti salvez casa sau nu...
Jean Bica : cate camere ai?
Sorina347y : 7 ... fara cele 2 bai si 2 bucatarii
Jean Bica : cum sa fac sa salvez doar 4 dintre ele?
Jean Bica : si o baie si o bucatarie?
Sorina347y : sa imi dai raspunsul
Sorina347y : tu iti bati joc de mine .... si asta se simte pe o raza de 1000000 de km
Sorina347y : iti place sa razi de mine .. dar mie nu imi place.......
Sorina347y : te rog frumos ..... imi raspunzi ... ca am sa ma dau cu capul de pereti daca ma mai enervezi mult........
Jean Bica : imediat...vorbesc la telefon

Cat eu vorbeam la telefon…Sorina intra probabil pe blog si vede ca discutia de ieri a fost facuta publica. Trebuie spus ca “Sorina” este un pseudonim…pentru ca nu aveam sufletul sa ii dau adevaratul nume…desi se pare ca si-ar fi dorit.

Sorina347y : da da da ...... daca imi dai raspunsul te astept
Sorina347y : nu ma cheama sorina
Sorina347y : si sterge kktul ala de pe blog ca te sparg
Sorina347y : esti un mare nesimtit....
Jean Bica : eu?
Sorina347y : da cine eu?
Sorina347y : ma asteptam la mai multe de la tine
Jean Bica : dar ce am facut?
Sorina347y : sterge imediat conversatia noastra de pe blogul tau idiot ...
Sorina347y : imi imaginam ca esti mai matur
Jean Bica : unde e conversatia “noastra”?
Sorina347y : n-o fa pe desteptul cu mine ca eu sunt cea destepta nu tu
Jean Bica : de asta nu am nici o indoiala
Jean Bica : ca tu esti cea desteapta si eu...NU
Sorina347y : si nu ma cheama Sorina
Sorina347y : apropo
Sorina347y : si am 18 ani nu sunt minora
Sorina347y : si sterge imediat aia de pe blog ...

Jean Bica : ce?
Sorina347y : ma scoti din minti
Sorina347y : tu nu stii ca eu am inceput acuma sa plang de nervi
Jean Bica : pai nu inteleg ce discutie am avut noi amadoi pe care am pus-o eu pe net...
Sorina347y : nu nu stii
Jean Bica : eu am o discutie pe net cu Sorina...iar pe tine zici ca nu te cheama Sorina...
Jean Bica : nu?
Sorina347y : o faci pe desteptul cu mine
Jean Bica : vrei sa te cheme sorina?
Jean Bica : sau vrei sa schimb numele de pe net cu al tau?
Sorina347y : stii prea bine ca discutia aia a fost intre noi doi .. nu intre tine si acea sorina
Jean Bica : da?
Sorina347y : da
Sorina347y : acuma fara indoiala ai IGnore
Jean Bica : ok...scuze ca ti-am incalcat dreptul de autor...o sa schimb pe blog si in loc de Sorina347y am sa pun "Florina347"
Sorina347y : papa
Sorina347y : vrei cu spam sau fara?
Jean Bica : acum schimb
Jean Bica: scuza-ma...nu am vrut sa iti incalc dreptul de autor
Sorina347y: papa
Jean Bica: PA
Sorina347y: ai IGNORE ca m-a disperi si ahhhhh...
Jean Bica: MULTUMESC
Jean Bica: plecaciuni-plecaciuni

Nu dureaza 10 secunde si imi apare un mesaj de la cineva care nu era in lista mea…”Florina347” fara “y”.

