(A) Comis(o) Voiajorul



Iete stateam si eu sa-mi astept clientii la frizerie ca ma mai duc si eu la munca …mai exersez o freza noua pe capul unui chelios.. mai scot un ban …ca si existentza asta costa …si stand eu asa la biroul meu asteptand clientii …ca acum s-a modernizat salonul…avem si scaun cu confort sporit…si calculator cu net in el …pai da , ca evoluam si noi astia, oamenii de rand.. ma mai conversez cu cate o gagica … mai facem schimb de idei pe mess …ce freza se mai poarta …cum sa comunici cu clientu’, cum sa-l aburesti sa-ti lase spaga mai mare …ei si stand eu asa …meseengerul asta imi deschise ochii catre noi orizonturi si noi modalitati de castig …o gagica ne cerea ajutorul « cine are o catarama aurie in plus » Imi zisei , bre , m-a lovit norocul direct in freza si uite asa m-am luminat si am inteles eu ce inseamna marketingul asta online. Nu aveam eu catarama aurie …da ‘ de ce sa nu profit, ca aveam altele de oferit …


Jean Bica: nu sunt gagica si nici nu detin una...dar am o catarama movutza? e buna?

pisimov2004: avand in vedere ca rochia e aurie cu negru, e de ocazie si o sa ma duc cu ea pe la niste nunti... lojic ca nu

Jean Bica: naspa
Jean Bica: asta e...

pisimov2004: dar interesant este, ca studiu de caz, ca mi-au raspuns numai barbati pana acum

Jean Bica: dar pot sa iti dau un brau din Maramu cu multe buzunare si petru catarame...poate o fi bun...
Jean Bica: dar il vand scump..ca e mancat de molii, are vreo 100 de ani si e autentic

pisimov2004: d-aia am specificat io sa-mi raspunda doar tipe...
pisimov2004: ca barbatii in domeniul asta doar incurca borcanele

Jean Bica: bre, nu e borcan...e brau!
Jean Bica: ufff, femeile astea...daca nu e sclipicios si nu scrie ceva pe el...nu e bun...DAR E PRACTIC...iti tine shelele

pisimov2004: daca e asa practic, pastreaza-l

Jean Bica: asta am si sa fac...dar daca vrei sa te duci la nunta fara curea...e treaba ta!

pisimov2004: da nu-mi trebe curea, mey
pisimov2004: imi trebe doar catarama

Jean Bica: Dzeu sa va inteleaga...

pisimov2004: e ft simplu de inteles
pisimov2004: da n-as vedea rostul explicatiei

Jean Bica: pai si catarama aia sta in aer?

pisimov2004: offf, nu mey, are rochia doua chestii care tre prinse una de alta, dar in asa fel incat sa se poata desface
pisimov2004: cusute nu merg, ca nu mai pot baga rochia pe mine
pisimov2004: multumit?

Jean Bica: pai...de ce nu zici asa
Jean Bica: am o sarma de otel...super misto...calitatea intai...nu rugineste, nu se rupe, nu se indoaie...cum o pui asa sta!
Jean Bica: e belea!
Jean Bica: este exact ce iti trebe...parol

pisimov2004: daca ai fi gajica, probabil ai arata la o nunta ca si cum te-ai duce la camp

Jean Bica: dar nu sunt...

pisimov2004: cu pantalonii lgati cu sfoara

Jean Bica: pai eu am curea...nu catarame agatate de roche...

pisimov2004: pt ca n-ai rochie
pisimov2004: altfel aveai

Jean Bica: deci? iti dau sarma sau nu...MAI, tu vrei sa negociezi cu mine...ca sa o scoti mai ieftin
Jean Bica: te-am prins

pisimov2004: nu vreau nici o sarma
pisimov2004: are taica-miu camara plina de sarme
pisimov2004: iti dau io altele, tot ieftin

Jean Bica: bine...dar niste tabla galvanizata nu iti trebe?
Jean Bica: sau...mai am niste tzevi de cupru...super misto
Jean Bica: un aragaz pe lemne?
Jean Bica: un radio pe lampi?
Jean Bica: un tv alb-negru?
Jean Bica: o papusa Aradeanca?
Jean Bica: nimic?

pisimov2004: detii cumva un muzeu?
pisimov2004: si asa mi-a umplut al meu casa de scule si alte mii de prostii
pisimov2004: numa niste vechituri in plus imi mai trebe

Jean Bica: sunt piese rare...se vede ca esti femeie
Jean Bica: nu se stie cand ai nevoie de ele

pisimov2004: de radio cu lampi?
pisimov2004: io n-am nici radio normal
pisimov2004: decat la unul din telefoane

Jean Bica: aaa..stai stiu ce iti trebuie...am niste holshuruburi cu filet invers...si click antideshurubare

pisimov2004: avem avem
pisimov2004: tzaspe mii

Jean Bica: mai am si un covor persan rotund de baie

pisimov2004: persan de baie?

