Spermogrameaza-ma, baby, dar fa-o mai subtil ! (prima parte)

"Atunci cand te simti trist si descumpanit, gandeste-te ca odata ai
fost cel mai tare si mai rapid spermatozoid dintre toti"




Viata mea sexuala a fost tot timpul marcata de doua mari fobii. Amandoua se refereau la trupa mea de spermatozoizi…Ori ca o sa fie niste globtrotteri prea buni care gasesc calea spre ovul chiar daca eu ii trimit pe traseele gresite si atunci o sa fie prea persuasivi cu vreun ovul si il fecundeaza de ii merg fulgii sau ca atunci cand eu o sa-i arunc la punct fix cu tinta precisa spre ovul sa fie prea bolovani si sa nu stie sa il imbarlige si sa ramana de papagali pe acolo… Toata viata m-am ferit de prima situatie. La cea de a doua nu prea m-am gandit…pana de curand cand intr-o discutie cu un fost prieten mai mare cu vreo 10 ani…se plangea ca nu poate avea copii pentru ca smermatozoizii lui sunt prea lenesi si a aflat asta in urma unei « spermograme ». Un termen care pentru mine suna tare SF. Mi-a explicat romanu’ ce e si ca e super necesar sa il faci ca daca nu iti ies pasentele sa te apuci sa ii antrenezi sa-i trimiti la sala, sa ii pui sa faca ture prin scrot…alea alea, ca sa fie gata pentru momentul cand o sa-i trimiti sa cucereasca vreun ovul mai indaratnic. « Baliverne », ziceam atunci, « spermatozoizii mei sunt atletzi, sunt niste vrajitori carora nu le rezista nici un ovul fitzos si cu aere de vedeta, il penetreaza de nu se vede ». In ignoranta mea am si facut misto de el. Dar am cerut totusi detalii suplimentare. Mi-a spus ca esti invitat intr-un cabinet curat, ai TV, filme tematice, halat d-ala cu inchidere la spate ca sa nu te murdaresti…ce sa mai…esti tratat ca un rege. Mi se parea haios, bine si acum mi se pare…
Au trecut cateva zile de atunci si mi-a inflorit un gand…daca totusi prietenii mei spermatozoizii sunt de fapt niste papagali lenesi si supraponderali care abia se misca…ce ma fac ? Astept atata timp sa ii folosesc si cand ma decid sa o fac sa descopar ca sunt de nefolosit. Pana la momentul respectiv am fost un super shmecher si niciuna dintre tipele cu care am performat la orizontala (uneori si la verticala, dar din cauza miscarii trenului tot la orizonatala ajungeam) nu s-a plans ca nici macar un spermatozoid din gasca mea i-ar fi suparat ovulele…Am fost atat de politicos cu ele in privinta asta, in detrimentul gastii mele de spermatozoizi care au aterizat si ei pe unde au putut, numai unde si-ar fi dorit nu…ca doar eu decid, ce naiba, nu ?
Odata infiripat acest gand nu am mai avut pace si am vrut sa imi fac un test…sa stiu si eu in cat timp alerga spermatozoizii mei echivalentul sutei de metri la oameni, daca sunt uniti, daca sunt o echipa care se ajuta la nevoie sau e o gasca de mortaciuni si egoisti (intre noi fie vorba, daca erau mai egoisti nu ma interesa, ba mai mult eram dispus sa si incurajez concurenta printr-un premiu onorific, cine ajunge primu’ si penetreaza ovul il las sa creasca acolo…sa isi faca domeniu…cu conditia ca ceea ce iese din afacerea asta sa imi apartina).
Asa ca am inceput sa caut informatii despre test : spermograma pe numele ei. Spermograma este testul care exploreaza in mod direct capacitatea de procreere a cuplurilor in cadrul carora se intalneste sterilitatea (din punct de vedere a partii masculine), am aflat si eu citind pe net. Si tot asa am gasit un cabinet particular undeva foarte central…si asa a inceput aventura. Era un cabinet ginecologic care facea si teste de genul celui pe care vroiam eu…
Am ajuns acolo intr-o sambata. Sunt intampinat de o doamna in halat alb, trecuta de primele doua tinereti, cu o mare alunita, iesita in afara, in coltul gurii cu cateva fire de par pe ea…pe care o tot sugea din cand in cand. Ii spun pentru ce am venit, imi raspunde pe un ton de-a dreptul familiar: « Azi, mamica ? Du-te si tu la receptie si vezi daca e cineva sa iti ia proba…» Asta cu luatul « probei » m-a cam speriat…eu venisem sa las ceva, nu sa imi masoare cineva…ceva ? Ma si vedeam suit pe un scaun si cum mamaie desfacea un metru urias, tragea de pantalonii mei si stramba din nas in timp ce isi suge negul de vrajitoare a dezaprobare si eu sa urlu disperat si rusinat : e de la frig, mamaie, e de la frig…ia sa vezi mata daca ma mai incalzesc… ». Si ma indrept cate o receptie inventiva, o masa si o tanti la fel de in varsta, probabil tot o asistenta iesita la pensie care mai lua si ea un leu pe langa pensie. Ii spun si ei…care suna la telefon undeva si intreaba daca are cine sa faca testul…asteapta un raspuns si aud : « Sa o sun pe Relly ? Hai ca o sun ! ». « Asa, fetelor, asa…faceti sedinta. Spuneti la toata lumea...prietene pe care sa le sunati nu aveti ? Sa dam la radio ! Un comunicat de presa…ceva ? ».
Intr-un final ma trimite intr-o sala de asteptare unde erau numai femei…si toate se uitau unde credeti ? La mine ! Dupa ce s-au saturat toate sa ma masoare din cap si pana in picioare nu mi-au mai acordat atentia si s-au reintors la ce faceau inainte…se mangaiau pe burta mare (alea care erau insarcinate) sau sa vorbeasca. Nu prea eram atent, dar cred ca nu am vazut atatea vagine desenate pe pereti in diferite sectiuni niciodata…si atatea discutii despre tot felul de piese si tratamente pentru aparatura femeiasca…Ma simteam exact ca la service : « Si zi, fata, tie iti bat tachetii cand o face pe la spate ? Nu, fata, dar daca nu sunt bine unsa risc sa imi stric vopseaua » sau « Auzi, fata, si in a treia luna cum e…cat creste portbagaju’ ? ma mai lasa sa mai pun o husa cu decolteu pe mine…sau e naspa ? » Deja ma lasau nervii si ma gandeam ce caut eu aici…nu ar fi fost mai bine sa nu ii mai testez eu pe spermatozoizi ci sa vad cand o fi proba ce s-o intampla ? ». Cand apare o alta pensionara cu parul strans frumos in coc, in halat alb si cu un castron mare in mana… Striga in sala de asteptare : « Cine e pentru spermograma ? » desi eram singurul barbat de pe acolo…dar cine stie ?! Viata e un sir nesfarsit de surprize… Poate se ridica vreo doamna si pe un ton barbatesc si ferm i zicea ca ea este ! M-am ridicat alene si i-am spus ca eu… ma invita intr-un cabinet alaturat si de aici incepe povestea :


Niciun comentariu:

  • - Geanta din material textil rezistent si intarit cu material termocolant. Este cusuta manual cu motive populare romanesti. Motivul nu se repeta si pe spa...

Postări populare