Spune-mi ce cade din tastatura...


...ca sa iti zic ce ai mancat! Pai da! Tastatura poate spune multe chestii despre tine. Ce ai mancat in ultimul timp, ce ai baut, chiar si monstre de ADN (par, unghi...). Faceti acest experiment si o sa-mi dati dreptate.
Se ia o coala A3 mare, cat mai alba si cat mai mare...
Se ia tastatura de marginile sale...
Se intoarce tastatura cu clapele in jos...
Se scutura, se dau cateva bobarnace in ea pentru ca frimiturile, scamele, bucatile de branza, castravetele si fideaua etc sa cada printre tastele care se balabane si ele in deriva...
Se analizeaza pe hartia alba ce a cazut din tastatura.
De aici incolo apar diferentele de la caz la caz...la mine a fost astfel:
una bucata unghie de la un deget greu de indentificat...”cum o fi ajuns aici?””e cum a ajuns? Uiti cum zboara unghiile cand ti se pune tie pata sa le scurtezi pana in carne ca te deranjeaza la tinutul mainilor in blugi?” Aceasta a fost un monolog, nu bagati in seama...
multe bucati de paine integrala (asa ii zice ei...cred, ca bucatile de paine sigur sunt integrale, nu au fost ciuntite pic!) Cred ca au ajuns aici in multe mic-uri dejune, pranzaruri si cine luate in fata calculatorului...
Bucati de chestii, nedefinite. Ar putea fi legume, ar putea fi orice altceva...cert e ca acum sunt doar niste chesti uscate si frumos colorate, sau mai putin frumos colorate.
Praf...cat cuprinde. La asta nu mai imi pun problema de unde a venit...ca am din belsug.
Pete de cafea, suc si una, mica si stinghera, de vin. Alea de cafea nu le pot data...sunt prea multe, probabil ca este cate una pentru fiecare zi, ba mai mult, cred ca sunt una peste alta din zile diferite. Sucul e si el de cand lumea...adica e si el din belsug. Daca stau bine sa analizez e suc de portocale...exista totusi o constanta...sigur toate petele de suc sunt de portocale! E si acum...vinul. Vinul, mai precis pata de vin...e dintr-o anumita zi cand dintr-o dezamagire de corason...mi-am zis ca e momentul sa desfac o sticla pe care o tineam pentru un moment fericit. Planul nu s-a indeplinit. A fost deschisa pentru un moment nefericit si vinul a fost bun. Poate sa confirme si tastatura.
Cate chestii interesante poate sa imi spuna tastatura...a fost alaturi de mine in toate momentele...si cand am fost trist, si cand am fost vesel, si cand eram infometat, si cand eram insetat...tot timpul. Si canbd te gandesti ca eu ca un nerecunoscator vroiam sa o schimb din lene. Decat sa o curat mai bine o schimb...
Ba nu o mai curat, las istoria sa existe...si nu o schimb...o las sa fie incontinuare partasa la viata mea. O viata petrecuta in fata calculatorului.

4 comentarii:

Maria spunea...

:))))
tastatura mea alba de mult nu mai e alba, desi am incercat as o curat... de schimbat nu o schimb (e de la inceputuri atasata de Gigi)..

cat despre birou momentan suporta: un monitor, o tastaura, un mouse, boxele, 4 carti, 3 agende, muuuuuuuulte pixuri, un dvd, un cake cu cduri goale, niste cd-uri abia scrise, lac de unghii, nelipsita cana de cafea, ochelari de soare, caiete, un ren din plus, margele, guma de mestecat, Ibufen, elastic de par, suport pt ars betisoare parfumate, post-it-uri, un evantai....

Irena spunea...

am curatzat de cateva ori tastatura, extragand toate butoanele cu lama unui cutit. apoi le-am spalat cu dteregent si cu o periutza ex de dintzi. de fiecare data cand le-am asezat la loc mi-a trecut prin minte ca o tastaura noua nu-i chiar asa de scumpa incat sa mai repet actiunea asta. doar ca imi vine tare greu sa ma despart de ea. are caracterele "a", "s" si "e" usor ilizibile si beculetzul verde de la NumLock parca imi face cu ochiul complice. Nu pot s-o las mai ales pentru ca nici ea nu m-a parasit atunci cand am tradat-o cu tastatura laptopului. cred ca vom sfarsi impreuna Eu si Ea

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
irirob spunea...

Ar trebuie cumparate tastaruri touch screen pt a nu mai depozita aceste materiale :) dar care ar mai fi farmecul tacanitului de taste,mai ales cand trebuie sa iti enervezi colegul de apartament care se uita la un film si e tare concentrat si tu nu poti vb online cu cineva,asa ca folosesti tastatura,care e mai enervanta ca tacane,o iubesc,chiar in momentul asta am primit o privire cu subinteles,ahhhh fug,va poop

  • - Geanta din material textil rezistent si intarit cu material termocolant. Este cusuta manual cu motive populare romanesti. Motivul nu se repeta si pe spa...

Postări populare