Despre cura de slabit

Cum spuneam sunt un "pinguin" misogin...deci asta s-ar traduce prin faptul ca am cam luat in greutate in iarna aceasta si in ultimile patru dinaintea acesteia. Am ajuns la o greutate care imi permite sa gafai dupa ce urc doua etaje, sa fiu mai bine sarit decat ocolit si toate celelalte glume cu grasi. Aceastea fiind descoperite, a trebuit sa iau oaresce atitudine pe care am pus-o intre doua felii de paine si am mancat-o. Eee, nu!

Am decis ca trebuie sa slabesc, dar nu e chiar asa usor pentru ca toate informatiile despre slabit sunt apanajul femeilor. Ele stiu cum, de ce, cat, pana unde si etc, etc, si m-a pus naiba de am lansat pe messenger subiectul si nu mai putin de vreo 20 de tinere doamne s-au oferit sa ma trainureasca in demersul meu. Si asa am ajuns sa pun la cap informatii mai mult decat contradictorii. Una zicea ca cel mai bun este regimul disociat, alta ca sa trag pe ceaiuri, o alta ca mai bine m-as apuca sa mananc muraturi si asa mai departe...ca dupa avalansa de binevoitoare care vroiau sa ma ia sub aripa lor ocrotitoare de profesioniste in ale slabitului ajunsesem la concluzia ca cel mai bine nu mai mananc nimic ca toate ingrasa sau sa stau cu detectorul si calculatorul langa mine ca sa nu mananc ce ingrasa si ce mananc sa nu aiba prea multe chestii (nu stiu ce si cum pentru ca avalansa de termeni noi m-a bulversat total). Da, deci fara mancare, bautura...dar cred ca femei am voie, ca ard grasimile si efortul consumat este cam cat as face daca as alerga doua lungimi de stadion.Nemultumit de rezultat mi-am luat burta in maini si am plecat la shopping in supermarket, doar m-o ajuta D-zeu si o sa ma lumineze in ceea ce trebuie sa mananc sau sa nu mananc pentru a mai da jos niste kilograme. Am trecut cu mana la nas si uitandu-ma in alta parte pe langa standurile de inghetata, pizza si bere...si am ajuns la ceaiuri. Iehhhh, in fine, am decis sa o iau pe varianta disociata: carne, lactate, legume - fiecare zi cate una si apoi iar si iar...

Si ca un facut, la lactate, cine cauta iaurt fara grasime ? Eu cu doua dolafane care isi impartaseau experientele: "Fata, Nelu al meu, a zis ca deja am slabit de cand tin regimul asta. Asta e cel mai bun din toate care le-am tinut. Nelu zice ca sunt deja supla si seman cu TEO. " Ma uit si vad o "TEO" Trandafir in primele ei zile in care iesise pe sticla si ma gandeam: "Frate, cum o fi aratat crenvushtiul asta inainte de dieta? Si Nelu o fi chior? Unde mama naibi e ea supla ? la degete?" Insa plin de sperante mi-am luat alimentele si am fugit spre casa. Daca "balerinele" acestea pot… eu de ce nu as putea? Cosmarul a inceput chiar inainte de inceperea curie. NU AM VOIE SA BEAU BERE?...pai cum? Pai la cat am investit eu in burta mea macar atat merit si eu. NU AM VOIE MICI? NU AM VOIE SEMINTE DE FLOARE?Pai asta inseamna ca ma dezic de Romania si romanism. Pai cum mai stau eu cu baieti in fata blocului fara sa sparg o samanta, sa beau o bere si sa mananc un mic facut in parcarea din spatele blocului? Mai bine pufos decat fara mici, mai bine dolofan decat fara bere, mai bine gras decat fara seminte. MAI BINE MORT, decat slab si trist! TRAIASCA GRASII SI GRASELE ca sunt mai veseli si optimisti decat restul!!!

4 comentarii:

oana spunea...

pai tre' sa fie mai veseli si mai optimisti pentru ca traiesc mai putin, trebuie sa profite cat pot de timpul ramas. :D

Semnat:
o grasalanca!

Ea spunea...

:))))

eu zic sa lasi la o parte faza cu iaurtul fara grasime (bleah!) sau ceaiul (caaahhhh!!) sau regimul disociat. fa un pic de miscare cand iti premite timpul (vezi un fotbal cu baietii in week-end sau cateva ture de stadion), iar in ceea ce prieveste micul si berea nu uita ca ai o viata pe care meriti sa o traiesti din plin.

pups!

JEAN BICA spunea...

Pai...sa alerg?! Bleahhh, pai asta inseamna sa renunt la toate placerile vietii...pai care mai e haiul? Sa nu mananci tu ca spartul pe la 12 noaptea cand vii de la o bauta cu baietii, sa nu te umplii tu cu shaorma cu multe sosuri, sa nu mananci tu paine cu kechup si mai stiu eu cate si cate?! Naspa!

Anonim spunea...

poza nu e facuta bine....se vede de la o posta ca e operata..hi hi hi...
:P ...in rest vad ca are cine sa-ti dea sfaturi....

  • - Geanta din material textil rezistent si intarit cu material termocolant. Este cusuta manual cu motive populare romanesti. Motivul nu se repeta si pe spa...

Postări populare