Tu ma iarta...


Stiu ca ti se pare ciudat...mai ales dupa ziua de ieri. Stiu ca totul pare anapoda si intors cu susul in jos. Stiu ca totul trebuia sa arate altfel. Stiu ca totul este altfel prin ochii tai. Stiu ca te vreau alaturi de mine, stiu ca asta imi doream...dar mai stiu ca nu pot acum sa te fac fericita si sa ma ofer tot. Sunt confuz. Nu stiu ce este cu mine. Stiu ca tu esti ceea pe care poate o asteptam. Stiu ca tu esti mai reala decat oricare naluca dupa care am alergat. Stiu ca tu poti sa ma faci fericit si stiu ca si eu pot face asta pentru tine...dar nu acum.
Acum sunt confuz. Sentimentele mele sunt neclare. Stiu ca am regasit ceea ce pierduse acum 4-5 ani. Stiu ca am regasit ceea ce acum 4-5 ani imi era tot de ce aveam nevoie si stiu ca anii au trecut si acum poti fi mai mult decat am nevoie.
Stiu tot ce am nevoie despre ce simt pentru tine...mai putin un lucru. Esti ceea ce eu vrea sau esti ceea ce cred ca vreau?
Geta, poti sa ma intelegi? Poti sa ma ierti? Poti sa ma ajuti?
Stiu ca am intrat in viata ta si tu in a mea brusc. Pana joi eram unul pentru altul o amintire (probabil frumoasa) si dintr-o data suntem o realitate. Suntem atat de aproape unul de altul, dar stim sa profitam de asta? Stim sa ne simtim unul pe altul sau credem ca asta facem dar de fapt suntem doi straini ajunsi din intamplare in aceeasi incapere? . Stiu ca am zis ca trebuie sa dam o sansa relatiei...dar iarta-ma si ajuta-ma sa obtin ceea ce vreau. Hai sa ne dovedim ca ceea ce noi spunem ca poate bfi o relatie nu e doar o scanteie care aprinde un foc de paie, ce este o flacara care aprinde un foc de tabara...care ar putea sa arda non-stop.
Iarta-ma si ajuta-ma sa cred asta. Nu pot si nu vreau experimente. Vreau certitudini. De aceea, vreau sa fiu eu sigur ca ceea ce am in suflet acum nu este doar o indragostire de o persoana alaturi de care am trait candva niste saptamani-luni efervescente, dar terminate brusc, care ma fac sa cred ca ceea ce nu am terminat atunci trebuie sa termin acum.
Acum cred ca te iubesc, dar oare ceea ce cred este cu adevarat sau e doar o senzatie? Ieri, mi-as spus ca si tu ma iubesti, dar oare asa sa fie? Am nevoie de fapte, de vorbe, de gesturi...
Tu ce simti, Geta? Ajuta-ma sa fiu convins ca ceea ce este acum este un foc si nu o scanteie. Daca nu potzi, iarta-ma ca te-am deranjat!

Astept un raspuns.

http://getaborimaciu.blogspot.com/

2 comentarii:

Geta Borimaciu spunea...

am raspuns...cu drag.

JEAN BICA spunea...

Multumesc pentru (pseudo)intelegere!

  • - Geanta din material textil rezistent si intarit cu material termocolant. Este cusuta manual cu motive populare romanesti. Motivul nu se repeta si pe spa...

Postări populare