Pup-o, ba!

Incerc sa fiu un perfectionist in toate...dar in week end-ul acesta, dupa ce am scapat cu bine din "nunta" la care am prestat servicii de fotograf, ce sa fac...banii ca frizer nu sunt suficienti sa imi alimenteze viciile, dupa ce am fost de-a dreptu' exasperat de numarul de mirese pe cap de locuitor din Cismigiu si de aiurea (cred ca am vazut nu mai putin de 50, la care am adaugat-o si pe mireasa lu' Nelu, prietenul meu care s-a nenorocit sambata), dupa ce am fost strapuns de Cupidon si m-am indragostit de o necunoscuta ce citea pe o banca si eu stateam pironit la volan...asteptand ca mireasa lu Nelu sa binevoiasca sa isi coboare curu' ei mare (i-am zis si ei sa mai lucreze...dar cine ma asculta...micu', berea si ciorba de burta e doar micu' dejun pentru ea), am vazut-o...si nu am putut sa o abordez si sa-i bag ceva din top in speranta ca oi descoperi ca ea e printzesa care sarutandu-ma ma va transforma din broscoi in print...dar i-am facut poza si duminica am cautat-o acolo unde am vazut-o...nu era!
Si tot duminica...am gasit un cuplu' dragut care imi putea furniza o poza sarutandu-se intre copaci!
Dar tzi-ai gasit! Nu se lasau deloc induplecati...se tot luau in bratze, dar nimic...si eu stateam incordat gata-gata sa apas pe declansatorul aparatului si sa plec acasa incantat ca am o poza cu un cuplu' sarutandu-se...Si stai! si Stai...NIMIC!
Nu se lasau si gata...si eu ma simteam ca un "paparatzo" gata-gata sa faca poza carierei lui: "Angelina Jolie pupandu-se cu Jean Constantin pe Coasta de Azur".
Truda mi-a fost rasplatita dupa ce i-am "alergat" vreo 10 minute si tot strigam in gand asa cum auzisem eu in cinematografe cand eram mic si vreun actor se tot codea in fata vreunei frumuseti: "PUP-O, BA!" si cand o pupa se auzea: "PENSIONARII CU FATA LA PERETE". Intr-un final, dupa ce s-au jucat cu nervii mei: A PUPAT-O!
Iete rezultatul:

Niciun comentariu:

  • - Geanta din material textil rezistent si intarit cu material termocolant. Este cusuta manual cu motive populare romanesti. Motivul nu se repeta si pe spa...

Postări populare