Dragoste abandonata

Totul a inceput in urma cu 12 ani cand, in curte a intrat un tanar.Era inalt, bine cladit, cu ochii mari caprui, parul negru, lung si rebel. Gesturi ample, atitudine superioara. Imi amintesc si acum momentul acela , era imbracat intr-un costum gri , incaltat cu niste pantofi de firma negri, cu o geanta diplomat in mana. Uff, ce vremuri…
Noi, in curte eram mai multe , stiti voi, ca fetele, parfumate si stralucitoare.
Tanarul, privea sfidator si atent , tragand cu coada ohiului la fiecare dintre noi. La un moment dat se opri hotarat in dreptul meu, pe atunci eram tanara si frumoasa , eram in alb. Albul imaculat ma facea foarte cocheta. Vedeam cum colegele mele ma priveau cu invidie si gelozie. Dar am stiut ca eu sunt aleasa…am simtit ca privirea lui hotarata m-a ales pe mine fara ca sa o si spuna prin vorbe.
Eram foarte emotionata, simteam ca aceasta intalnire imi va schimba destinul. Parintii mei, oameni cinstiti, nu tocmai bogati, dar patrioti au spus ca imi va fi bine si in Romania…deci eu nu eram dintre alea de se visau prin tot felul de tari straine…eu ma vroiam “maritata” aici, in Romania…si parca undeva in cele mai intime ganduri mi-as fi dorit sa ma ia unul tanar…ce sa zic…aveam si eu nevoie de o mana ferma, nu de una tremuranda a unui pensionar…
M-a apelat:
- Toti oamenii au dorinte, eu am insa una singura, sa stiu numele tau ?, mi s-a adresat ferm tanarul nou venit in curte.
- Daciana, ii raspund simplu cu voce tremuranda de suna ca un claxon din cauza emotiei.
- Aveti nume istoric, domnisoara!
- Parintii mei sunt buni patrioti, domnule !
- Jean Bica , s-a recomandat si el la randu-i.

Ce pot sa spun, a fost dragoste la prima vedere. M-a vizitat de multe ori. Venea sa ma vada, se invartea in jurul meu, ma admira…fara sa scoata o vorba. Totul pana intr-o zi minunata cand, dupa ce a avut o discutie cu barbatul care ne pazea si caruia i-a intins o suma considerabila de bani, mi-a propus sa ne mutam impreuna. Nu l-am refuzat, in seara de dinainte…mi se aratase in vis cum ma plimbam pe la munte cu el.
Luna de miere ne-am petrecut-o la munte, la Predeal, si acum imi amintesc cat de atent era cu mine.
Ziua ne plimbam si vizitam imprejurimile , si seara ne intorceam acasa franti de oboseala si apoi ne imbaiam, ce relaxare si ce mult imi placea cand ma sapunea, ma spala pe spate incet si apoi ma clatea atent pe ochi. Avea o mana sigura si blanda. Nu am scos nici un sunet nelalocului niciodata…ai mei ma invatasera sa fiu ascultatoare…ce sa-i faci, eram fata de la tara de pe langa Pitesti…stiam ca cel care ma cumpara este cel care imi decide si soarta…il slujesc pana la moarte. Avea dreptul sa ma dea cui vroia…Stiu suna aiurea, dar asta imi era soarta si ma obisnuisem cu ea…

In ultimul an am vizitat multe tari, Italia , Grecia , Ungaria si toata Romania, m-a dus peste tot, nu s-a zgarcit, dar nici eu nu m-am lasat mai prejos…eram buna…Desi trecusera 12 ani de la prima intalnire ii satisfaceam poftele ca la prima intalnire…Am trecut, cu greu este adevarat, si peste un moment mai greu din relatia noastra cand era el mai stresat si m-a cam lovit. L-am iertat pentru ca s-a ocupat de mine ulterior.

Cate amintiri frumoase , dar toate au ramas doar amintiri fiindca dragostea noastra a durat doar 12 ani. Iubitul meu Jean Bica m-a dat pe 30 de milioane de lei.

M-a dat la « Rabla 2008 ». M-a schimbat pentru « Sandero Dacia », nici barbat, nici femeie, arata ca un sifonier cu 4 usi. Si ii mai umbla gandul si dupa francezi, ca cica ma-sa e o romanca, Dacia, da’ ta-su e un francez, Renault. Ce incredere sa ai in una d-asta…ca te poate lasa si fuge cu vreun indian sau pakistanez…ca cica si pe acolo umbla surate de-ale ei…
Te-ai inselat Jenica ! pe mine ma reparai singur, acum mergi la service mereu si scoti gologani din buzunar daca vrei sa te dai rotund cu masina noua. M-ai dat tu la dezmembrari dar am avut noroc, m-a cumparat un mosulica la bucata si o duc acum ca o printesa. Sunt gatita si parfumata , cu incaltari de vara si iarna , covorase noi pe podea, ce mai , sunt o gagica misto.

Cand o sa te intalnesc in trafic, vezi ca o sa clipocesc din faruri si o sa te claxonez prelung , dragul meu Jean Bica . Asa ca sa te oftici sa vezi ce printzesa ai lasat pentru « dulapu » ala al tau…
Adio iubirea mea.


COLABOREAZA SI TU!
______________________

Ai o poza sau un text pe care vrei sa il vezi aici? Se incadreaza in peisaj? Pai ce mai stai? Trimite-l/trimite-le pe adresa
jean.bica@gmail.com si poate va fi publicat/a/e. SUCCES!
______________________

2 comentarii:

miruna spunea...

dragutza povestea si sensibila , de acum o sa apreciez mai mult lucrurile pe care le am si o sa stau sa ma gandesc de doua ori inainte sa le inlocuiesc cu altele noi si moderne...cu aceasta ocazie imi cer iertare de la toate celelalte pe care le-am aruncat :D

Anonim spunea...

de unde ai aparut ,copile? Am prieteni de varsta ta dar simtamintele lor de dragoste (fie ele chiar si pentru o masina) sunt exprimate altfel. Si mai dureros e ca copii mei aflati la vremea primei indragosteli, nu au nici pedeparte asa simtiri sau cel putin nu stiu sa isi exprime atat de frumos trairile.Incep sa cred ca au sufletul impietrit.Ma intreb unde am gresit in cresterea lor, sau daca e ceva cu generatia asta noua.
Frumos scris!
semnat Zorica

  • - Geanta din material textil rezistent si intarit cu material termocolant. Este cusuta manual cu motive populare romanesti. Motivul nu se repeta si pe spa...

Postări populare