Bine am re-venit…


E, nu, ca ma respect…
Dupa cateva luni prelungite de vacanta…si o criza teribila de « lipsa de somn » m-am gandit sa ma asez si eu la "casa" mea…mi-a ajuns cat am alergat prin Romania intr-o nebunie perpetua de a vizita tot si toate.
Dar « lasarea la vatra » nu s-a instaurat oricum…ci cu o dorinta nebuna de povesti…vreau sa aud si vreau sa spun…dar cel mai mult imi e dor de amintiri, de amintirile mele din anii de mult trecuti pe care ii pastrez doar asa...ca de aia e un "jurnal" ca sa imi pastrez impresiile si amintiriile...si cum blogurile nu existau acum 10 ani...imi adun amintirile acum si le leg aici....
Acum apreciez senzatia de toamna…si apropierea anotimpului « vinului fiert », « plapumioarei » si (poate, daca avem noroc) a zapezii…senzatia de toamna care poate face uitata dogoarea placuta a soarelui (am avut parte si de asta, nu numai de toropeala lui…sau poate ca eu numai asta vreau sa imi aduc aminte si sa uit restu’ AM ZIS !), apa calduta a marii, aerul tare si caldut al muntelui si culoarea tuciurie a pielii…acum astept cu nesat mirosul de frunze « ruginite », aerul racoros si plimbarile aiurea pe strazi.
Abia am incheiat o cursa si incep alta…
BINE AM REVENIT !

Niciun comentariu:

  • - Geanta din material textil rezistent si intarit cu material termocolant. Este cusuta manual cu motive populare romanesti. Motivul nu se repeta si pe spa...

Postări populare