Dialog imaginar 6


Intr-o capitala imaginara, intr-o tara imaginara... de parca realitatea ne lasa sa ne mai imaginam ceva... Numai aceiasi doi tineri din episoadele trecute, sau poate altii imaginari ca si ei... se plimba pe strazile orasului, purtand in suflet o tinta imaginara.
Ne mai plimbam mult? spuse el putin contrariat.
Comentezi? se ratoi ea la el ridicandu-se pe varfuri ca sa se impuna.
Ce-i Power Puf, te oftici? Intrebam si eu...
Eu as vrea sa ne plimbam 100 de ani, atata timp cat poti sa ma tii de mana si sa simt ca esti alaturi de mine.
Mai, esti sadica cu mine... pai speranta mea de viata e de vreo 70 de ani... si tu vrei sa ma chinui inca vreo 50?
Adica ce vrei sa spui... ca prezenta mea langa tine e un chin?
NU, Power Puf! Dar stii tu... de la o varsta si noi barbatii... ne scade apetitul, sau nu apetitul... ci posibilitatile... si nu mai merge... Asta da, chin! Pai daca nu o sa pot sa mai .... n-o sa ne plictisim unu de altul?
Nu, o sa stam si o sa privim la nepoti.
Cand fac dragoste?!
Nu, mascariciule! Cand se joaca, cand cresc... si-o sa ne tinem de mana, o sa ne plimbam si-o sa ne iubim...
Mda, ne iubim, Power Puf?! Asa, platonic... fara....
Fara!
Mda, ooook!
Dar de ce tot imi zici Power Puf?
Ca am vazut ca semeni cu ele: mica, razbonica si nevinovata!
Eu, razboinica?!
Pai pana acum ce facusi... mai aveai putin si ma linsai… ma speriasem de posibilitatea a ajunge mai departe de 40 ani.
In timp ce el topaia pe garduri, ea se uita la ceas...
Uite, e fix! spune ea si zambeste cu subinteles.
Da, vad ca la tine e fix si e normal sa fie... ca pe tine, da!
Adica?
La mine nu e fix! Pentru ca pe mine… nu e fix!
Ba si la tine e fix, dar esti tu prea chior ca sa vezi...
Pai, arata-mi tu ca e fix.
Pai tu nu vezi, nu simti, ca e fix?
Pai, as vedea eu ceva, as simti eu... dar am nevoie si de dovezi clare ca e fix.
Pai ce, eu am dovezi ca e fix?! dar simt eu ca e... vreau sa fie, stiu ca e!
Nu neg nimic din ce zici... dar la mine trebuie sa imi arati clar ca e fix.. ca altfel nu cred. Ce nu vad, nu cred...
Daca te mai indoiesti mult nu o sa fie vreo juma’ de ora deloc fix... pana imi trece si o sa fie iar... ca nu pot sa nu fie fix... ca e fix asa nauc cum esti tu...
Pai...
Nici un pai... pupa-ma si taci, ca spui numai prosti... blegule!
Chiar daca el nu-si incheiase jocul, stia ca e fix... poate un fix mai de inceput, un fix in felul ei... dar era o forma de fix... si el, dar si ea, stiau ca niciodata fixul nu era la fel, doar ca de data asta era fix la amandoi si asta o simteau prin piele de fiecare data cand buzele lor se intalneau... poate nu va fi fix inca 100 de ani, dar in acel moment, in orasul imaginar, pe strada imaginara... era sigur fix pentru amandoi.

Niciun comentariu:

  • - Geanta din material textil rezistent si intarit cu material termocolant. Este cusuta manual cu motive populare romanesti. Motivul nu se repeta si pe spa...

Postări populare