MISSa 'n (el de) trend!

Stau si eu si astept o gagica (acum vreo saptamana, ca acum sunt indragostit de o necunoscuta intalnita pe o banca in parc si pe care am lasat-o sa imi scape fara macar sa o intreb "cat e ceasu'?", dar i-am facut poza)...stiti, intalnire...prima intalnire...parfumat, calcat, mancat (multa sfecla rosie), dormit (trebuia sa fiu odihnit ca doar era "firma" mea in joc nu imi permiteam sa ies de pe piata cu un esec) si pregatit...trei duzini aveam in portofel, ca cine stie...fata se preconiza a fi exploziva...si sa nu am ce imi trebuie...sau sa nu fiu pregatit...nu se facea!
Aparatul foto era pregatit si el...ca cine stie...poate mai furnizeaza ceva preludiu...
Asteptarea imi creaza palpitatii...asa ca privesc in jur in cautare de cadre de pozat si o vad pe ea...superba...numai forme...prea multe forme...exagerat de multe forme...o pozez...ca cine stie cand ai nevoie de un specimen de rubrica "ASA NU!" si iete ce a iesit:


Mda, asta e! Dar tipa mea nu mai vine...asa ca vanez "Femeia cu prea multe forme!" si ma gandeam ca, fara rochia exagerat de strampta, era o femeie normala, o femeie cu copii acasa, cu un barbat care o bate dupa program si seara adorm impreuna "mortzi" de beti...nimic spectaculos in asta...chiar incepuse sa imi placa de ea...in definitiv nu vroaia decat sa fie si ea atractiva, in trend...Cand...se intoarce:


Gata, s-a dus speranta mea ... am stat doua saptamani pe bara pana ce a trecut efectul!
Si cand te gandesti ca totul s-a intamplat din cauza faptului ca, ca toate femeile, a intarziat 15 minute! Las' ca m-am razbunat si eu si nu a aflat raspunsul la intrebarea: "E adevarat sau e legenda?", ca dupa cum spuneam: MISSa 'n el de trend!

Niciun comentariu:

  • - Geanta din material textil rezistent si intarit cu material termocolant. Este cusuta manual cu motive populare romanesti. Motivul nu se repeta si pe spa...

Postări populare