Florina347: uitasem sa mentionez
Jean Bica: E, na!? Ce pacat! Ce?
Florina347: sa stergi imediat rahatul ala de pe blog
Jean Bica: ce rahat?
Florina347: stii prea bine
Florina347: conversatia aia cu "sorina"
Jean Bica: pai de ce?
Florina347: pana la urma de ce ...... pt ca am pus o simpla intrebare?
Florina347: asta e un gest foarte urat din partea ta
Jean Bica: am retinut ca tu nu esti sorina...dar ai vrea...si am decis impreuna ca schimbam din sorina in id-ul tau de mess...nu am rezolvat problema?
Florina347: of doamne
Florina347: am spus sa stergi de tot
Florina347: nu sa schimbi numele sau chestii din astea
Jean Bica: nu am sa sterg...dar poti sa stai linistita...daca nu ma obligi...despre cine e sorina nu o sa stiu decat eu...insa daca ma obligi...
Florina347: of doamne
Florina347: dar de ce nu vrei tu sa imi raspunzi la intrebarea pe care am pus-o
Florina347: tu crezi ca am nervi de otel ....
Jean Bica: Eu cred ca nu ai… De fapt, nu m-ai convins...
Florina347: cu ce sa te conving?
Florina347: ti-am spus ca nu am un motiv anume
Florina347: vreau pur si simplu sa alflu
Florina347: pardon..
Florina347: ca de nervi nici nu mai scriu calumea

Jean Bica: am retinut ca zilele trecute pe plangeai ca nu ai un prieten si ca iti cauti unul, am retinut ca mama ta are treaba la calculator si sa numai dea "copiii" mesaje...deci esti foarte cautata...dar nu am retinut de ce vrei sa afli daca am EU o prietena...e o intrebare la fel de simpla ca si a ta!
Florina347: vreau sa aflu ca imi pari un tip destul de ciudat ... si nu cred ca fetelor le place o asemenea atitudine ..... poftim . ti-am zis pana la urma de ce vreau sa aflu .... nu ti-am zis pt. ca ma gandeam ca am sa te jignesc cumva. pt ca mie nu imi place sa insult pe nimeni
Florina347: acum ai inteles
Jean Bica: e vezi ca se poate?
Florina347: acum imi spui si mie
Jean Bica: NU...nu am o prietena!
Jean Bica: de ce?! aici vad ca tu ai un raspuns
Florina347: bravo....
Florina347: de ce ... pt ca ti-am zis mai sus de ce
Jean Bica: da. Pentru ca sunt "destul" de ciudat...deci mai am ceva sanse de salvare
Florina347: of of of......
Florina347: te-ai jucat atata cu nervii mei.....
Jean Bica: eu?
Florina347: gata ... nu vreau sa incepem iar
Jean Bica: pai parca ziceai ca nu te cheama sorina
Florina347: nu ma cheama
Jean Bica: eu am avut o discutie cu “Sorina”, daca vrei sa declar ca am avut-o cu “Florina”, va trebui sa schimb tot textul de ieri…sis a pun id-ul tau real…
Florina347: gata
Florina347: plz
Jean Bica: ok
Florina347: lasa naibii sorina
Jean Bica: acum ca ai aflat e mai cald afara?
Florina347: e toropeala
Florina347: te-am scos de la ignore
Jean Bica: da' de ce? L De ce ai facut asta? Era neaparat necesar? Nu se putea altfel?!

