Jean Bica si politica...







Cert e ca imi iubesc orasul (implicit si tara) in care traiesc...



Pai cum naiba sa nu te emotionezi la culme cand vezi ce se intampla pe "tabloul" nostru politic...



Nu simpatizez si nu antipatizez cu niciunul dintre partide...ba mai mult...nici nu prea stiu cine sunt multi dintre ei...ii stiu doar ca ii vad la televizor...si as putea sa ii confund lesne cu Pepe sau Andreea Banica...ca si pe ei ii vad la fel de des...dar pe ei, culmea...acum observ, stiu cum ii cheama si cu ce se ocupa...



Ete acum...revenind in Bucuresti mai mult de doua zile pentru lasat rufele murdare si luat alti papuci ca i-am rupt pe carari de munte ca orice "animal de beton" aruncat in mijlocul naturii...(pai partea asta cu mersul in shlapi pe munte e reala...am vazut suficienti idioti care au plecat sa se lupte cu muntele in shlapi si ascultand manele la telefonul mobil, dar asta e alta poveste), mergand cu "muza" mea - metroul - aruncai si eu priviri pe ziarele gratuite si pe cele negratuite, dar la indemana ochilor mei si in mana vecinilor de suferinta din vagon...ba mai mult...imi aduc aminte ca am auzit si dimineata la TV.



Dragii nostri politicieni...joaca o chestie care suna foarte cunoscut...ma jucam si eu cand eram mic: "stop, a mea!". Eu si partenerii mei de joaca...faceam asta cu masinile straine. Cand vedeam una mai bengoasa, cuvant cunoscut de mult-dar devenit atractiv dupa ce l-am auzit cum suna de la un vajnic urmash al trioului de larg angajament si succes - acum cateva sute de ani - Horia, Closca si Crisan si uitat acum cand locul i-a fost luat de trioul mai guresh numit Trident, ziceam ca e a mea...si apoi pentru ca sigur altul zicea ca el a vazut-o primul si spunea ca e a lui...sau altul vedea alta si apoi ajungeam la diferende de genu': ba a mea e mai bengoasa...(nu stiam eu cuvinte d-astea atunci, dar daca acum stiu - le folosesc pana le uzez moral).



Ete, jocul asta de-a "Stop, a mea!" sau "Ba a mea e mai bengoasa" sau "Tata e mai tare decat tac-tu!" sau "eu sunt mai inalt decat tine" vad ca se joaca si politicienii la acest inceput de toamna...



Astfel ca actualul prim ministru vrea sa fie iar...un fost...mai vrea odata si unul care nu a fost niciodata vrea si el...



Noi, astia de le stam in cale, nu prea contam...suntem asa ca umplutura...ei au probleme mai grave...



Mi-aduc aminte de o alta chestie din copilarie cand copiii strigau la mama: "Tanti mama lu' Jenel?! Uitati-l pe Jenel, mi-a pus pamant in cap!" Mama iesea si striga la mine...sa nu ii mai pun tzarana in cap bietului copil...Asa si pacatoshii astia striga la noi, la popor,ca si cum le-ar pasa vreun pic de noi?!, "Tanti, mama lu' Teo?! Uite Teo sta in chiloti si zice: "Functia de prim-ministru? Stop, a mea!". Asta de statea in chilotie se baga si striga: "Tanti, mama lu Mircica?! Uite Mircica e prostanac". Iar ultimul se baga si el: Tanti, mama lu Calin?! Calin nu a facut de cat 5 kilometri de autostrada in patru ani!"



Si ei se maimutzaresc si noi, aia care se simt "noi", ii votam...



Nu e asa ca e fascinanta viata in Romania? Nici nu ai timp sa te plictisesti...

Niciun comentariu:

  • - Geanta din material textil rezistent si intarit cu material termocolant. Este cusuta manual cu motive populare romanesti. Motivul nu se repeta si pe spa...

Postări populare