Dialog imaginar 8


Intr-un vagon imaginar de metrou care ajunge intr-o statie imaginara, doi tineri coboara. El o ridica pe ea pe un scaun pe peron.
- Ia, sa vezi si tu cum e sa fi deasupra, ca apoi o sa fiu eu tot timpul...si rade cand ea era nedumerita si privea in jos nauca.
- Data viitoare o sa fi deasupra...dar dedesupt nu o sa mai fie nimic! replica ea si sare in spatele lui.
- Crezi ca pot sa mor?
- Ce m-am ingrasat asa de tare? spuse ea din spatele lui
- Nu, tu ai fost dolofana tot timpul, m-am obinuit...ma gandeam daca pot sa mor din supradoza. In fiecare zi am nevoie de o doza de “tine”. Ce o sa se intample cand o sa iau supradoza? O sa mor?
- Cu siguranta! Si pe crucea ta o sa scrie...”a murit ca fraieru din prea multa dragoste”. Adica ce? Pot sa fiu prea mult pentru tine in vreun moment? Eu ma droghez cu tine...dar nu mi-e teama de supradoza...pot sa mi te injectez in vene ca nu mor, pot sa imi schimb si sangele cu tine...o sa traiesc mai mult...Dragoste nu ucide, doar lipsa ei.
- Si atunci o sa ne amestecam? Ca in versurile din Vama Veche?
- Unii te vad numai pe tine/Altii ma vad numai pe mine/Ne suprapunem atat de perfect/Incat nimeni nu ne poate zari deodata...Blandiana, parca!
- Iete-te, bre, ce poeticoasa esti...ia da-te jos de pe mine ca m-ai cocarjat...Ce-ti mai place shaorma!
- O,da...
Au ajuns si ei acolo unde tot orasu s-a dus sa vada mormanu de fiare imaginare care trebuia sa fie un brad, cel mai mare din Europa!
- Iete-te,bre, ce crescu in mijlocu orashului...se mira ea.
- Mda, un rahat...intunecat!
- Afarã roiesc întunerici/Aici suntem noi luminosi!Asa ca nu conteaza...luminam noi si pentru el!
- Fata, esti predispusa la sinucidere...esti o neinteleasa...
- Da, dar tu ma iubesti si asa...o melancolica, nu?
- Mai mult decat ieri si mai putin decat maine!
- Da, ma aburesti mai mult decat ieri si mai putin decat maine...
- Nu, botzogash, te iubesc azi mai mult decat ieri si mai putin decat maine...
- Botzogash?!
- Da, nazdravan adica...
- Mda...aha! Stii? Acum si inima mea are o inima...si desena pe parbrizu unei masini o inima mai mare si inauntru ei,in stanga, o inima mai mica... Si aia esti tu!
- Dar de ce inima mea e mai mica?
- Pai si cum ai vrea sa fie...mai mare? Pentru ca dragostea mea pentru tine e mai mare decat dragostea ta pentru mine...

Si incet-incet...inaintau pe bulevardul plin de neoane de la reclame, plin de beculetze si vitrine luminate...dar toate paleau in fata luminii care o degajau ei... desi nu toti erau capabili sa vada lumina lor...doar cei care inca mai iubeau, inca mai simteau, inca mai doreau...restul treceau nepasatori pe langa gura casca la o lumina chioara si searbada de la instalatiile artificiale...

Un comentariu:

Anonim spunea...

"Fata, esti predispusa la sinucidere...esti o neinteleasa...
- Da, dar tu ma iubesti si asa...o melancolica, nu?
[...]
- Da, ma aburesti mai mult decat ieri si mai putin decat maine..."
Ce frumos... cu toata mica ei paranoia legata de abureala (sau poate stie ea ceva ;)) )... si totusi, cat de neimaginar pare :). Imaginar e ca e si frumos si real.
Mirinduta

  • - Geanta din material textil rezistent si intarit cu material termocolant. Este cusuta manual cu motive populare romanesti. Motivul nu se repeta si pe spa...

Postări populare