WANTED - Misterioasa bruneta


Nu stiu cu ce sa incep...sa multumesc celor care m-au ajutat in demersul meu adolescentin (desi nu mai sunt, zic eu, de mult un adolescent naiv si inocent) sau sa spun ca azi am scanat tot peronul acolo unde de obicei o vedeam pe ea...nimic!Nu era. La un moment dat am avut impresia ca o zaresc. Tzapa! Nu era ea, ci doar o domnisioara dragutza de altfel, dar nu ea...
Nu am renuntat la ideea de a imi cere scuze fatza de ea pentru prejudiciul adus asa ca reinoiesc apelul si atashez textul de ieri. De asemenea, ma bazez pe cei care intra pe aceasta pagina in ideea ca imi vor da un "post" de ajutor pe proprile bloguri. Linkul pentru edificare este acesta: WANTED - Misterioasa bruneta sau asa: http://jeanbica.blogspot.com/
Si acum textul de ieri:
Am vazut-o de trei ori, la metrou. Accidental de fiecare data. Nu ar fi trebuit sa fiu acolo. Dar m-am aflat! Ba chiar aproape de ea cat sa o pot repera dintre sutele de persoane pe care le intalnesc in metrou! Prima data am stat fatza in fatza, pe scaune, in vagonul de metrou. Am privit-o. Atat. Tamp nu am putut sa ma duc sa o intreb cum e vremea la ea. A doua data cand am vazut-o statea mai departe de mine, citea, i-am facut poza. Dar intimidat...poza nu a iesit cum trebuie (se poate vedea...) dar ea a fost putin agasata. M-a vazut ca ii fac poza si nu cred ca i-a picat bine...am vrut sa o linistesc, dar o dama grasa s-a bagat in drumul meu si nu o puteam ocoli, ca oboseam, iar sa o sar cam greu ca ma loveam de tavanul vagonului.
Am mai vazut-o odata...de la distanta. Si i-am pierdut urma...
Gasitorului ii ofer... toata stima mea... si "misterioasei..." id-ul meu de mess ( jean_bica ) pentru ca vreau sa imi cer scuze... la o cafea!

Niciun comentariu:

  • - Geanta din material textil rezistent si intarit cu material termocolant. Este cusuta manual cu motive populare romanesti. Motivul nu se repeta si pe spa...

Postări populare