Jean Bica la Cronica Carcotasilor (Kiss FM)?


In urma cu o saptamana puneam pe toate cele trei – patru bloguri pe care le am (http://360.yahoo.com/jean_bica; http://jeanbica.blogspot.com/; http://jeanbica.wordpress.com/ si la profilul meu pe netlog.com) un text numit SONDAJ METROREX.
Textul a fost publicat si de alte site-uri, evident fara asentimentul meu…Nu ar fi fost nici o problema daca specificau sursa acelor randuri insa nu au facut-o. Chestie care mi se pare degradanta pentru « furaciosi » si trista pentru mine, ca autor. Faptul ca…acei autori de site-uri nu au binevoit sa si spuna de unde au luat textul mi se pare tare aiurea pentru ca este o chestie care ar fi fost nu numai necesara, deontologic si conform unor norme ale dreptului de autor, dar si de bun simtz : nu iti insusheshti bunul altuia sau daca o faci, macar spui ca e al lui… Si eu pe blogurile mele am promovat sau publicat (e chestie de nuanta) texte sau fotografii care nu imi apartineau dar mie mi-au placut si am considerat ca e frumos sa le prezint si altora, dar am facut-o sub o rubrica care sa nu lase loc de interpretare : PESCUIT DE PE NET. Si daca stiam autorul l-am si specificat. In fine, vorba lui Mircea Badea, « traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul »
In aceeasi ordine de idei, cica, textul meu a fost citit si la Cronica Carcotasilor a lui Huidu si a lui Gainusha de la Kiss Fm. Nu pot sa certific aceasta pentru ca nu am ascultat, insa, daca e adevarat, sunt mandru : sondajul unui frizer a fost promovat de Huidu si Gainusha la radio…asta suna bine ! Daca voi stitzi ceva va rog sa imi spunetzi si mie. Insa momentan nu pot sa ma bucur pentru ca sunt scarbit de cele de mai sus…cu preluarea fara a specifica sursa.
Altfel spus…maine am sa public o poezie a MEA…azi am scris-o. Se numeste “Luceafarul”. E cam lunga. E vorba de niste chestii de iubire intre una si luceafarul. Asta nauca se indragosteste de luceafar. Asta, luceafaru’…c-o fi, c-o patzi. Ea, indragostita, cica sa vina el la ea in camera, el , ba sa vina ea la el acolo sus…se cearta astia ce se cearta pana intra unu pe felie…Catalin…Stitzi, pe ea o chema Catalina…si baga bagabontul vrajeala din top de o da p-asta cu craci in sus, fata singura la babaci si plina de lovele ca ta-su era mare smecher, pune botu’ si uita de fraieru de luceafar…ca vorba aia…unul ii dadea stele, norisori…dar fata vroia si ceva concret…nu atata poezie si platonism…cum naiba sa faci sex cu un luceafar ? Si poezia mea se incheie cu luceafarul care parasit si ignorat da sa isi taie venele pe verticala, Catalin o abureste pe Catalina care uitase ca il imbarligase pe luzerul de luceafar…insa perversa ii trece prin cap ca nu ar fi rau sa ramana cu bagabontul de Catalin care ii da placeri sigure si cu spiritualul luceafar sa mai stea la un pahar de vorba cand e Catalin la alta sau la bauta…si poezia mea se va incheia cu un luceafar sictirit care ii zice lui Catalina ca e bagaboanta si ca pe ea nu o intereseaza daca o fi el sau altul, ca ea vrea doar un fraier care sa ii spuna ca e frumoasa, stramba naibii ! O sa vedeti ca o sa va placa ! Am zis !

2 comentarii:

Ioan spunea...

Si eu mi-am gasit un text publicat fara numele meu pe un blog (desi numele meu exista pe site-ul de unde a fost luat textul), si mi s-a intamplat asta si cu profilul de pe hi5. Un pusti de vreo 15 ani si-a pus la "about me" textul scris de mine, cu mici modificari (interzise de asemenea de legea dreptului de autor)... Ehe maica... uneori greseala se poate remedia, dar alteori... e doar trist.

Imi place poezia de ai scris-o, pacat ca cei mai multi oameni o vor analiza ca forma, si nu vor intelege cu adevarat sentimentele din ea... Si Catalinele o vor invata pe dinafara pentru ca suna bine, si vor lasa Luceferii pe Catalini...

"Totusi este trist in lume..."

Dar e minunat cand cineva lupta impotriva acestui lucru.

Anonim spunea...

baai! pentru dreptul de autor, exista visarta, la etajul 2 de pe nicolae iorga, la uniunea artistilor, care se ocupa sa-ti adune banii de drepturi de autor!
Beee!

  • - Geanta din material textil rezistent si intarit cu material termocolant. Este cusuta manual cu motive populare romanesti. Motivul nu se repeta si pe spa...

Postări populare