Horoscopeaza-ma si pe mine! Zi de bine!


« Zi de bine ca azi am treburi himportante, manca-ti-as fereastra ta albastra si scurtaturile tale raspandite pe ecranul tau bombat ! Ba, computadorule, zi ma si tu ca am noroc in dragoste nu ca « partenera ta de viata nu va va mai face pe plac azi pentru ca Mercur e retrograd ». Mama lui de Mercur ! Zi si mie unde sta ca ii arat eu sa mai fie retro, acum se poarta modern…deci sigur e un papagal ! », asa ma zgaiesc de fiecare data cand mai primesc cate un horoscop…ca vorba aia…horoscoapele circula pe net, si in viata, mai abitir ca sifilisu’ intr-un bordel de periferie.

Nu am fost niciodata un fan al cititului horoscopului zilnic…ca doar eu nu pot sa am acelasi destin cu Sorel de la 3 sau cu Lili de vis-a-vis…ca si ei sunt tot tauri (sorel chiar se vrea comunal, iar de Lili…o tot suspectez ca e taur si nu…ca am prins-o barbierindu-se !). Cum as putea sa am in acelasi zi un accident, cum scria zilele trecute, ca si Sorel sau Lili ? Desi…poate daca om fi in aceeasi masina ce ne facem ? Cum o fi sa fiu in aceeasi masina cu Lili si Sorel ? Pai cine ar fi in spate si cine in fata ? De Lili stiu ! Ca doar se tot spune pe scara de ea si masinile parcate pe marginea drumului…dar eu cu Sorel ?! Iehh, naspa gand ! Asa ca, bre, horoscopule, poate totusi nu ma mai omori cu Lili si Sorel odata…lasa-ne putina demnitate !

In aceeasi ordine de idei…e fascinanta pasiunea oamenilor, in special cei de sex feminin, pentru horoscop. Zilele astea, in metrou o tipa simandicoasa…d-aia cu « geamantanu’ » atarnat de mana, pantaloni luciosi stransi pe picior (apropo, ce naiba e moda asta de toate gagicile de au pulpa piciorului cat a unui strutz infometat isi pun blugi d-aia stramtzi si stransi pe glezna…nu isi dau seama ca parca ar merge pe picioroage ? Mai trist e ca si alea de strica cantaru’ au prins din zbor ideea si chinuie bietii pantaloni de zbiara ca din gura de sharpe, dar cine ii asculta ?!), maieu cu sclipici si pleata ravasita…citea de zor horoscopul dintr-o revista sclipicioasa ca ea…Grimasele ei spuneau ca nu ii place ce citeste… La o statie diferenta ii suna mobilul…si se plange unei « fete » (ca in conversatia ei nu a exista nici un nume propriu…totul incepea si se termina cu « fata », « Da, fata ! », Stii tu, fata ! », « Fata, nu mai spune, fata » si asa mai departe…) de parca ma aflam fatza in fatza cu « Mondenii » si unul dintre personajele lor feminine.
« - Fata, cica o sa ma cert cu Sandel, fata ! Si abia ne impacasem…asta e, fata, nu am noroc in dragoste, fata ! », asa am aflat si eu ce citise ea in horoscop…
Paradoxu’ fu’ ca la Unirii am pus si eu mana pe un ziar Ring, stitzi voi – d’ala gratuit, si imi citesc horror-scopul… « Viata dvs sentimentala e sub semnul intrebarii. Va indoiti de sentimentele partenerului de viata. Chiar daca de abia v-ati impacat, azi o sa va certati iar ! » Panica ! Adica eu eram cuplat cu strutzu’ cu geamantan pe mana si eu nu stiam ? Dar de ce imi zice Sandel ?…pe mine ma cheama Jenel !?

Deunazi am avut parte de o noua experienta horror-scopista si asa cum spuneam…tot cu o domshoara… De data aceasta domshoara era imbracata ca pentru viol : fusta – centura (adica 2 in 1, era ca o centura, dar se vindea pe post de fusta), shlapi, si un maieu sclipicios… (exista o constanta la fetele consumatoare de astrologie ?). Geamantanu’ nu mai exista…in schimb era un rucsac minuscul. Revista era ziarul Cancan si ochii ei…pe horoscop. Era insotita de un baietzel cu aliura de baiat de baiat…dar, doar aliura…realitatea era…baietzel de baietzel : freza in scari (probabil ca era harta scarii in care sta, in caz ca se imbata prea tare cu limonada si uita…prinde o oglinda si…iese din impas), camasa bagata in pantaloni doar in fata, in dreptul cataramei de la curea, blugi trei sferturi si niste gumari in picioare (pe vremea mea, desi nu sunt prea batran, erau in mare voga teneshi de Dragashani…apoi niste tenesi chinezeshti…doar ca eu imi luam vreo 6-7 perechi pe vara ca ii rupeam repede…erau un fel de « consumabile » , pusti de azi…sunt insa inebuniti dupa Converse si Concavii astia…alte vremuri,alta lume...). In fine…sa revenim la horoscop…Ea ii tot arata lui si ii spunea : « Uite, Mircea, uite ca si la horoscop zice sa accepti ! ». El, indecis : « Da, ma, dar trebuie sa ma scol de la 8…la 9 sa deschid magazinu’, stau la tejghea pana seara si mai scap seara la 9…sambata si duminica lucrez… » « Si ce daca…mergem in discoteca doar in week end », continua ea cu un gest incurajator, o mana pe umar, si continua : « Pai altfel cu ce plecam, ma, la munte…ca tac-tu nu iti da altfel daca nu muncesti… Si in plus gandeste-te, fraiere, si la cariera ta…uite ca scrie : <<>>. Nu da, fraiere, cu piciorul ca altfel mai plecam noi la munte de Craciun… ». El luase fatza invinsului…oportunitatea de cariera era covarsitoare, horoscopul nu minte !
Abia astept ziua cand o sa imi scrie: "Azi TAUR-ul nu lasa nici o FECIOARA in urma, este ca un VARSATOR care patrunde pana in cele mai intime lacasuri ale sufletului de LEU al partenerelor de viata. Dar un « BERBEC » o sa incerce sa-i strice procesul de cucerire, dar taurul nu va da inapoi ca RAC-ul nici un pas, se va simti asa cum PESTI-i se simt in apa si calare pe un CAPRICORN alb va ravni la mana tinerelor domnite, fiice ale unui SCORPION mare specializat in vandut GEMENI in Germania. Ziua se va incheia echilibrat, ca intr-o BALANTA perfecta, taurul sagetand inimile partenerelor de viata ca un adevarat SAGETATOR profesionist". Dar nu apuc eu ziua aia !

Aprig horoscopul asta…dar eu tot mai am speranta ca maine o sa imi zica si mie de bine si ca cariera mea fulminata de frizer va da si roade in « Casa Banilor », ca doar norocul meu in dragoste s-a dus cu Mercur si sa se intoarca cand l-oi chema eu !

Un comentariu:

Blogger spunea...

Not using an Horoscope app? Download The Most Accurate HOROSCOPE App (Built for Android and iOS)

  • - Geanta din material textil rezistent si intarit cu material termocolant. Este cusuta manual cu motive populare romanesti. Motivul nu se repeta si pe spa...

Postări populare