Dialog subtilo-ametzit


Nu va vine cateodata sa va bagati sub o plapuma pe soba si sa stati acolo ascuns(a) ? Dar tocmai atunci se gaseste un (o) idiot (ata) sa va deranjeze ? Mie mi se intampla frecvent. Atunci cand stau si eu si dorm, ca bunul golitor de pahare matol si obosit dupa o zi de ciuntit imbogatzitzi grasi ca niste purcelusi de lapte, pe un scaun la metrou si ma gandesc ca mai am un pic si ajung la casutza mea si dorm intr-un pat pe care nu l-am mai vazut de mult…tzop se gaseste si pasagerul turmentat care nu stie de unde pleaca si unde se duce…ma dernajeaza din contemplarea peretilor (eu ca baietzi admiram peretii…)
- Nu stii cum ajung la Eroilor ?
- Pai la Eroilor sunteti…
Trebuie spus ca eram la Eroilor si ca rictusul de pe fata mea se datora tutuirii si izului de « Saniutza » care il emana interlocutorul…De asemenea, trebuie spus ca era totusi doar ora 16.00, prea devreme pentru a fi « parfumat », iar nenea asta era deja « imbalsamat ».
- E na ?! Unde ?
- Pai, iote, aci e Eroilor !
- Pai eu trebuie sa ajung la Gara.
- Pai…
- Dar mai intai la Eroilor ca ma asteapta soacra-mea !
In acel moment s-a facut lumina. Soacra era un motiv serios de “imbalsamare”, dar faptul ca era prost nu era motiv de soacra…asa ca se cam anulau una cu alta.
- Pai ati ajuns bine. Aici e Eroilor. Si luati metroul de aici si va duce la Gara de Nord.
- Pai ce sa caut eu la Gara de Nord, ca eu vreau sa ajung la nevasta-mea la Giurgiu.
- Pai nu ziseshi, bre, ca vrei sa ajungi la Gara ?
- Io ? Eu trebuie sa ajung la Eroilor sa o iau pe soacra-mea si sa ma duc la Giurgiu.
Mi-a fost clar ca tipu era cheaun…nici eu nu eram prea breaz, dar macar eram cu tot stolul acasa. Insa discutia mi se pare haioasa si din bunul samaritean am devenit un dracushor dornic de show.
- Pai ce sa faci bre la Giurgiu ? Si de ce baushi ? Ca sa iti faci curaj ?
- Pai m-a parasit nevasta-mea…si ma duc cu soacra-mea sa ne impace…si am baut ca…mi-era sete.
- Da’ trebuie sa-ti fi fost sete rau… Dar de ce te-a parasit, bre, nevasta ?
- Ca m-a prins cu sora-sa…cica ne pupam ! Si eram si beat.
- Pai daca erai beat ce vroia sa faci exercitii la mate…dar si mata…cu sora-sa ?
- Pai e buna rau…dar ea ma pupa, nu eu. Eu eram muci ! Bausem ! Si ea ma pupa…ma-sa i-a zis si nebuna a pus botu’ !
- Pai…si acum te duci cu ma-sa sa o impaci ? Pai nu faci mai rau ?
- Pai i-a zis asta ca e senila si a aburit-o ca nu era ea…ci o vecina si ca nu ma pupam cu ea…ci ii sopteam ceva…
- What ? Ce ? Nu pricep…
- Nici eu…de aia m-am si imbatat…ca poate nu ma intreaba pe mine nimic si se inteleg ele, muierile intre ele…
- Deci tu nu esti beat…simulezi ! ?
- Ba sunt, dar prima data cu un motiv…
- Foarte tare…
- Deci cum ajung la Gara…
- Pai nu ziceai ca…o iei pe soacra-ta si te duci la Giurgiu ?
- Pai si cum sa ajung la Giurgiu ? Cu avionu’ ?
- ?!
Asta asa e…cu ce ajunga omul la Giurgiu ? Stiu. Calare pe soacra mincinoasa !

3 comentarii:

Anonim spunea...

super tare...la inceput, dupa ce l-am citit prima oara, am ras in hohote.
apoi, dupa ce l-am citit pentru a doua oara...parca ma apucase plansul...doamne! asta e de fapt realitatea in care traim zi de zi , aici, la noi in tara. e trist, e amuzant...e...e caragiale !!!! traim si simtim ca pe vremea lui caragiale! nu ne-am schimbat absolut deloc. am incercat sa ne cosmetizam (stii ciobanii aia cu mertzane dar rupti in cur), am incercat sa simulam ca suntem altfel..dar, de fapt, suntem noi, cei de atunci...dintotdeuna ...dinainte de caragiale si de pe vremea lui..nu am evoluat deloc ..sa rad sau sa plang??

JEAN BICA spunea...

RAZI! Inevitabil trebuie sa razi!

Anonim spunea...

lasati plapuma si lasati si suba domnu' jean, ca o venit primavara! mai dati jos din "broboade" si bucuriti-va impreuna cu noi, muritorii de rand de primavara si mai lasati si "imbalsamarile", chiar daca stolul va ramane aproape intact. nimic nu se compara cu viata vazuta clar, fara vreo aroma ori modificator/ameliorator de gust

ps: un ochi rade, altul plange. o viata o avut amaratu' asta si si-o inecat-o in arome amare. si-o beut-o. trist

anonim2

  • - Geanta din material textil rezistent si intarit cu material termocolant. Este cusuta manual cu motive populare romanesti. Motivul nu se repeta si pe spa...

Postări populare