Revine pe contul vechi…


Sorina347y: pt. ca in sfarsit ai raspuns si tu
Jean Bica: in sfarsit ai avut o motivatie...
Sorina347y: am avut mereu
Jean Bica: desi paradoxal tu esti cea desteapta si eu nu, nu?
Sorina347y: doar ca nu am vrut sa te jignesc .. sau sa fac misto de tine cum ai facut tu
Jean Bica: cand am facut misto de tine?
Sorina347y: tot timpul
Sorina347y: ma rog.....
Sorina347y: aqm plec..... pt. ca "minora" are si ea scoala
Sorina347y: papa
Jean Bica: ok...totusi poate cand te intorci...din vasta ta experienta imi vinzi si mie niste ponturi cum sa fac sa am o prietena. Faci tu asta pentru mine?
Sorina347y: nu stiu ..... mai intai schimbare de personalitate
Sorina347y: pe primul loc
Sorina347y: apoi ... nu stiu ... daca nu stiu cum arati . nu iti pot spune daca ai nevoie si de o schimbare de look
Sorina347y: vezi k sunt suparata p tine ..... inca
Sorina347y: aqm am plecat
Sorina347y: papa
Jean Bica: si cum sa imi schimb personalitatea? din ce in ce?
Sorina347y: din badaran intr-un cavaler
Sorina347y: Am plecat la scoala bagamiash papa si asa am draci p mine inca iubire poopz la tn
Jean Bica: un badaran e cel care vorbeste urat?
Sorina347y: care i-a fetele la misto ..... si nici nu recunoaste
Jean Bica: si un cavaler este cel care nu da adevarata indentitate pe blog?
Sorina347y: si un cavaler e acela care 1. nu da nume pe blog, ai si tu dreptate uneori .... 2. care nu i-a fetele la misto si3. care isi ere scuze dupa
Jean Bica: pfiuu, in sfarsit te-ai prins sit u…ca desi tu erai cea cu care am vorbit, nu era bine sa o spun si altora…
Jean Bica: ok...am sa imi notez toate cele spuse de tine...
Jean Bica: si o sa le citesc acasa in liniste...poate invat si eu ceva de la un maestru (maestra, ma scuzati)
Sorina347y: da
Sorina347y: asa sa faci
Sorina347y: poate iese ceva
Jean Bica: ok,maestra...parca aveati scoala si eu va retineam
Sorina347y: asa e
Sorina347y: papa
Jean Bica: pa
Sorina347y: daca iti ceri scuze poate dau si un pup
Jean Bica: poate totusi nu

Aici s-a incheiat cea de a doua zi de discutie pe aceeasi tema cu Florina, Sorina sau cum o fi chemand-o (eu stiu, ba chiar stiu foarte multe despre ea…mai mult decat crede chiar si ea)… Unii m-au intrebat de ce nu i-am raspuns…simplu…nu mi-a spus de ce vrea sa stie! Si toate discutiile noastre anterioare, pentru ca nu au fost primele…erau fara vlaga, eram luat drept un pusti de 17-18 ani si evident a venit momentul cand am vrut sa nu mai fiu eu cel care se adapteaza ci ea sa se adapteze la cel cu care vorbeste…asa am decis sa o pun sa isi exerseze calitatile de comunicare…E adevarat ca ea este o victima…am avut discutii mult mai sinistre…insa s-a intamplat ca ea sa fie cea aleasa…ca ea sa vina intr-un moment mai dificil…nu e nici mai prostuta decat altii, dar nici mai desteapta…ba mai mult incepe sa imi fie chiar simpatica cu ambitiile ei, cu motivatiile ei naïve, cu limbajul si atitudinea ei teribilista…In definitiv, m-am amuzat!
De azi, o sa am un caiet de notite pentru ca abia astept sa primesc lectii din partea tinerei majore…”MAESTRA”! despre cum sa imi fac si eu o prietena.
Daca mai sunt curiosi sa afle daca am sau nu o relatie…intrebati-ma si (poate) o sa aflati! Care e primul?
Si dupa ce primiti raspuns sunt gata sa primesc sfaturi…de azi s-a deschis linia de consultanta in dragoste cu Jean Bica, doar ca eu sunt cel care doreste sa primeasca sfaturi de cum sa am noroc in dragoste, cum sa fac sa am o prietena si cei care viziteaza blogul sunt invitati sa ofere sfaturi prin intermediul comentariilor. Cine incepe? 1, 2, 3…si!


OPEN – Linia fierbinte “Jean Bica nu are “prietena”!” Sfaturi de agatat!
Comenteaza si sfatuieste-ma!

15 comentarii:

Anonim spunea...

sal. sunt tare curios sa vad ce "sfaturi" o sa iti dea maestra pentru a cuceri pe cineva :). bafta in continuare ci blogul, e superb.

Veveritsa spunea...

ofer consultanta, fac si desfac, am si solutii pt a scapa de indragostitii nedoriti din spatiul personal. a, si scot si argintul voi si colesterolul.

Veveritsa spunea...

*viu

Veveritsa spunea...

stai sa-mi iau ochelarii.... asa.

in lectia 1 vom invata sa privim. avand in vedere ca in majoritatea cazurilor apuci sa privesti atent persoana cu care urmeaza sa stabilesti o relatie intima.. este important sa maximizezi sansele de a avea succes, prin mai multe tipuri de privire.

