Secvente de viata...




Pare ca va urma o chestie lacrimogeno-dulcegaroasa…nici pe departe!
Doar ca am lipsit de pe net de mult timp…mi-a lipsit si el mie si eu lui (sper !) si au existat numeroase « secvente » demne de luat in seama…Asa ca…urmeaza stirile !

Fachirul BICA, a inghitit circa 32 de ace…cu fundul

Dupa o vacanta de iarna prelungita a urmat o perioada de raceala prelungita (si costisitoare) cand fundul meu de frizer s-a simtit ca o pernita de ace de croitorie…nu mai putin de 32 de intepaturi si peste 48 de sticlute de ser cu Penicilina au inlocuit alcoolul care imi curgea prin vene. Daca atunci imi dadeai cep curgea vin cu Pepsi, dupa experienta « fierbinte » mi-ar fi curs ser cu Penicilina.

PNL-ul se pregateste de campanie

Odata cu inceperea anului si dupa experienta « fachirica » era momentul sa imi schimb si locul de munca. Asa ca anunt pe aceasta cale pe fanii mei ca nu mai « ciopartesc » la acelasi salon, acum am « promovat » la unul cu shtaif, mai central, practic cu circuit inchis. Dar nu asta e stirea…ci faptul ca am primit o « amenintare » stranie… din partea unui « bashtinos » din frizerie cu ceva influenta.
Xman : Ba, daca nu votezi si tu si familia ta, acum (aici probabil se referea la un moment care se apropie, dar pe care eu nu il stiu – probabil urmeaza niste alegeri locale ?! habar nu am !), cu PNL-ul va belesc…
Jean Bica : Eu ? Dar stiti, eu sunt doar un frizer…apolitic…nu prea am eu d-astea.
Xman : Pai daca ii lasam iar pe astia sa castige…nu vezi unde a ajuns tara asta ?
Dialogul a fost scurt…dupa cum se si vede. Dupa insa a urmat un monolog de a dreptu’ spumos. Mi-am pus multe intrebari…o sa ma limitez la cateva.
Genul asta de amenintari…nu sunt de natura penala ?
2.1 PNL-ul o duce asa de rau incat a ajuns sa faca presiuni si la frizerii tineri ? A terminat campania printre frizerii batrani ?
2.2 PNL-ul o duce asa de rau incat a inceput sa isi faca campanie prin intermediul unor « neica-nimeni » ?
Eu, Jean Bica, pot salva PNL-ul daca votez ?
Cum o arata Jean Bica belit ?
Astept raspunsurile pe adresa « redactiei ».

Pinguinul de serviciu : stiri din metrou

Noul job imi solicita la maxim mersul de pinguin. Mai exact in fiecare dimineata sunt supus chinului de a merge cu metroul in ore de inghesuiala maxima. Mersul cu metroul este de a dreptul fascinant. Pai…in fiecare dimineata privesc la moacele posace si adormite a celor care se incumeta sa mearga cu mine in vagon. Sunt de a dreptul incitanti…sa le privesti figurile si sa iti inchipui ce gandesc…ca parca toti s-au apucat de dimineata sa isi calculeze banii din cont in gand, atat de preocupati sunt. Figuri buimace, matoale, creponate, mazgalite (de parca s-au machiat pe un taur furios care se misca continuu si pe intuneric), furioase…
Mai interesant este atunci cand se intalnesc pe culoare…e ca si pe sosea…sunt niste unii care « muschiul » lor a vrut sa isi ia masina de 6 tine cu o herghelie de cai si cred ca actul de prorietate a tancului ii confera si dreptul de a fi primul la semafor…si in « civilie » (adica pentru pietoni) e la fel…sunt niste unii care cred ca daca imping si se imping, alearga sau dau din coate o sa ajunga mai repede unde vor…nu e asa ! Ritmul e acelasi…mergi incolonat ca pinguinii si astepti sa iti vina randul sa faci pasul inainte pe scara evolutiei de la Unirea 1 la Unirea 2 sau de la Eroilor (peron central) la Eroilor (lateral stanga dreapta, depinde de perceptie si asezare in spatiu).
La fel de haios este sa urmaresti reactiile oamenilor cand se pregateste inchiderea usilor…romanul cred ca nu s-a nascut doar poet…ci si cascador. Zilnic gasesc doamne venerabile, ca varsta sau atitudine, care se arunca in metrou ca in gramada de rugby…exact atunci cand da sa se inchida usile. Domnii sunt mai practici…incearca cu geanta…baga mai intai geanta si apoi intra si ei. Mai sunt cativa pusti care sar in metrou ca la sotron…si le ramane ghiozdanul afara. Dar daca ajungi inauntru…urmeaza episodul in care o doamna sau un domn supraponderal te ia sub « burta » ei/lui protectoare. Si stai acolo prins ca in conserva…in speranta ca o sa gasesti o bresha prin care sa respiri…prin cutele de slanina a doamnei/domnului. Nici o sansa !

Ziua fara televizor

Mda, mi s-a stricat unul dintre cele trei televizoare. Tragedie. De a dreptul parastas…bocete, urlete… « Unde te ai dus tu Orionule ? Si cui ma lasi tu ? Cine o sa iti mai mangaie tie tastatura ? Cine o sa te mai gadile pe tine pe programe ? Cine o sa mai iti rasfoiasca tie teletextul ? Cui ma lasi, Orioane ? Cine o sa mai imi arate mie fetele de dupa 12 noaptea ? Cine mai imi arata mie sange si topoarele din cap de la stirile de la ora 5 ? »
L-am pierdut pe Orionica al meu…acum imi aduc aminte cu tristete de diagonala lui mare, de telecomanda lui « pufoasa », de culorile lui « spalacite » si sunetul lui stereo. Fie-i circuitele usoare si sa ajunga sa conduca peste snobii de « Plasmatici » si Tefetisti ». Am zis !

2 comentarii:

Anonim spunea...

roata se roteste, se invarteste si poponetu' lu' bica "trebuia" sa fie nitel atentionat la inceput de primavara

sa slujiti cu devotiune la noul salon, domnu' jean si sa ne bucuriti cu prezenta dvs incantatoare si sa ne mai povestiti despre lume asa cum numa' ochisorii dvs stiu sa o patrunda... fara ca lumea sa poata patrunde in lumea dvs

semneaza: cititorul fidel anonim2

JEAN BICA spunea...

Mda, se putea si fara...poponetzul meu nu se supara absolut de loc...dar si faptul ca a fost bagat in seama din 6 in 6 ore nu cred ca l-a deranjat, ba cred ca l-a facut mai mandru...cine mai e ca el?! Acum e "tata lor" in materie de gauri. Da lectie in ceea ce priveste piercingul...sau asa crede el.

  • - Geanta din material textil rezistent si intarit cu material termocolant. Este cusuta manual cu motive populare romanesti. Motivul nu se repeta si pe spa...

Postări populare