6! Vine gaura sa ne suga!


Aseara cand am ajuns acasa de ce dau in fata blocului ?! Sedinta mare, dezbatere in toata regula…printre cei prezenti marii filosofi ai scarii : Sorel, Sile, Mitu, Gica, Fane si normal ca numai Jean mai lipsea…dar acum ajunsei si eu…Locul simpozionului era sala de conferinta dintre gard si bordura…Cateringul era pregatit – bufet suedez, iti luai ce vroiai de la buticul din colt : bere, seminte, chipsuri…avem di tate ! Ba, nu numai cateringul, ci si caterinca…era acolo. Stenograma discutiei o sa o transcriu in cele ce urmeaza. Nu exista un emitator si un receptor asa cum ar trebui…discutia este libera si toata lumea vorbeste cu toata lumea si toti in acelasi timp…asa ca numele filosofilor care au spus replicile memorabile de mai jos nu o sa apara si vor fi trecute de posteritate la « autorul colectiv » sau AN (autor necunoscut)…singurul autor cunoscut o sa fiu eu, da asta doar la inceput ca dupa aia nu am mai avut loc de greutatea ideilor lor. De asemenea, pentru a economisi spatiu am scos efectele sonore cum ar fi rasul, ragaitu’ sau onomatopeele. Dar ca sa pastram adevarul istoric trebuie mentionat ca rasul era peste tot la finalul tuturor replicilor din dialogul colectiv numai pe buzele celui vizat nu.
Subiectul : azi la orele 12 undeva la granita Elvetiei niste oameni de stiinta o sa refaca marele bang care a facut lumea…asta spusa asa mai prozaic…las pe seama oamenilor « specializati » in ale filosofiei de la mine din fata blocului sa faca poezia.
- Jeane, haidi, ba, odata ca de cand te asteptam…
- Da’ ce facui, bre ?
- Pai cum, ma…Maine vine gaura sa ne suga si tu stai nepasator ?
- Poate pe tine ca pe mine nu ma suge nimeni ca sunt nevricos, cum vad o gaura fug de mananc pamantu’ !
- Las’ ca stim… Sa nu mergeti, ma, cu asta la femei…ca vi le imbarliga la sentiment ca se simt alea vinovate si se lasa de meserie, ca cica e pacat sa fi curva… Pacat e sa mergi cu asta la femei, ca le strica !
- Ce ne facem, ba, maine…ca ne suge gaura aia si eu nu mi-am terminat de polishat masina si mai aveam atatea de facut…
- Ma, eu sunt shucarit ca mor si nu am facut-o si eu in trei…ca m-am saturat numai de Laura…
- Las’, ma, ca maine o sa o faci in trei…Tu, Laura si Gaura !
- Si unde mai dai ca Gaura o sa te si suga… Ca daca ii ceri lu’ Laura asta…o sa o mai vezi peste vreo doua saptamani cand ti se mai desumfla ochii…
- Ba, cica noi am fost ca o supa inainte de bubuiala de inceput…asa ziceau astia la TV !
- Da, ma, tu erai de taitzei, ca prea esti franjuri…
- Da, bine, ma, si tu erai de varza ca prea esti VARZA !
- Unde ai auzit tu, ma, de supa de varza ?
- Pai cand au vazut cat de naspa erai tu… au renuntat !
- Ba, gluma - gluma…dar eu nu mai beau ca vreau sa vad cand ma suge gaura aia…
- Las’, ma, ca tu oricum nu ai fost treaz niciodata cand vedeai vreo gaura…
- Mai terminati, ma, cu gaura si cu suptul…ca eu deja m-am excitat…
- Ce ne facem, ma, daca se razgandeste gaura asta si nu ne mai suge…ramanem neterminati ?!
- Sa vezi ce naspa o sa fie…ce o sa se scumpeasca tarifu’ la femei si la neveste ? ! « Pai ce ? Nu te-a mai supt gaura aia a ta de care erai atat de entuziasmat si vii acu’ la mine ?! Platesti dublu ! ! » Ia sa vedetzi voi daca nu asa o sa ne spuna…

Simpozionul s-a prelungit pana tarziu in noapte, eu am lasat distinshi filosofi sa dezbata pe marginea trotuarului si m-am retras ca imi inghetzase chelia proaspat lustruita.
Parerea mea…ca tot nu apucasem sa mi-o spun in dezbaterea amintita, este ca, chestia asta cu gaura neagra, e tot o forma de manipulare femeiasca…pai face parte din destinul nostru ca barbati. Toata viata ne-am tot trimis in « gaura » mamelor noastre unii pe altii…injuratura asta cred ca a fost inventata de o femeie si asa ne-au inserat in constient si la maturitate ajunsi avem numai « gauri » in cap…Normal ca suntem obsedati, doar am crescut cu imaginea asta in cap…Pe de alta parte, acum ceva timp femeile ne-au bagat alte chestii in cap…va mai aduceti aminte de « gaura » de ozon ? Cine naiba o fi facut descoperirea si cauza ei ? O FEMEIE, sunt convins…Pai cica de la freon ni se trage…si freonul unde il gasesti ? In frigider ! Si in frigider ce sta ? BEREA ! Deci sunt machiavelice !… cica ca sa nu marim gaura de ozon sa folosim frigideru’ mai putin…Si acum cica ne suge gaura neagra…Pai ce putea sa fie mai diabolic decat sa ne dea speranta si sa ne ofere o asemenea imagine plastica pe care putem atat de lesne sa o vizualizam cu ochii mintii… Nici nu ne trebuie prea multa imaginatie… La ce ne gandim noi tot timpu’ ? La gauri neagre ! Si ca sa fie si mai tare…au bagat si treaba cu « suptul »…ne-a terminat ! Nu mai suntem buni de nimic…asteptam nerabdatori sa ne suga gaura !
Si acum, ca ultima stire, cica nu se mai intampla nimic…deci s-a dus GAURA NEAGRA…nu o sa mai fie si nu mai suge pe nimeni. Pai e corect ?! …ne fac sperante si ?! … acum ? Ce ne facem ? Cred ca planul a fost minutzios pregatit… « ii lasam cateva zile pe fraieri sa spere, sa viseze la gauri negre care ii sug si…apoi le distrugem toate visele si facem uitata si gaura si suptul !!». Stiau ele ! ...si noi unde o sa ne intoarcem ? La femei ! DIABOLIC !

Niciun comentariu:

  • - Geanta din material textil rezistent si intarit cu material termocolant. Este cusuta manual cu motive populare romanesti. Motivul nu se repeta si pe spa...

Postări populare