Jean Bica: sau un geam de bucuatarie cu model...

pisimov2004: nu pot fara covor persan in baie??

Jean Bica: neee...pai stai pe ... sa stai cu picioarele pe gresie, pe ciment sau pe o bucata de plastic? NE! nu se poate
Jean Bica: trebuie sa simti caldura unui persan
Jean Bica: ai vazut tu persani constipati?>
Jean Bica: romanii majoritatea sunt...pentru ca gresia impiedica procesul tehnologic pentru carestai la baie

pisimov2004: mai bine imi iau o pisica persana
pisimov2004: e chiar mai calda decat covorul

Jean Bica: am si de aia...dar nu sta numai in baie

pisimov2004: nu tre sa stea in baie decat cand e nevoie de ea

Jean Bica: am incercat sa o lipesc cu superglue...dardegeaba
Jean Bica: aaa...am si lipici Pelicanol...

pisimov2004: o urma adica
pisimov2004: uscata


Jean Bica: poti sa lipesti ce vrei cu el...sau sa faci tzuica...e bun...da o aroma de zici ca e Alexandrion

pisimov2004: nu beau tzuika
pisimov2004: nici alexandrion

Jean Bica: bree...esti prea conservatoare...cumpara-l si treaba ta ce faci apoi cu el...clientul nostru face ce vrea cu produsele...

pisimov2004: poi aia e... ca nu vreau sa fac nik cu el

Jean Bica: mai am si niste sticle goale...adevarate opera de arta...daca pui becuri in ele...zici ca te afli in venetia...si de fapt tu esti in debaraua proprietate personala

pisimov2004: mai bine ma duc la venetia direct

Jean Bica: am si asa ceva...iti vand o lapa cu cascada si luminite...
Jean Bica: ieftin
Jean Bica: lampa...de venetia
Jean Bica: o carpeta cu rapirea din serai?
Jean Bica: un pescar cu peste din portelan de Oradea?
Jean Bica: o balerina?

pisimov2004: mooaa, carpeta cu rapirea din serai da, aia tre pusa in rama

Jean Bica: un incaltator cu cap de peste?

pisimov2004: nu-mi place [pestele

Jean Bica: un joc tetrix cu 999 in 1...vand 999 de jocuri la pret de 9...reducere ca te cunosc...cumperi carcasa si iti dau promotional si jocurile
Jean Bica: aaa...am o oferta pe care nu o poti refuza...borcane de iaurt cu sifoane din sticla si sticle de lapte...pachet promotional...platesti 9 sifoane, noua borcane si 9 sticle si al 10-lea e din partea firmei.

Jean Bica: cumperi ceva doamna sau esti prea zgarcita?

pisimov2004: rapirea din serai
pisimov2004: si sticle de lapte da numai daca ai si suport din ala in care erau carate
pisimov2004: d-ala de sarma

Jean Bica: Mda...vad ca nu sunteti o consumatoare de arta...asta e...trebuia sa ma gandesc...doar cautati catarama la o rochie de nunta...
Jean Bica: cum sa pui superbele sticle intr-un suport? ele trebuie lasta libere ca reprezinta insasi libertatea...de aia au si gura asa de mare...
Jean Bica: e daca esti chitroasa...ma duc la aia care apreciaza arta...nici nu iti zic la revedere!


Acu ca stiti care sunt aptitudinile mele in vanzari online , voi ce credeti …o sa am sanse sa mai scot macar de o bere acolo…si sa-mi mai platesc cate un curs de frizer din cand in cand ?

3 comentarii:

ely333 spunea...

daca faci afaceri numai cu gagici cum era precedenta,.....nu t vad bine.dar ai tratat bine,zic io problema.ideea e sa gasesti pers potrivita cu care sa negociezi.asa ca mai persevereaza-se vad sanse mari la orizont!

Jean Bica spunea...

o multumesc...mi-ai salvat week endul...eram dezamagit ca nu stiam ce fac de luni ca frizeria nu prea mai merge...stilul EMO e la moda...

Nikki spunea...

Foarte tare!!!

  • - Geanta din material textil rezistent si intarit cu material termocolant. Este cusuta manual cu motive populare romanesti. Motivul nu se repeta si pe spa...

Postări populare