Dialog imaginar (5)





In capitala Romaniei…imaginara, intr-o statie de metrou…imaginara, doi tineri se inghesuie pe un scaun pe peron. Se inghesuie e mult spus...pentru ca fata lor se citeste satisfactia, desi par intr-un conflict evident...

- M-ai pacalit, mi-ai spus ca nu te mai duci acolo, spuse ea, in acelasi timp dandu-i o palma dupa ceafa lui.
- Da’ stii? Nu am putut! A fost datorie morala. Ce sa fac daca trebuie sa ma duc...dar stii? Eu nu mai am nimic cu ea. Nu am iubit-o! Sau nu ca pe tine, spuse el vadit incurcat, mai ales ca palma ei statea amenintator in parul lui la ceafa...
- Hmm, stramba ea din nas.
- Da, pe bune...oi mai fi iubit eu in viata asta mea...dar nu pe ea, deci nu ai de ce sa iti faci griji. In definitiv, gandeste-te...acum sunt cu tine si numai cu tine si stii bine ca as face orice pentru tine...ceea ce inseamna ca la tine tin? Nu?
- Nu esti sigur?! Te indoiesti? Ai dubii? Ai nevoie de confirmarea mea? Vrei sa iti spun eu daca ma iu....
- Hei, hei...nu am zis asta. Eu stiu sigur ce simt...voiam numai sa nu mai ai tu dubii. Mai ales ca risc sa o vad zilnic. Suntem colegi, ce naiba…ce sa fac ?! Vino cu mine ! Ma astepti in fiecare seara la scoala…
- Ti-ar placea, golanule?! Ce ti-ar mai creste cota daca vine gagica si te asteapta la scoala?! Nu ti-ar mai ajunge tovarasii nici cu prajina la nas...Smechere!
- Pai, ca sa fii sigura...iti pazesti marfa!
- E, deja te si vezi gigolo...ai? “imi pazesc marfa”, ai? Ce bine ti-ar prinde tie...”baieti, ma scuzati, a venit sa ma ia <>”, nu?
- Ete, nu o lua si tu asa...dar nu am nici o solutie ca sa te linistesc...
- Ai incercat simplu? “Fata, ca sa folosesc limbajul tau de golan decrepit, stai cuminte ca eu te iubesc numai pe tine si nu ai de ce sa iti faci griji”? Ai incercat asta?
- Pai mai devreme ce ti-am spus?
- Sa vin sa te iau de la scoala ?!
- Inainte de asta…
- Sa…nu stiu ! Ca eram suparata pe tine…
- Pai asa ma asculti tu pe mine? Si apoi te plangi ca te aburesc, ca te duc cu vorba...pai daca eu vorbesc in van...si tu doar ma ameninti si ma acuzi?!
- Pai pentru ca te vreau numai pentru mine...rebegila?!
- Bai-bai...ia stai ca nu mai inteleg nimic...mai devreme “decrepit”, acum “rebegila”...stii tu ceva si eu nu stiu? Aseara ai avut o experienta cu altcineva si ai zis ca sunt eu? Sau piciorul pe care sta fundul tau mare si gras acum ti se pare ca se inmoaie? Sau poate faptul ca stam pe un scaun si pare ca nu ma bucur ca te vad e totuna cu faptul ca nu ma mai bucur...sau care e treaba?!
- Problema e ca tu esti nebun, iar eu nebuna...dupa tine.
- Hai, lasa textele ca nu se prind...ce te supara de fapt?
- Mi-e teama
- Teama de ce?
- Teama de fericire, de o fericire pe care o vreau vesnica, de o fericire pe care acum o am si vreau sa o apar si nu stiu cum...de o fericire pe care acum o am, dar pe care sunt constienta ca pot foarte usor sa o pierd...mi-e teama de tine si reactiile tale, mi-e teama de mine si reactiile mele...nu stiu?!
- Traieste clipa atunci...si ai incredere in cei pe care ii iubesti si vei primi acelasi lucru sau poate mai mult. Acum nu ai motive de ingrijoare, dar ingrijorarea ta ma face sa te asigur ca atata timp cat vei fi ingrijorata nu vei avea motive de ingrijorare...
- Ce e asta? O ghicitoare?
- Nu...ingrijorarea ta imi dovedeste ca iti pasa de mine, ca ma iubesti...in felul tau mai tembel...daca nu vei mai fi ingrijorata as crede ca nu iti mai pasa...
- Nu imi place sa fiu ingrijorata...
- Pai nu ai motive...mai ales pentru cele spuse acum...de ce crezi ca as vrea altceva cand am tot ceea ce imi doresc acum, aici? De ce crezi ca as vrea sa reincalzesc o supa care s-a dovedit sleita inca de cand o gustam? Nu am nevoie...de sex, am nevoie de tine, de iubirea ta si de momentele noastre de tandretze si dragoste...
- Ce dragoste...ca ieri te-am asteptat...am incalzit supa, si vorbesc serios acum, am incalzit mancarea de trei ori...ca sa o gasesti calda cand te intorci...si ce am primit? O mangaiere pe cap si un sarut scurt! Care dragoste? Ca daca nu te stresam eu...tu dormeai ca valiza in gara si se ducea noaptea fara sa te simt? Badaranule! Ai calitati de camionagiu...
- Sunt camionagiu...ete, asa scrie pe permisul meu...C+E!
- Iti arde de glume si eu abia te asteptam sa ma strangi in brate si sa stam pe fotoliu cuibariti si sa imi povestesti ziua ta si eu sa ti-o spun pe a mea...si apoi obositi sa facem dragoste...
- Pai vezi daca faci prea multe scenarii? Si daca vrei ceva...iti iei!
- Iar ai atutudinea aia de fante de Ferentari...imi iau?! Ce sens are sa imi iau...era un vis frumos pe care puteai sa mi-l indeplinesti...asa cum o faci de obicei...
- Scuze...nu aveam de unde sa stiu ce este in capshorul asta al tau...iarta-ma...
- Pai da, ce sa stii tu...camionagiule!
Dialogul probabil ca a continuat si dupa ce doi si-au incheiat pledoariile, daca nu cumva le incheiasera deja, si si-au dat drumul unul altuia din imbratisare...S-au suit in primul vagon de tren si s-au dus...intr-un loc imaginar.

Niciun comentariu:

  • - Geanta din material textil rezistent si intarit cu material termocolant. Este cusuta manual cu motive populare romanesti. Motivul nu se repeta si pe spa...

Postări populare