Invazia mireselor! (Ep. 1)

(

In ultimii ani cuvintele "mireasa, mire, nunta, cununie, casatorie" au fost cosmarul meu...dar un efect mai mare nu au avut niciodata mai mult ca azi...

Vrand nevrand, faptul ca imi afisez placerea de a face poze si sunt proprietar de aparat foto putin mai destept decat al altora... am fost pacalit si am primit invitatia de a face poze la nunta unui prieten, Nelu. Da, s-a nenorocit si el fetelor...taiati-l de pe caietel,
acum e angajat la cratita. Am mai ramas doar eu...

E, nu sunt tocmai cel mai bun consumator de evenimente de acest gen si nici costumul nu imi sta prea bine pe fizicul meu de pinguin...asa ca invitatia nu a fost tocmai una placuta dar Nelutzul a stiut cum sa ma induplece: banu' si psihologia sentimentala...el e cel care m-a dus prima data la femei. Un gest reprobabil...cu atat mai mult cu cat nu am prestat nimic...sunt un taur prea orgolios...insa am promis ca o sa ma intorc atunci cand singurul meu argument o sa fie bacnota de 100 de euro (sa nu credeti ca atat ar fi trebuit sa dau acum 10 ani cand s-a intamplat nefericitul eveniment, dar ma gandesc ca si tariful fetitzelor alea este supus inflatiei si cresterii pretului la barilul de petrol...si cine stie cat naiba o sa fie asta peste vreo 20 - 30 de ani).

Cum spuneam...nu am trait in viata mea un cosmar de genul asta...ca sambata asta. Dupa ce am fost nevoit sa suport nunta la care participam...am fost invadat si de altele.


Mergem si noi in gashca organizata spre Parcul Cismigiu si sa vezi minune...nu mai poti sa arunci si tu un ac (folosit, evident), sa mai alergi o gagica, sa-ti mai tai si tu o vena sau sa mai stai si tu pe banca la soare cu lantul de aur la vedere si sa asculti o manea la telefonul mobil...ca parcul era invadat de... MIRESE! Peste tot...MIRESE! Pe pod...MIRESE! Pe iarba...MIRESE! Pe banca...MIRESE! In barci...MIRESE! In WC-urile ecologice (pe naiba, ecologice...in caz de razboi cu orice stat pe alea le putem arunca ca bombe impotriva lor)...MIRESE.




Niciun comentariu:

  • - Geanta din material textil rezistent si intarit cu material termocolant. Este cusuta manual cu motive populare romanesti. Motivul nu se repeta si pe spa...

Postări populare