Experiment (ne)reusit! Pacientul a murit!

Dupa cum stie toata lumea, cine nu stie afla acum, meseria din care imi castig painea mea cea de toate zilele este de FRIZER. Cu ocazia asta mai confirm odata celor care se indoiau…da, SUNT FRIZER ! Dar sper ca nu pentru inca mult timp. Dar asta e alta poveste…
Povestea de azi este legata de meseria mea actuala. Stiti ca se spune ca frizerul moare netuns, bucatarul nemancat, croitorul in fundul gol (asta nu mai stiu daca era asa…dar suna mai bine !)… E, eu am vrut sa fiu cel care contrazice toate aceste vorbe. Si mi-am dorit ca…la cele 26 de veri ale mele sa nu mor fara sa ma fi tuns singur odata…asta pentru ca freza mea explodata cu tzepi se transformase intr-o claie nedefinibila…deci se cerea o transformare din Bob Marley in ceva mai aproape de imaginea care m-a consacrat. Asa ca purced in demersul meu…ca un chirurg experimentat : prosop, cearceaf, foarfeca, aparat de tuns, pieptene, pamatuf, sapun, lama, oglinda, scaun… Este toata lumea gata ? am intrebat retoric. Mi s-a raspuns ca da, tot retoric si am dat drumu’.
Mai intai am intrat cu masina pe lateral, deasupra urechilor…in dreapta, in stanga…totul e sub control…acum ceafa…gata! Foarfece…pieptane…un pic pierdut aici, un pic pierdut acolo…asa si aici…si aici…perfect…acum sa radem perciunul stang…si dreptu’ …asa ! Pudra, prosop, perie…scuturam cearceafu’ ..shi..shi…GATA ! Ia sa admiram freza cea noua…D E Z A S T R U’ Sunt tot numai valuri…lateralele si calota mai treaca mearga…se poate repara…dar ceafa si crestetul capului sunt ca ale unui catzel ce da sa naparleasca. Asa ca karma mea nu era tocmai pozitiva...asa ca...solutia finala s-a numit ras in cap !
E, dar ce credeti ca asta e chiar lesne ?! Si cum momentul in care eu am facut experimentul era intr-o noapte si a doua zi nu puteam sa ajung la salon in halul in care ma aflam…am decis sa ma rad tot singur. Fac iar inventarul si ritualic pregatesc procesul de ras in cap…si incep…sapun, pamatuf…apa…Spuma…frec dreapta, frec stanga, calota, ceafa…Oooo, prea mult clabuc in ureche…prosop ! Gata ! Operatia nr. 1 s-a incheiat cu succes…fac demersuri pentru continuarea planului de descoperire a cheliei…pacientul e linistit…pulsul e in limitele normale. Operatia nr. 2 a inceput, lamele aparatului de ras intra in partea stanga a capului…procesul se desfasoara lent si armonios…aparatul de ras baleteaza pe tamplele mele lasand un luciu perfect…Stanga. Dreapta. O prima dunga pe calota, o a doua, o a treia la distante egale una de alta…Desenul lasat de lamele aparatului electric de ras e perfect…o adevarata capodopera… Aparatul se indreapta cu gratie pentru a-si face iarasi loc prin padurea de par…demn, curajos se pregateste sa aterizeze…cand…SE STINGE LUMINA ! Karma oricarui artist…este supus vicisitudinilor vietii…eu am ramas fara lumina…altii mai nenorocosi au fost bagati in puscarie pentru ideile si talentul lor…Da, dar ei erau tunsi gratis. EU…NU ! Am asteptat cel putin vreo doua ore ca sa imi inchei opera…stateam pe marginea cazii trist si amarat, cu juma de cap ras…clabucit si plin de par…o imagine cu adevarat angelica…
Daca nu ati avut cu ce sa va distrati azi si pe seama cui…ma ofer voluntar !
IETE…asa aratam (ce frumusel mai eram !) si asa arat acum (ooo, ce fatza am !) :

Niciun comentariu:

  • - Geanta din material textil rezistent si intarit cu material termocolant. Este cusuta manual cu motive populare romanesti. Motivul nu se repeta si pe spa...

Postări populare