Monkey Business



Pai da! Ma fascineaza cum functioneaza treburile in Romania noastra…se vand masini in draci, dar nu avem drumuri si parcari. Nu avem parcari, dar ne amendeaza daca parcam in loc nepermis. Se vand arme albe ca naiba (pasajul de metrou de la Gara de Nord e adevarat bastion al armelor albe, de aici poti sa iei de la bate la sabii ningea, lancete si toporisti, pentru ca cutitele tip Rambo si shishurile sunt deja perimate, nu mai sunt la moda), dar ne amendeaza daca ne gaseste cu ele. Te « urecheaza » daca ai un spray paralizant si corp de contabil, dar te lasa in pace, ba te si evita daca ai 120 de kilograme, esti ras in cap, haina de piele negra si tricou mulat pe burta si poti ditamai « Kalashnickovul » cu tine…
Ultima mea « durere » cum se poate vedea si in arhiva de pe http://jeanbica.blogspot.com/, sunt pistele de biciclisti…care sunt de a dreptul haioase…oferite ca o mare realizare anul trecut de catre municipalitate si eu ca un copil naiv chiar i-am crezut…acum de ceva timp am zis sa le si folosesc…ti-ai gasit ! Cum sa mergi prin gropi si peste/sub masinile parcate pe pista de biciclisti ?! Pista mamei lor de primari, care este !
Acum ceva timp ma plangeam de portiunea de pista dintre Piata Unirii si Piata Alba Iulia (iete aici imi manifestam « durerea » http://jeanbica.blogspot.com/2008/03/cu-bicicleta-prin-bucuresti.html). In mod normal, un om normal, s-ar fi potolit si s-ar fi lasat pagubash…ar fi luat-o eventual pe strada ca toata lumea, asa cum mi-a recomandat un prieten. Eu nu ! M-am ambitzionat sa caut si eu macar un kilometru de pista d-asta pe care sa merg…desi si daca as fi gasit-o…m-as fi simtit ca un cobai care se invarte in cusca lui stramta dintr-un capat in altul…
Cea mai tare chestie am vazut-o in dreptul Guvernului, in Piatza Victoriei, guvernantzii s-au gandit sa ne scoata ochii cu o pista…insa pista e comuna pentru, si aici urmeaza o enumeratie : biciclisti, pietoni, pensionarii si simpli cetatzeni care vor sa stea pe banca. Un fel de 3 in 1. Si asa mai bifeaza o activitate in program. « Am facut piste pentru biciclisti », pe care insa nu au cum sa mearga chiar cei carora le sunt adresate. Acest exemplu din Piata Victoriei e pe sistemul « dezbina si cucereste ! ». Adica pune tu pietonii si biciclistii sa se certe intre ei pentru dreptul si siguranta de a merge pe trotuar si poate o sa uite cat de idioti au fost cei care au gandit aberatia asta.
Dupa cum se vede si in poza…mitocanii au tras trei linii de sckoci galben pe trotuar si au botezat aberatia asta : pista de biciclisti…apoi le-a mai « bashit » (scuzati expresia flaturoasa) mintea sa mai puna si niste banci…taman pe pista si pe trotuarul si asa prea ingust…
Ce ar mai fi de comentat ?! Idiot sa fii, noroc ca esti si sa te mai numesti si primar !

2 comentarii:

Mihai PALADE spunea...

TREBUIE sa spunem in gura mare: Bucurestiul NU ARE piste pentru biciclete!!!

JEAN BICA spunea...

Eu tot mai sper sa gasesc una care sa fie ok macar pe un kilometru!
Dar nu cred ca am shanse...pista ma-sii!

  • - Geanta din material textil rezistent si intarit cu material termocolant. Este cusuta manual cu motive populare romanesti. Motivul nu se repeta si pe spa...

Postări populare