1. privirea sagalnica. incerci sa ai miscari oculare largi, diafane, si sa le combini cu o frecventa usor marita a clipitului. ochii de caprioara sunt clar un atu, deci poti sa te scarpini in urechi ca sa ii umezesti. atropina poate ajuta, marind pupilele (semn de excitatie)

2. privirea patrunzatoare. e bine sa ai accesorii, de exemplu un ziar, gulerul de la palton, o esarfa (desi e cam gay :D) si sa faci figura "un singur ochi". privesti hartuitor cu un singur ochi din spatele ziarului/altor accesorii, iar cand se uita ai grija sa te uiti repede in alta parte, eventual fluierand, aratand spre tine si negand din cap ca te-ai uita la ea :))

3. privirea misterioasa. este usor de recreat, nu stiu daca ai obiceiuri ce implica alcoolul, insa este asemanatoare privirii de mahmureala. cu pleoapele pe jumatate deschise, clipit foarte greoi, se asorteaza foarte bine cu oftatul si fixarea unui punct de pe podea. clar vei trezi interesul duduilor curioase din fire.

cam atat pentru astazi... ca tema, trebuie sa exersezi si sa combini cele trei tipuri de privire, pe subiectzi (ma rog, subiecte.. daca exista cuvantul) din diferite categorii. recomand carciuma locala pt inceput.. poti avansa la vanzatoarea de la chiosc daca te simti sigur pe tine :D

succes!
P.S.: sa-mi spui daca vrei o metoda de predare mai interactiva :))

Jean Bica spunea...

Veveritso, foarte tare...am citit, am inregistrat...si am si incercat sa pun in aplicare...Pe florareasa din fata blocului, dar...
"Ce te chiombeshti, mancati-as, la mine? Ce ai, ba, ai dat in benga, ce iti falfai ochii asa? Ba, smarfoiule, ce te tot invarti p-aici...Goe, ete-l p-asta...se tot invarte pe aici...incinge-l!" si de aici s-a terminat cu vrajeala si misteru'...am fugit acasa.

Veveritsa spunea...

asta imi aminteste de ce m-au concediat de la scoala de seductie..
au spus ca pun in pericol vietile oamenilor, in schimb mi-au dat un plus: le protejez virginitatea.

Jean Bica spunea...

Nu e nimic...ma risc! Asa ca astept lectia nr. doi...

Anca spunea...

Jeane , dar nu mai bine ai specifica si cum ai vrea sa fie prietena asta pe care o cauti? ca sa stim care e profilul ei si astfel sa putem sa-ti dam sfaturi...adica , ce cauti ? ca sa stim cum putem gasi.

cris spunea...

Cam frustrata fata asta.

valive spunea...

:) Interesanta discutie. Cert e ca pustanilor astora de pe net le cam lipseste o doaga. Prea mult calculator strica personalitatea.

valive spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Jean Bica spunea...

* ANCA: Putem sa ne alegem singuri viata pe care vrem sa o traim, putem sa ne alegem vremea de afara sau intensitatea soarelui? E atunci nici eu nu pot sa spun cum vreau sa fie prietena mea...pentru ca ea e asa cum vrea ea sa fie...si e a mea. Cat e...cat sunt..cat suntem...forever sau atat cat e sa fie. Dupa...suntem tot prieteni sau amintiri.
* VALIVE: nu cred ca putem generaliza, totusi, desi tind sa iti dau dreptate...insa sper ca nu se aplica unei generatii intregi. Cat despre lectia "clasica" de vrajeala...a fost teribila cu atat mai mult cu cat e atat de actuala... m-am amuzat teribil desi stiam sceneta...

valive spunea...

Stiu ca nu se aplica tuturor. Ar fi si culmea sa fie asa. Insa exceptiile fac regula.

ana spunea...

jean esti porcusor.usor porc.

Jean Bica spunea...

*ANA - Sigur ca da! Sunt ceea ce iti doresti tu sa fiu...

  • - Geanta din material textil rezistent si intarit cu material termocolant. Este cusuta manual cu motive populare romanesti. Motivul nu se repeta si pe spa...

Postări populare