Cenaclul Jean Bica la Kiss FM !




Dupa pseudorevolta mea de ieri in care incercam sa « plastifiez » (ca de « infierat » nu se poate spune…) gestul de a-ti insushi textele altora fara sa spui ca sunt ale lor, spuneam de asemenea ca mi s-ar fi citit un text in emisiunea Cronica Carcotasilor a lui Huidu si Gainusa de la Kiss FM…azi m-am mai linistit. Am confirmarea ca textul meu chiar a fost citit in emisiunea de la radio si cativa dintre cei care au pus textele mele pe blogurile lor fara sa imi ceara voie s-au scuzat. Deci…sunt linistit.
De asemenea, ieri spuneam ca o sa public azi o poezie. M-am razgandit. Nu mai public poezia aia, nu ca suna a telenovela sau film (cu si ) pentru adolescenti, ci din alte motive. Pai cica una se plictisea si se indragosteste de un « tocilarul clasei », un aerian care lumina si el aiurea a plictiseala, adica o ardea aiurea printre nori. Dar se baga pe felie un smecher, idolul femeilor, « popularul » din poveste, si o ia pe tipa cu vrajeala de centaur si mi-o imbarliga pe fraiera, mi-o ia pe asta cu fulgi cu tot de o da cu roatele in sus… Tipa e praf si uita de toti luceferii si tocilarii care ii spuneau cuvinte frumoase si o ridicasera in ceruri pana i-a inselat cu ingerii…Dar, la prima bauta a smecherului, ala popularul – stitzi voi !, fata isi aduce aminte de tocilar si mai vrea odata…dar asta prinde tupeu, stitzi avuse o discutie cu babacu si cu ma-sa si astia ii spusesera ca tipa aia e bagaboanta nu e asa rasata ca ei…si nu o sa fie bine, ba il si dezmosteneste daca…si asta a renuntat si ii da cu flit parasutei…(desi nici parasuta nu era chiar o sarantoaca, cica era singura la parinti si avea vila mare cu turnuletze si ta-su era strigat « imparate ! », dar in fine…ce ti-e si cu intelectualii si bogatii…nu le prea convine sa se amestece…) »
E asta era povestea…poeziei. Dar nu o mai public ca cica a dat-o altul inainte pe un blog, dar de mult…unu’ Eminescu, parca ! Un necunoscut…dar daca a fost primu’ ce sa fac ?!
Dar ca sa nu fac si eu o greseala ca astia care s-au dat « spirituali » cu textul meu…am ales sa il las pe Emi’ asta sa se bucure singur de munca lui.
In rest, eu sunt un bun crestin si le zic alora care mai imi publica textele sub numele lor : « Luatzi, bre, luatzi, nu va sfiitzi…dar mai puneti si voi din cand in cand (adica de fiecare data) si un link spre sursa materialului ca poate « mai e » cate unii care vor sa mai citeasca si continuarea sau alte texte de acelasi gen ». Am zis !

5 comentarii:

Anonim spunea...

atentiune, putina atentiune jenica, mama! atentiune la piedestal! sa nu cazi de pe el si sa-ti julesti nasucul ala micut si scumpic.
nu de alta, da' vreau sa mai citesc si alte sondaje :D

cu grija si devotiune, anonim2

JEAN BICA spunea...

sunt convins ca lumea m-a luat ca infumurat pentru incrancenarea mea cu acel text...stiu ca nu e cine stie ce text...problema mea a fost de principii...nu se face asa ceva...mi se pare degradant sa preiei un bun al altuia si sa il dai ca fiind al tau...si sunt gata sa apara si sa ma lupt si pentru alti, indiferent de valoarea lor, pentru ceea ce le apartine. Deci, in concluzie, e vorba de un bun simt ...

oana spunea...

sunt total de acord cu tine. e furt!

dar am si eu o intrebare, cum ai dat de propriile texte pe alte bloguri, din intamplare? din blog in blog?

JEAN BICA spunea...

nu! cu atat mai mult cu cat toata saptamana trecuta am fost la munte...fara net. Dar am suficienti prieteni care ma informeaza...si asa incet incet am aflat si de mailul care a circulat si a ajuns la prietenii mei din 3-4 directii diferite si de faptul ca am fost citit la Kiss FM de Huidu si Gainusa si...in final ca textul a fost preluat fara a indica sursa de diverse persoane. In plus, eu am aflat doar de cateva si abia acum...cine stie cate or fi fost preluate asa pana acum...Dar nu e bai...se mai intampla, problema este ca gentul nu e frumos si se poate intampla oricui care insa sa nu aiba puterea sa se apare...sau sa nu aiba prieteni care sa o faca pentru el.

Geta Borimaciu spunea...

Jeane ti-e rau? eu tot la aceeashi croitorie lucrez si tot cu acelashi metrou ma dau...si tu in loc sa te vaitzi..mai bine-mi dadeau o frezie shi un martzisor...

  • - Geanta din material textil rezistent si intarit cu material termocolant. Este cusuta manual cu motive populare romanesti. Motivul nu se repeta si pe spa...

Postări populare